Dalsza część

19 0 0
                                    

Wojownicy:

Jaskiniowy Proch -kot , który bywa często mroczny i opryskliwy , lecz w głebi serca  chce jak najlepiej dla swojego klanu . Ma on długi czarny ogon , brązowo -czarne futerko i czarne oczy.

Piaskowa Zamieć - kotka bywa złośliwa . Ma ona złotawe futro i żółty kolor oczu.

Czarny Pazur - wbrew pozorom jest bardzo miły i przyjazny  . Ma on bardzo ciemny kolor futro i piwne oczy.

Polarny Zmierch-( główna postać ) inne koty żywią do niej nienawiść i złość za to , że nie potrafi sama zapolować dla siebie i mimo to została jakimś cudem wojowniczką. Ma ona bardzo niespotykany kolor futra - biały w złote pręgi . Co jest jeszcze bardziej dziwniejsze, ma ona dwa różne kolory oczu złoty i błękitny . Jest ona skryta w sobie . Wbrew pozorom jest bardzo silną i mądrą kotką , tylko inne koty jej nie doceniają.

Zimny Oddech - kot , który jest bardzo niemiły . Można powiedzieć , że ma on kamienne serce . Nie zna się na uczuciach. Ma białe jak śnieg futro i błękitne oczy

Ciemna Pręga - Ma ona karmelowy kolor futra i oczy koloru zielonego. Jest jedną z najlepszych wojowniczek klanu.

Starszczyzna :

Burzliwe Futro - kot , który jest bardzo stary , lecz potrafi zapolować sam dla siebie mimo swojego wieku . Ma on szaro - białe futro i ciemne , oczy .

Białe oko - jest tak nazywany z powodu braku widzenia , może i jest ślepy ale za to ma bardzo dobry słuch . Potrafi usłyszeć każdy szmer. Ma on biały kolor oczu . Gdy był jeszcze młody brał udział w walce w której stracił wzrok . Ma on także biały kolor futra.

Biała Kość - kotka , która wbrew pozorom posiada brązowy kolor futra i brązowe oczy . Ma ona czarne paski na swoim grzbiecie. Jest ona bardzo miłą kotką.

Kanra [kotka zajmująca sie karmieniem i opieką młodych kociąt )

Brązowe Oko - bardzo miła i uczynna kotka . Jest ona traktowana przez młode koty jako matka . Ma ona zielono - brązowe oczy i ciemne futerko.

Ciemna Zamieć - chce dla młodych kociąt jak najlepiej . Ma ona czarno białe futro i czarne oczy .

Nowa  przepowiednia?Where stories live. Discover now