Az Ex

174 9 6
                                    

Dávid szemszöge (Zsolti szülinapja után két héttel) :

Ma van a nap, hogy Kornél az öcsém hazajön az üzleti útról... Még ha fiatalabb is nálam, sokkal bölcsebb is mint én. Meg jobb az élete is... Hogy ezt miért mondom? Kornél 30 éves, sikeres üzletember. Van egy csodás felesége, kertes háza és 1 hónap múlva apuka lesz. Neki nagyon bejött az élet.
Én 35 éves vagyok. Sportoló. Egy panel lakásban élek, egyedül... Nem tudom miért jött rám ez a hirtelen  depressziós hangulat. De kezdem belátni, hogy egyedül kell leélnem az életem. Na most ezért a mondatomért Kornél biztos, hogy fejbe csapna... De ez van. Ezt magamnak alakítottam így...

-De jó újra látni/ borultam az öcsém nyakába.
-Téged is öreg harcos. Csak nem gyúrsz? /böki meg a bicepeszem.
-Egy ideje már/nevettem el magam.
-Aztán mi van veled? Hívtalak két hete de nem vetted fel! /ült le a kanapéra
-Zsolti szülinapján voltam/ ültem le mellé
-Legalább kimozdultál/ nézett rám
-Már anya dumájával jössz? /néztem rá kérdőn
-Korral jár/ legyintett
-Na de mivan a csajokkal? Van valakid végre?
-Nincs/ vontam meg a vállam
-És mi van a szöszi csajjal? Dorottyával?/húzta fel a szemöldökét.
-Zsolti szülinapján lesmároltam. Ne kérdezd miért. Azóta nem beszéltem vele.
-Miért nem hívod el randira? Egy nagyon normális csajnak tűnik!
-Az is/ bólintottam
-Akkor meg? Mire vársz? Hogy lecsapják a kezedről?/ nézett rám kérdőn
-Már lehet megtették!
-Lehet. Nem biztos.
-Az mindegy
-Várjál. Értem már mi itt a baj. Kata miatt nem hajtasz rá ugye? / a név hallatán elkomorodtam. Fején találta a szöget.
-Katát hagyjuk/ forgattam meg a szemem
-Dávid nemár. Kata az exed. Négy éve szakítottatok/ tárta ki a karját.
-Nem szakítottunk. Ő hagyott el engem/ pontosítottam.
-Az egy dolog. De mindennek már 4 éve. Nem sirathatod addig amíg meg nem halsz.
-Te könnyen beszélsz. Neked stabil kapcsolatod van.
-Igen. De csak azért mert tettem érte.
-Nem könnyű elengedni azt akit 6 éven át halálosan szerettél/ álltam fel a kanapéról
-Én ezt meg értem. De ő tovább lépett. Te is tégy így.
-Nem kell nekem barátnő/ rántottam meg a vállam.
-Mit akarsz? Meg akarod várni amíg Kata szingli lesz és hátha vissza jön hozzád...? / válaszra nyitottam a számot de folytatta.
-Katánál mindig csak második voltál. Ezt akarod újra? Másodiknak lenni? Úgy hogy akár Dorkánál lehetnél te a legelső? Gondolkodj el ezen tesó. Ne legyél többet második. Első akarj lenni/ fejezte be majd miután Szilvi ( Kornél felesége) hívta őt, el is indult haza.
Fájt amit Kornél mondott, de az a baj, hogy igaza van. Kata már múlt. Elfelejtett már engem! Nem igaz?

Éppen valami ebédet próbáltam főzni magamnak, miközben az instát pörgettem és feldobott egy képet.
A képet látva azt hittem elájulok...

A képet látva azt hittem elájulok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

dorka.szabo: Nemrég egy fotózáson vettem részt az  @eskuvoclassicmagazin jóvoltából... Bár nem vagyok modell, de nagyon élveztem. A képek nemsokára láthatóak lesznek a magazinban...💕
#📷 #fotozas #reklam #imadtam #💫

liked by: zsoltmoradi, timella, eniko.koloszar and 12.502others.

eniko.koloszar: Meseszép😍
       dorka.szabo:❤️

oliver_orban: A ruhákhoz nem értek, de jól nézel ki😂💙
        dorka.szabo: Köszi Oli😂💙

eskuvoclassicmagazin: köszönjük Dorka❤️

Dorka iszonyat szép volt abban a ruhában... Lehet igaza van Kornélnak és tényleg el kéne hívnom randira.
Pár perc múlva csörögni kezdett a telefonom. Nem írt ki nevet. Nem tudtam ki lehet. Felvettem.

-Tóth Dávid. Igen tessék?
-Szia Dávid! / szólt bele egy nagyon ismerős hang. Aztán leesett ki lehet az...
-KATA??
-Igen. Jajj annyira örülök, hogy felvetted.
-De honnan van meg neked a számom? És egyáltalán miért hívtál fel?
-Ez sok kérdés egyszerre. Nem mehetnék el hozzád, hogy személyes beszéljünk?
-Nem is tudom...
-Fontos lenne!
-Na jó nem bánom.
-Szuper. Tíz perc és ott vagyok.

Hát ez nagyon furcsa volt. Négy év után először beszéltem Katával. De miért akar beszélni velem?
A gondolataimból a csengő zökkentett ki.
-Megyek már! Nyitom/ sóhajtottam egy nagyot.
-Szia Dávid! /köszönt nekem egy nagy mosojjal az arcán. Nem sokat változott a külseje. Szép volt. De már nem tudott zavarba hozni...

-Szia/ köszöntem neki vissza -Bemehetek? -Persze! Gyere/ engedtem be, majd miután belépett, körbe nézett a lakásba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szia/ köszöntem neki vissza
-Bemehetek?
-Persze! Gyere/ engedtem be, majd miután belépett, körbe nézett a lakásba.
-Nagyon megváltozott a lakásod. / nézett rám.
-Négy év sok idő. Változnak a dolgok/utaltam arra hogy négy éve elhagyott, de nem hatotta meg.
-És mi újság veled? /ült le a székre
-Most ezért jöttél? Hogy mi újság velem? Kata most komolyan? Négy éve vége van. Mit szeretnél?/ zúdítottam rá ami bennem volt.
-Igen, tudom, hogy hibáztam. De gondoltam, hogy talizhatnánk és akár újra lehetne Mi, nem csak Dávid és Kata.
-Olyan már nincs, hogy Mi. Neked barátod van/ néztem rá értetlenül.
-Már nincs. Dénes és én már nem vagyunk együtt.
-És ezért jöttél most? Hogy már nincs Dénes akkor jó Dávid is. Nincs ló jó a szamár is alapon! Nem leszek második Kata/ jelentettem ki.
-Tudom ez most furcsa neked. Nem is eröltetem. Csak tudatni akartam, hogy még mindig fontos vagy nekem.
-Jobb ha most elmész/ indultam el az ajtó felé.
-Rendben. Majd hívlak/majd elment.

Ezt nem hiszem el. Megint jön nekem a hülye dumával. Fontos vagy nekem blablabla... Nem érdekel már.
Tisztára ideges lettem Kata miatt. Mostmár belátom. Kornélnak igaza van. Nekem Dorka kell és nem Kata. És tenni is fogok érte....


___________________
Kedves olvasóim!
Kicsit késve de itt az új rész. Mivel most itt az őszi szünet próbálok sok részt hozni. De arra gondoltam, hogy a szünet miatt akár elkezedhetnék egy új könyvet de persze ezt a könyvet is folytatom és befejezem majd. Írjátok meg mit gondoltok.
Random kérdés: Láttátok a Dancing with the stars-ot? Dávid is szerepel benne és szerintem zseniális...😍

Kommentelj ha tetszett... Hozom majd a kövit.
Helcsooo💕

Együtt az Exatlon után is... Where stories live. Discover now