Capitolul 1

2 0 0
                                    

Perspectiva Anei.
𝙰𝚟𝚒𝚘𝚗𝚞𝚕 𝚖𝚎𝚞 𝚊 𝚊𝚝𝚎𝚛𝚒𝚣𝚊𝚝,𝚒𝚗𝚜𝚏𝚊𝚛𝚜𝚒𝚝,𝚍𝚎𝚊𝚋𝚎𝚊 𝚊𝚜𝚝𝚎𝚙𝚝 𝚜𝚊-𝚕 𝚟𝚊𝚍 𝚙𝚎 𝙹𝚘𝚜𝚞𝚊,𝚃𝚊𝚝𝚊...𝙳𝚊𝚛 𝚘 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚎 𝚍𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚒𝚜𝚒 𝚍𝚘𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚜𝚊 𝚗𝚞 𝚏𝚒 𝚙𝚕𝚎𝚌𝚊𝚝,𝚊𝚌𝚘𝚕𝚘 𝚊 𝚛𝚊𝚖𝚊𝚜 𝚘 𝚖𝚊𝚛𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚎 𝚍𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚎.𝙸𝚗 𝚕𝚞𝚖𝚎𝚊 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚎𝚒 𝚊𝚖 𝚒𝚗𝚟𝚊𝚝𝚊𝚝 𝚞𝚗 𝚕𝚞𝚌𝚛𝚞,𝚕𝚊𝚜𝚊 𝚝𝚛𝚎𝚌𝚞𝚝𝚞𝚕 𝚍𝚊𝚌𝚊 𝚟𝚛𝚎𝚒 𝚜𝚊 𝚜𝚞𝚙𝚛𝚊𝚟𝚒𝚝𝚞𝚒𝚎𝚜𝚝𝚒 𝚙𝚛𝚎𝚣𝚎𝚗𝚝𝚞𝚕𝚞𝚒,𝚃𝚛𝚎𝚌𝚞𝚝𝚞𝚕 𝚖𝚎𝚞 𝚗𝚞 𝚙𝚘𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚒𝚒 𝚞𝚒𝚝𝚊𝚝 𝚊𝚜𝚊 𝚍𝚎 𝚞𝚜𝚘𝚛,𝚌𝚊𝚝 𝚊𝚖 𝚜𝚞𝚏𝚎𝚛𝚒𝚝,𝚌𝚊𝚝 𝚊𝚖 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚜 𝚍𝚞𝚙𝚊 𝚙𝚛𝚒𝚎𝚝𝚎𝚗𝚒 𝚏𝚊𝚕𝚜𝚒.𝙳𝚊𝚛 𝚟𝚒𝚊𝚝𝚊 𝚖𝚎𝚛𝚐𝚎 𝚒𝚗𝚊𝚒𝚗𝚝𝚎,𝚗𝚞 𝚝𝚛𝚎𝚋𝚞𝚒𝚎 𝚜𝚊 𝚛𝚊𝚖𝚊𝚗𝚎𝚖 𝚌𝚞 𝚐𝚊𝚗𝚍𝚞𝚕 𝚒𝚗 𝚝𝚛𝚎𝚌𝚞𝚝,𝚘𝚛𝚒𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚛 𝚏𝚒𝚒 𝚊𝚌𝚎𝚜𝚝𝚊,𝚊𝚖 𝚞𝚌𝚒𝚜,𝚖𝚒𝚒 𝚍𝚎 𝚘𝚊𝚖𝚎𝚗𝚒𝚒,𝚌𝚞 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚒,𝚙𝚊𝚛𝚒𝚗𝚝𝚒,𝚗𝚎𝚙𝚘𝚝𝚒,𝚋𝚞𝚗𝚒𝚌𝚒𝚒,𝚌𝚘𝚙𝚒𝚒 𝚘𝚛𝚒𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚛 𝚏𝚒𝚒 𝚊𝚌𝚎𝚜𝚝𝚒𝚊.𝙳𝚊𝚌𝚊 𝚟𝚛𝚎𝚒 𝚜𝚊 𝚜𝚞𝚙𝚛𝚊𝚟𝚒𝚝𝚞𝚒𝚎𝚜𝚝𝚒 𝚞𝚌𝚒𝚣𝚒,𝚞𝚌𝚒𝚣𝚒 𝚏𝚊𝚛𝚊 𝚖𝚒𝚕𝚊.

Perspectiva tatalui Anei(Marco,ca sa stitii de acum in colo).
-𝙺𝚎𝚟𝚒𝚗!𝙾𝚖𝚞𝚕𝚎 𝚛𝚎𝚣𝚘𝚕𝚟𝚊 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚋𝚊 𝚌𝚞 𝚊𝚛𝚖𝚎𝚕𝚎,𝚗𝚞 𝚗𝚎 𝚙𝚞𝚝𝚎𝚖 𝚎𝚡𝚙𝚞𝚗𝚎!𝙽𝚞 𝚖 𝚊 𝚙𝚘𝚝 𝚊𝚌𝚞𝚙𝚊 𝚍𝚎 𝚟𝚘𝚒 𝚊𝚌𝚞𝚖!𝚂𝚞𝚗𝚝 𝚕𝚊 𝚊𝚒𝚎𝚛𝚘𝚙𝚘𝚛𝚝 𝚒𝚖𝚒 𝚒𝚊𝚞 𝚖𝚒𝚊 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜𝚊(𝚙𝚛𝚒𝚗𝚝𝚎𝚜𝚊 𝚖𝚎𝚊).𝚅𝚎𝚍𝚎𝚖 𝚖𝚊 𝚍𝚞𝚌 𝚜𝚊 𝚘 𝚌𝚊𝚞𝚝,𝚙𝚊!𝙽𝚞 𝚞𝚒𝚝𝚊 𝚌𝚎 𝚊𝚖 𝚍𝚒𝚜𝚌𝚞𝚝𝚊𝚝!

𝚂𝚝𝚊𝚞 𝚒𝚗 𝚊𝚒𝚎𝚛𝚘𝚙𝚘𝚛𝚝 𝚗𝚞 𝚘 𝚟𝚊𝚍 𝚗𝚒𝚌𝚊𝚒𝚎𝚛𝚒,𝚜𝚝𝚊𝚞 𝚙𝚒𝚎𝚛𝚍𝚞𝚝 𝚜𝚒 𝚖𝚊 𝚞𝚒𝚝 𝚕𝚊 𝚖𝚞𝚕𝚝𝚒𝚖𝚎𝚊 𝚍𝚎 𝚘𝚊𝚖𝚎𝚗𝚒,𝚌𝚞𝚖 𝚜𝚊-𝚖𝚒 𝚍𝚊𝚞 𝚜𝚎𝚊𝚖𝚊 𝚌𝚞𝚖 𝚊𝚛𝚊𝚝𝚊,𝚞𝚕𝚝𝚒𝚖𝚊 𝚍𝚊𝚝𝚊 𝚊𝚖 𝚟𝚊𝚣𝚞𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚟𝚎𝚊 12 𝚊𝚗𝚒.𝙽𝚞 𝚌𝚛𝚎𝚍 𝚌𝚊 𝚊𝚛 𝚏𝚒𝚒 𝚐𝚛𝚎𝚞 𝚜𝚊-𝚖𝚒 𝚍𝚊𝚞 𝚜𝚎𝚊𝚖𝚊 𝚌𝚞𝚖 𝚊𝚛𝚊𝚝𝚊,𝚍𝚞𝚙𝚊 𝚌𝚞𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚞 𝚌𝚛𝚎𝚍 𝚌𝚊 𝚎 𝚘 𝚏𝚊𝚝𝚊 𝚙𝚕𝚒𝚗𝚞𝚝𝚊,𝚌𝚘𝚜𝚞𝚛𝚒,𝚘𝚌𝚑𝚎𝚕𝚊𝚛𝚒..
𝙳𝚒𝚗𝚝𝚛-𝚘 𝚍𝚊𝚝𝚊 𝚜𝚒𝚖𝚝 𝚘 𝚖𝚒𝚌𝚊 𝚐𝚛𝚎𝚞𝚝𝚊𝚝𝚎 𝚒𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚝𝚎𝚕𝚎 𝚖𝚎𝚞,𝚖𝚊 𝚒𝚗𝚝𝚘𝚛𝚌 𝚜𝚊 𝚟𝚊𝚍 𝚌𝚒𝚗𝚎 𝚎.𝚅𝚊𝚍 𝚘 𝚍𝚘𝚖𝚗𝚒𝚜𝚘𝚊𝚛𝚊 𝚏𝚛𝚞𝚖𝚘𝚊𝚜𝚊 𝚖𝚊𝚒 𝚌𝚎𝚟𝚊 𝚍𝚎𝚌𝚊𝚝 𝙰𝚛𝚒𝚊𝚗𝚊 𝙶𝚛𝚊𝚗𝚍𝚎.
-𝚃𝚒-𝚊 𝚏𝚘𝚜𝚝 𝚍𝚘𝚛 𝚍𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚛𝚊𝚗𝚎?
-𝙰𝚗𝚗𝚊 𝙰𝚗,𝚝𝚞 𝚎𝚜𝚝𝚒 𝚖𝚒𝚊 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜𝚊?,
𝚂𝚙𝚞𝚗 𝚎𝚞 𝚗𝚎𝚜𝚒𝚐𝚞𝚛.

𝙾𝚊𝚖𝚎𝚗𝚒 𝚋𝚞𝚗𝚒𝚒 𝚟𝚊 𝚛𝚘𝚐 𝚗𝚞 𝚖𝚊 𝚘𝚖𝚘𝚛𝚊𝚝𝚒,𝚗𝚞 𝚊𝚖 𝚖𝚊𝚒 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚊𝚝 𝚍𝚎 𝚌𝚎𝚟𝚊 𝚕𝚞𝚗𝚒𝚒,𝚙𝚎𝚝𝚛𝚞 𝚌𝚊 𝚊𝚖 𝚞𝚒𝚝𝚊𝚝 𝚍𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚙𝚛𝚒𝚊 𝚌𝚊𝚛𝚝𝚎,𝚊𝚞𝚣𝚒𝚝𝚒 𝚕𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚎.𝚂𝚒 𝚟𝚊 𝚛𝚘𝚐 𝚜𝚊 𝚖𝚊 𝚒𝚎𝚛𝚝𝚊𝚝𝚒 𝚙𝚎𝚗𝚝𝚛𝚞 𝚊𝚌𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕 𝚎𝚡𝚝𝚛𝚎𝚖 𝚍𝚎 𝚜𝚌𝚞𝚛𝚝,𝚍𝚊𝚛 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚝 𝚌𝚊-𝚖𝚒 𝚒𝚊𝚞 𝚗𝚊𝚒𝚋𝚒𝚒 𝚛𝚎𝚟𝚊𝚗𝚜𝚊.𝙼𝚞𝚕𝚝𝚞𝚖𝚎𝚜𝚌 𝚙𝚎𝚗𝚝𝚛𝚞 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚕𝚎𝚐𝚎𝚛𝚎.
𝙲𝚞𝚟𝚒𝚗𝚝𝚎 291.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 24, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mafioata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum