Mrb
Yeni bölüm uzun süredir atmıyorm farkındayım.Çünkü bu hikayenin başında tümörle ilgili gram bilgim yoktu. Ve şimdi her şeyi araştırıp yazmaya çalışıyorum ve bu yüzden uzun sürüyor. Bu yüzden o tarz yerleri biraz atlamaya çalışıcam. Ayrıca çok üşeniyorum. Ama elimden geleni yapıyorum. Söylemek istedim.
Sizleri seveyrum iyi okumalar. ♡
Mila'nın gözünden 1 buçuk saat sonra
Zeynep'le kafa dağıtmak için keman çalışmıştık ve sonra mola vermeye karar verdiğimizde ikimizde uyuyakalmışız. O hâlâ uyuduğu için ben kalkıp aşağı kata indim. Deniz ve Kaan'ın koltukta uyuduklarını görünce yüzüme bir gülümseme yerleşti. Kaan'ın ve Deniz'in birlikte olmalarının ne kadar hoşuma gittiğini fark ettim.
Bu aşırı tatlı anı bozmak istemedim. Fotoğraflarını çektim ve daha sonra üstlerine battaniye örttüm. Biraz daha onlara baktıktan sonra su içip yeniden yatmaya karar verdiğim için mutfağa gittim.
Cansu
"Yo!"Cansu'nun sesini duyduğumda bardağı masaya koyup ona döndüm
Mila
"..yo!"Cansu
"Arkadaşca bir sarılmaya ne dersin?"Mila
"...ha?"Cansu gülümsedi. Aniden neden bana sarılmak istiyor ki?
Cansu
"Üzgünken birisinin sana sarılmasını sevdiğini söylemiştin"Doğru. Beni rahatlatıyor. Galiba herkes böyle hissediyor ama neyse.
Mila
"...Hatırlamana şaşırdım"Cansu
"Mila... Senin hakkında hiçbir şeyi unutmadım. Her şeyi hatırlıyorum. Biliyorum yaptığım her şey iğrençti. Seni aldattım ve Zeynep'e de çok kötü davrandım. Evet pişmanım ve belki fark etmişsindir ama değişmeye çalışıyorum"Herhangi bir şey söylemeden ona bakmaya devam ettim. Konuşmakta biraz zorlanıyor gibiydi.
Cansu
"Senden özür dilememiştim. Her ne kadar geçmişi değiştiremesem de özür dilerim.. Çok iğrenç birisi olduğum için. Ama geleceği belki değiştirebilirim. Beni affedebilir misin? Değişirsem... Beni arkadaşın olarak kabul edebilir misin?"Biraz sessiz kaldım. Gerçekten değişecek mi ki?
Mila
"Özrünüzü kabul etmeyi düşüneceğim. Ben karar verene kadar beklemeniz gerekiyor Cansu Hanım"Cansu azcık gülümsedi.
Cansu
"Tamam. Cevabınızı bekliyor olacağım Mila Hanım. Peki sarılayım mı?"Mila
"...Olur"Cansu bana sarıldı. Biraz öyle durduk. Daha sonra birbirimizi bıraktık. O, Kaan'ın odasında yatıyordu çünkü Kaan, Candan teyzenin ve Cansu'nun oturma odasında yatmamaları için ısrar etmiş.
Her neyse. Cansu gittikten biraz sonra ben de odama gittim.
.
.
.
.
.Kaan'ın gözünden yarın saat 15.40
Testleri yaptık. Ve az önce sonuçları öğrendim. Yalandan güldüm.
Kaan
"Ölücek miyim haha?"Zeynep
"Kötü huylu olması demek direkt game over demek değil salak. Sadece zorluk seviyesi yüksek"Korkudan ağlamak istiyorum. Ama ağlayamıyorum. Çünkü herkes yanımda. İnsanların yanında ağlamak beni biraz utandırıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Şarkımız
Ficção AdolescentePiyano kursuna giden Kaan ve Kaan'la aynı yaşta olan kurs öğretmeni Deniz'in hikayesi. Gay hikayesidir!