~Bölüm-7~

1.2K 57 19
                                    

Uyandığımızda hızlı bir şekilde hazırlanıp büyük salona indik.
Hermione-Sanırım Dumbledore bir konuşma yapacak
Ron-Klasik tatil sonrası bir konuşma bence
Harry-Bilmiyorum yüzünde telaşlı bir ifade var
Dumbledore konuşmasına başlamıştı;
"Evet çocuklar biliyosunuz ki bugün tatilden sonraki ilk gün hepiniz tekrar Hogwartsa hoşgeldiniz yemeklere başlamadan önce önemli bir şey söylemem gerekiyor,Kim olduğunu bilirsin sen ile ilgili,paniklememinizi rica ediyorum"
Dumbledore'un son sözünü kimse dinlememişti herkes korkulu suratlar ile birbirine bakıyordu.
"Kim olduğunu bilirsen sen döndü fakat şato koruma altında sadece kendinizi güvende tutun"dedi Dumbledore.
Büyük salondaki gürültü artmıştı.
Herkes fısıltılar ile bişeyler konuşuyordu.
Dumbledore "Sessizlik"diye bağırdı.
Herkes bir anda sustu.
"Yemeklerinize başlayabilirsiniz"
Herkes isteksiz bir şekilde yemeklerini yemeye başladı.
Draco'ya doğru döndüm "Bunun hakkında bişey biliyormuydun Draco"dedim.
"Sana anlatmam gereken şeyler var"dedi ve beni kolumdan tutarak Slytherin ortak salonuna götürdü.
İçeride kimse yoktu.
Draco yavaşça yanıma geldi ve bir anda ellerimi sıkıca tutmaya başladı.
"Draco bıraksana canım yanıyor"desemde beni dinlemedi ve ellerimi bağlamaya başladı.
"Draco ne yapıyorsun,Draco!"diye bağırıyordum.
"Y-yoksa"
Draco sandığım kişinin yüzü yavaş yavaş değişiyordu ve sonunda karşıma bir tanımadığım ama Ölüm Yiyen olduğunu tahmin ettiğim biri çıktı.
Ve sonrasında bana bir büyü yaptı.
———————————————————————
Uyandığımda Malfoy Malikesinde bağlı bir şekilde duruyordum.
Karşımda Bellatrix ve diğer ölüm yiyenler vardı.
"Ben buraya nasıl geldim,D-draco nerde?"
Bellatrix sinir edici bir ses tonuyla "Sakin ol küçük tatlı şey biricik Draco'cuğun birazdan gelir"dedi ve gülmeye başladı.
"Benden ne istiyorsunuz"
"Karanlık Lord'un senden istediği bir şey var"
"Ona söyleyin onun dediği hiçbirşeyi yapmıyacağım"
"Göreceğiz"dedi Bellatrix.
Tam o sırada merdivenlerden boynuna asa dayanmış bir şekilde indirilen Draco'yu gördüm.
Draco"Bana ne isterseniz yapın yeterki onu rahat bırakın"diye bağırıyordu.
Draco'nun da ellerini bağlayıp yanıma oturttular.
Boynuma fısıldayarak "İyi misin sevgilim,sadece sakin ol buradan çıkmanın bir yolunu bulacağım"dedi.
Arkamızdan bir ses geliyordu "Kimler varmış burda,Draco ve onun tatlı mı tatlı sevgilisi Bayan Brown"bunu söyleyen kişi Voldemort'tu.
Tüylerim diken diken olmuştu.
Voldemort bana doğru yaklaşıp çenemi yukarı doğru kaldırdı.
Draco "Dokunma ona"diye bağrıyordu.
"Şşş Draco sakin ol ona zarar vermiyeceğim"dedi.
O sırada bulunduğumuz odanın kapısı açıldı ve içeri Harry Ron ve Hermione girdi.
Hermione yanımıza koşup ellerimizi çözdü.
Asalarımız olmadığı için Draco ile elele tutuşup odadan koşarak çıktık.
"İyimisin sevgilim sana birşey olacak diye ödüm koptu"
"İyiyim"diyip ona sarıldım.
Hermione bize doğru koşup "Hadi hemen buradan çıkmalıyız"diye bağırdı ve ikimizin de asasını ellerimize tutuşturdu.
Harry ve Ron'da geldikten sonra koşarak kaçmaya başladık,peşimizdeydiler..
Harry Hermione ve Ron'un geldiği süpürgelere binip havalandık.
————————————————————————
Hogwarts'a varmıştık.
Hemen Hermione'ye bizi nasıl bulduklarını sorduk.
"Senin kaybolduğunu anladık,Draco'da Hogwarts'ta olmadığı için aklımıza Malfoy Malikanesi geldi"dedi.
"Teşekkür ederiz siz olmasanız kurtulamazdık"dedim ve Hermione'ye sarıldım.
Harry telaşlı bir şekilde "Olanları hemen Dumbledore'ye söylemeliyiz Hogwarts tehlikede olabilir"dedi.
Dumbledore'nin odasına koştuk ve olanları anlattık.
Dumbledore "Söylediğiniz için teşekkürler fakat Harry kendinizi birdaha tehlikeye atmaktansa bana haber verin"dedi.
Harry de "Peki profesör"dedi ve odadan çıktık.
Biraz daha bu konu hakkında konuştuktan sonra herkes odalarına dağılmaya karar verdi.
Kıyafetlerimi değiştirip yatağa oturdum,Draco yanıma oturup ellerimi tuttu.
"Sana söylemiştim birbirimizden uzak kalmalıydık benim yüzümden ö- ölebilirdin"dedi ve gözü dolmaya başladı.
"Ama olmadı kurtulduk ve olanların hiçbiri senin suçun değil sevgilim"dedim ve gözyaşlarını sildim.
"Seni daha fazla tehlikeye atmak istemiyorum ama sensiz yapamıyorum"
"Draco birbirimize söz vermiştik değil mi,sonsuza kadar ayrılmayacağız ne olursa olsun"dedim ve ona sarıldım.
Ağladığını görünce kalbim sanki ağrıyor gibi hissediyordum üzülmesine dayanamıyordum.
Yatağa uzanıp uyumaya karar verdik.
———————————————————————
Nefes nefese uyandım,kalbim deli gibi çarpıyordu.
Draco kalktığımı farkedince yavaş yavaş gözlerini açtı.
"Ne oldu sevgilim saat daha 4.00 neden kalktın"diye sordu.
"S-sanırım kötü bir kabus gördüm"dedim.
Beni kolları arasına aldı ve "Anlatmak ister misin?"diye sordu.
"Ormanda koşuyordum ve arkamdan Voldemort beni kovalıyordu ve "Bana gel"diye bağırıyordu"dedim.
"Sakin ol birtanem sadece bir kabus gel tekrar uyuyalım"dedi ve sarılmaya başladı.
"Seni seviyorum Malfoy"
"Bende seni seviyorum Brown"

Bölüm sonuu..💕
Umarım beğenmişsinizdir biraz kısa oldu ama hemen yeni bölüm atmak istediim.
Hikaye gidişatı için fikirleriniz varsa yazmayı unutmayııın

Draco ile hayal et🍏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin