24. Bölüm

442 39 1
                                    

gizemyeniklerr e ithaf edilmiştir.

Hayatın her zaman bizim için önceden kurguladığı planları vardır. Her gün yeni bir sabaha uyandığımız da kendimizi bu kurgunun içinde buluruz. Bazen kendimizi sıkışmış hisseder bazen de tesadüfler diyerek adlandırdığımız ve karşımıza sayısız güzellikler le çıkaran bu hayat bir şekilde bizi içine alıp oradan oraya savurup durur.

Doğduğumuz günden itibaren başlayan ve bizi uzun yolculuklara uzağa hep daha uzağa götüren bu hayat beni yurdumdan alıp buralara kadar savurmayı başarmıştı. Eskiden babama uzakalarda ki insanların nasıl yaşadıklarını merak ettiğimi söylerdim. Hep başka diyarlarda ki insanların nasıl ne şekilde yaşadıklarını merak ediyordum ama şu an bu beş on günlük bir zaman diliminde aslında kendimi başka insanların dünyasını tanımaktan ise kendi küçük dünyama büyük hayaller ve yaşantılar sığdırabileceğimi anlamıştım.

Buralara gelmek belki de hayatımda hiç yasayamayacağım anları yaşamak, farklı tatları denemek ve daha önce tecrübe etmediğim çoğu şeyi tecrübe etmek güzel şeydi. Ama şu an içinde bulunduğum şu saniyeler bana bütün bunların hepsinden çok daha değerli geliyordu. Karşımda duran bir yabancı kimliğine bürünmüş geçmişini dahi hatırlamayan bu adam bana çocukluğumdan tanıdığım, bildiğim o yüz onca uğraşa rağmen karşıma geçip beni bir yabancı olarak gören bu yüz şimdi bana Nihat amcam olduğunu söylüyordu.

Bir an için bunun bir rüya olabileceğini düsünüp aklımın karışmasına sebep olmuştu.

"Bu bir rüya değil degil mi? Sen Nihat amcamsın."

Karşımda ki bu adam kollarını iki yana açmış, "İnan bana ben de senin kadar şaşkınım ama kanlı canlı karşında duran bu adam senin Nihat amcan. Gel buraya." Dedi.

O sesi duymamla koşup Nihat amcama içten sarıldım. Daha sonra kenara oturup ondan bütün hikayeyi anlatmasını istedim.

"En başından başlayacak olursak on yıl önce gözlerimi açtığımda kendimi bir evin yatak odasında buldum. Sanki beynimin içinde büyük bir boşluk vardı. Adımı dahi hatırlayamıyordum. Bir süre sonra odaya Ali yani asıl adıyla Brian. Sonra yanıma gelip bana bir kaza sonucu ailemi kaybettiğimi ve o kazada hafızamı kaybettiğimi söyledi. Adımın da Erkam Fakih' olduğunu ve Dubai doğumlu olduğumu söyledi. O günden sonra da yıllarca birlikte işler yaptık. O işin parasal kısmıyla ilgileniyordu ben de mühendislik. Ama bir türlü kaybettiğim hafızam yerine gelmemişti. Ta ki bugüne kadar. Galiba bir mucize oldu. Tekne sarsıldığında başımı carpmıştım ya işte o an gözümde parça parça anılar canlanmaya başladı. Daha sonra da her şeyi hatırladım."

Nihat amcam konuşmasını bitirdikten sonra hala üzerimde ki şaşkınlığı atabilmiş değildim.

"Nihat amca kendimi şu an o kadar çok şaşkın hissediyorum ki anlatamam. Kimse bana inanmadı ama günlerdir aslında büründüğün kimliğin altın dakinin sen olduğunu hissetmiştim. Ama şimdi sana karşı olan minnet borcumu yerine getirip Türkiye' ye götüreceğim. Ama bunun için elimizde iyi bir delil olmalı o adama karşı."

"Aslında son yıllarda büyük isler başardık. Ve bu işlerin altında Ali yani Brain in diğer ülkelerle yaptığı gizli işlerin belgeleri bulunuyor. Ama ben o belgeleri hiç görmedim. Bildiğim kadarıyla evin bodrum katında gizli bir odada saklıyor ama onları almak oldukça zor. Evin her yerinde korumalar var."

"Tamam ben işi basarabilirim. Bu saatten sonra kaybedecek bir şeyim yok artık. Sen bana eve girebilmem için bazı ipuçları versen yeterli."

Nihat amca bana kaldığı evle ilgili tüm detayları verdikten sonra bir an da hazırlanıp çıkmak üzereyken. Nihat amca beni durdurup söylemesi gerekenler olduğunu söyledi.

Operasyon: Mühendis (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin