Bölüm-14:Oyun

1K 77 10
                                    

Pazar günü gelmişti ve babam bizi Paintball'ın olduğu oyun alanına getirmişti. Dört kişi zor sığmıştık Batuhan hemen babama yalakalıp yapıp öne oturdu bu adam benden çok seviyordu bunları ben bunu her dediğimde sadece gülüyordu. Arkada bir de ortaya oturdum neymiş en kısa benmişim babam daha rahat arkayı görürmüş.

Tamam doğru Yağız benden on santim uzundu ama Yiğit'le aynı boydaydık.
En güzel kısmı ise ben rahat edemediğimi fark eden Yağız bacağımı bacağının üzerine koydu zaten tüm vücudumuz birbirine değiyordu ve yol boyu kızarık bir şekilde onu izledim.  O ise bu hallerime güldü kesin anlamıştı bir şeyler hadi hayırlısı.  Deli gibi korkuyordum ama bastıramıyordum duygularımı o da zorlaştırıyordu işimi bana her gülümsediğinde daha çok aşık oluyordum.

"Abi nerede kaldınız?" dedi Ahsen en son biz gelmiştik ve hepsi bize bakıyordu.

"Bebeğim hoş geldin özlemişim." diyerek sarıldı Uras bana bu onun için normaldi ben de alışmıştım ve seviyordum bu samimiyetini.

"İyi ki geldin Uras sende." dedim samimi bir şekilde. Bir insan bu kadar sevimli olamazdı yani Mert gibi uzum boylu yapılıydı ama içi tam bir sevgi pötürcüğü.

"Uras" dedi Yiğit sevinçle ve onlarda sarıldı.

"Kardeşim tanıştığıma memnunu oldum bende." dedi Batu elini sıktı sonra direk Tuana'nın yanına gitti.

"Yağız sen olmalısın memnun oldum" diyerek elini uzattı Uras samimiyetten uzaktı ikiside. Arabadan indiğimizden beri Yağız Uras'ı süzüyordu korumacı bir anne kedi gibi gelmişti gözüme, selamlaşmalarıda yapmacıktı zaten.

"Mert nasılsın?" dedim yanına giderek sarıldık birbirimize.

"Aynı işte sen?" dedi gülümseyerek kısa sürede kuzenlerle çok samimi olmuştum ve bu benim için zor birşeydi ama insana kendilerini hemen sevdiriyorlardı.

Herkes işte selamlaştı ve giriş yaptık Batuhan zaten daha önce ayarlamıştı her şeyi hemen üzerlerimize tulumları giydik.

"Takımlar nasıl olacak?" üzerini düzelterek konuşmuştu Reha.

"Bence takım kaptanlarını seçelim olar ayaralasın takımı ve sevgililer aynı takımda olmasın." dedi Mert Görkem'e göz kırptı. Şu alanda boya içinde sevişecekler gibi geliyordu bana. Hani Skam'daydı sanırım bir sahne vardı boyalara bulanarak sevişiyorlardı sonra duvarda popo izi çıkıyordu o sahne gözümün önüne gelince kahkaha attım.

"Ne oldu?" dedi Uras yanimdaydı gülerek kulağına fısıldadım aklımdakini o da kahkaha atınca tüm gözler üzerimize döndü.

"Çok fenasın Batım." dedi omzuma vurarak.

"Neye gülüyorsunuz?" dedi Yiğit merakla yanımıza geldi.

"Bir filmden bahsettikte." dedim açıklama pek yapamazdım.

"Ne kaynatıyorsunuz siz?" dedi Ahsen'de merakla.

Tamam fazla baskı hissetim üzerimde ve kızardım bu daha çok merak uyandırmıştı herkeste çünkü Uras'la bana bakıp pis pis sırıttılar.

"Hadi takım olayını halledelim." dedi Yağız konuyu değiştirmek için ama Uras'a sinirle baktığını görebiliyordum. Görkem, Mert ve şimdide Uras'a pek ısınamamıştı.

"Bence bir takım kaptanı Yağız diğerinin Batım olsun." dedi Ahsen bilerek yapıyordu ben itiraz edecek gibi oldum ama herkes kabul edince bir şey diyememiştim.

"Tamam ilk sen seç." dedim omuz silkerek.
Yağız ve ben bir kenarda karşılıklı duruyorduk diğerleri de bir kenara dizilmişlerdi.

"Batuhan" dedi Yağız Batu koşarak sevinçle geldi Yağız'a sarıldı baya abartmıştı olayı.Yağız ise göz devirip kendinden uzaklaştırdı bu hareketi gülmeme neden oldu.

Her Zaman BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin