Dorka szemszöge:
Éppen reggelit csináltam magamnak amikor csengettek.
-Nyitom/kiáltottam, majd beengedtem az én drága hugomat.
-Csákány! Hoztam neked fánkot? /dobott le egy péksütis zacskót majd felült a konyhapultra.
-Nutellás? /harapta bele az egyikbe és megbizonyosodtam róla, hogy nem, nem nutellás.
-Vaníliás/ tárta szét a karját.
-Nem fogod elhinni kit láttam ma a Tescoban/ nyitotta ki a hűtőt.
-Jól kezdődik. Kit láttál? /sóztam meg a tükörtojást.
-Dobpergésssss...... Márkot/ nézett rám.
-Márkot? Azt a Márkot? /kérdeztem értetlenül.
-Bizony. A volt pasidat. Ráadásul nem egyedül/ vágott amolyan "naerremondjvalamit" arcot.
-Gondolom a barátnőjével/ vontam meg a vállam.
-Ja a barátnőjével. Meg a gyerekével/ mondta én meg közbe pont ittam és félrenyeltem a narancslevet. Márkának van gyereke?????
-Gyereke??? Biztos, hogy Márkot láttad?
-Ezer százalék/ bólintott.
-De hát Márk azért is szakított velem 5 éve. Mert nem akart gyereket. Most meg van neki???
-Ezek szerint... / evett bele Lotti egy sajtos kiflibe.
-Ez furcsa/ ráncoltam a szemöldököm.
-Ne is törődj vele. Márk egy görény/ legyintett.
-Az igaz/ nevettem fel.
-Na de nekem mennem kell. Találkozok Olivérrel/ mondta mintha ez olyan természetes lenne
-Olivérrel? Csak nem randi? /vigyorogtam rá
-Végül is. Annak is mondhatjuk/ pirult el
-Érezd jól magad/ ölelt én magamhoz majd miután elment, mentem öltözni. Ugyanis ma Gelencsér Timivel találkozom. Nagyon bírom Timit és nagyon jóban vagyunk. Mindenki egy pláza cicának hiszi pedig csak jobban meg kellene ismerniük és rájönnének, hogy nem az.
Kicsit késés én voltam a találkozónkról, ugyanis Cikcak bedugta a kanapé alá a telefonomat így ki kellet onnan halásznom. Plusz még azt is elfelejtettem, hogy a szembe szomszédomnak, Zsuzsi néninek megigértem, hogy megöntözöm a virágait amíg ő az unokájához utazott. De a virágok után végre el tudtam indulni.
Timivel megegyeztünk, hogy a kedvenc olasz éttermünkben találkozunk. Már éppen jöttem ki a parkolóból amikor nagyon furcsa dolgot láttam.
Dávid éppen egy barna hajú lánnyal beszélgetett.... Vagyis inkább veszekedett. De mindegy is. Nem akartam ebbe belefojni ezért inkább bementem az étterembe.
Timivel nagyon jót dumáltunk és nagyon sok mindent megbeszéltünk.
Miután hazaértem kivittem Cikcakot sétálni a közeli parkba. Én futottam Ciki pedig futott mellettem.
A fülemben szólt a zene. Annyira nem figyeltem senkire, csak Cikcakra és arra, hogy fussak, hogy sikeresen nekimentem valakinek és el is estem.
-Elnézést, hölgyem. Nem figyeltem/ szólalt meg valaki. Majd a kezét nyujtotta, hogy felsegítsen.
-En kérek elnézést.../ kezdtem de mikor még láttam, hogy ki nyújtotta a kezét teljesen lefehéredtem.
-Dorka? /kérdezett rá...
-Márk/ bólintottam.
-Azta. Nagyon régen nem láttalak. Te itt? Budapesten? / villantott széles vigyort
-Igen. Régen eljöttem már Debrecenből./ próbáltam kerülni a szemkontaktust.
-És hogy vagy? Mi újság veled? /kérdezte
-Hát... Megvagyok/ válaszoltam szűkszavúan.
-Biztos nálad is zajlik az élet. Én például apa lettem/ tette zsebre a kezét. Helyben vagyunk.
-Értem. Gratulálok. De mennem kell/ indultam volna el de megállított
-Ne menj el. Kérlek. Tudom, hogy már csak a múlt vagyok neked, hisz már tovább léptél. Tudom, hogy nagyon sok rosszat tettem veled. De ezekért mind bocsánatot kérek/ meglepett amit mondott. De nem dőlök be neki. Többet nem.
-Rendben. De ahogy mondtad a múlt az múlt. Ne bolygassuk. Örültem/ mondtam, majd még sem várva a válaszát elindultam haza.
Haza felé nagyon sokat gondolkodtam...
Nagyon szerettem Markot. 4 évig voltunk együtt, én hülye pedig azt hittem, hogy örökké fog szólni. A külseje most is kifogástalan volt. Jól nézett ki. Jóképű volt. De nem érdekel. Nem hinném, hogy meg tudnék neki bocsátani mindent amit tett... De nem is akarok. Nem szabad a múltban élnem. Ami volt az megtörtént, de nem kell, hogy újra megtörténjen...Otthon éppen az instát pörgettem amikor Lottitol jött egy üzi.
Lottesz👀💙: Nézd meg az instámat...
Már néztem is meg. Teljesen lesokkolt amit ott láttam... De nagyon boldog is voltam.lotty_szabo: Így már nem fázik...
ily❤️ @oliver.orban🤴 #deszeretem #bestcouple #ilysmliked by: dorka.szabo, aszekelyfanni, oliver.orban and 8,978 others.
dorka.szabo: Akkor ezért nem etted fel a hűtőmet... 🤔 Sokáig❤️
lotty_szabo: majd legközelebb😼❤️oliver.orban: Te beszélsz, aztán meg akartál fagyni... 🥶 ilysm💗
lotty_szabo: 🤠 ilysm🖇️💕Örültem a húgomnak. Aranyosak együtt... És legalább ő boldog...
_____________________
Itt is van egy új rész...
De az lenne a kérdésem, hogy... Tegnap volt egy ötlet, hogy csináljak egy DWTS storyt! Mit szóltok hozzá? Jöhet?
Írjátok meg....
Helcsooo💗
ESTÁS LEYENDO
Együtt az Exatlon után is...
RomanceBEFEJEZETT!!! 5 hónap után végre minden exatlonista hazatért Dominikáról. Mindenki éli tovább az életet, de a bajnokok barátsága örök marad... Dorkának már a műsor alatt felkeltette Dávid az érdeklődését, de nem mert felé kezdeményezni ezért csak m...