5.Bölüm 🌠

1.2K 79 26
                                    

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

İyi okumalar 🌠

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Kerim
Gözlerimi açtığımda hava kararmıştı. Nasıl duş aldım, duştan hangi ara çıktım, hangi ara üstümü giyindim de yattım? Bilmiyorum. Yorgunluktan bitap düşmüştüm. Duşta bu yorgunluğumun üstüne iyice mayışmamı sağlamıştı. Yataktan kalkmaya halim yoktu. Henüz yeni uyanmıştım. Ama Tarık sanırım uyumuyordu. Bende hiç uyandığımı farkettirmeden telefonumu cikaesjm yastığın altından. Telefon elimde titreyince watsaba girdim ve grupta konuştuklarını farkettim.

BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK

Tarık: Lan kimse yok.Nerdesiniz amk?

Kağan: Uyuyordum ya yeni uyandım.

Tarık: Yağız nerde?

Kağan: Ne yapacaksın lan Yağızı?

Tarık: Lan ne yapabilirim Yağızı?Soruyorum sadece.

Kağan: Yanımda uyuyor şu an.Kerim niye yazmıyor?Ceyhun da yok.

Tarık: Valla Kerim aşkım yanımda.O da uyuyor.Ama Ceyhunu bilmiyorum.

Kağan: O Özgürle aynı odada kalıyordu değil mi?

Tarık: Evet.Özgür'üde mi alsak gruba?

Kağan: Niye?

Tarık: Ceyhun bizim grupta ve Özgürle aynı odada kalıyor.Haberimiz olsun birbirimizden.O da şu an bizim gruptan sayılır.

Kağan: Valla ben bisey diyemem.Insallah şu an Ceyhunla birbirlerine girmemislerdir.

Tarık: Ceyhun mesajları görmüyor.Dur ben bi Özgürü ekleyeyim.Belki o uyanıktır.Herkes uyuyor amk.

'Tarık,Özgür kişisini ekledi.'

Kağan: Hoşgeldin Özgür.

Tarık: Hoşgeldin Özgür.

Özgür: Hoşbuldum?

Tarık: Kusura bakma sormadan ekledim gruba.

Özgür: Yok sorun değil.Grup ismi çok orijinal bu arada :)

Tarık: Beğenmene sevindim :)

Özgür: Beni neden eklediginizi sorsam?

Tarık: Ha şey,Ceyhunla aynı odadaydınız da haber alamadık ondan.Ne durumda diye şey ettik.

Hâlâ tek parça halindesiniz değil mi?

Özgür: Ceyhunu kesip parçalarını valize doldurdum.Birazdan ormanın derinliklerine bırakacağım.

Kağan: Ben inandım.

Tarık: Ben de...

Özgür: Yanımda uyuyor şu an.

Kağan: Herkes herkesin yanında uyuyor.

Tarık: Grubun adını uyuyanlar vs uyumayanlar olarak değiştireceğim.

Kağan: Değiştireni deşerim demiştin?

Tarık: Kendim hariç aşko.

Aşko mu? Ne aşkosu şerefsiz Tarık? Sinirime engel olamayarak parmaklarım klavyede gezindi ve bir şeyler yazdı.

Kerim: Nerden aşkon oluyor o senin?

Tarık: Sen ne ara uyandın?

Kerim: Şu an uyandım ve cevap bekliyorum.

Kağan: Kerim noluyor lan?

Al işte! Dikkat çekmiştim hemen. Durumu kurtarmam gerekiyordu.

Kerim: Hiç.Yeni uyanınca şey oldum.

Tarık: Şey mi oldun?

Kerim: Lan yok.Şey oldum derken o şey değil.Yani o mesajı görünce şaşırdım sadece.Yoksa isteğine aşko de istediğine sevgilim.

Tarık: Üzdü :(

Kağan: Kerim senle bi ara konuşalım kardeşim.

Kerim: Olur kardeşim.

(Görüldü)

Buyrun cenaze namazına. Kağan anlamıştı kesin. Gerçi anlayacak bir şey yoktu. Ben Tarık'la daha yakındım diğerlerinden. Sanırım o yüzdendi bu tepkim. Telefonu yastığın altına geri bıraktım. Tam tekrar uyuyacakken Tarık'ın sesini duydum.

"Kerim..." dedi. Cevap vermesem uyuduğuma inanır mıydı? "Uyumadığını biliyorum." dedi ve yatakta hareketlilik hissettim. "Keriiim." dedi yine. Pes ederek yattığım yerde ona doğru döndüm ve göz göze geldik. Tarık'ın gözleri bu kadar güzel miydi? Loş ışıkta bile pırıl pırıldı açık kahverengi gözleri.

"Efendim Tarık?" dedim gözlerine bakarak. Gözlerinin güzelligi ağlama isteği uyandırıyordu resmen. Öyle güzeldi.

"Niye öyle dedin grupta?" dedi. Inkar etme mode on.

"Dediğim gibi uyku sersemliğiyle saçmaladım." dedim.

"Onu demiyorum." dedi fısıltı gibi çıkan sesiyle. Gözleri daha bir pırıldamaya başlamıştı. Sanırım gözleri dolmuştu.

"Neyi diyorsun?" diye sordum bende onun gibi fısıltıyla.

"Gerçekten o kadar önemsiz, değersiz miyim senin için?" dedi. Kağan' a son dediğime takılmıştı. Daha ben cevap veremeden yine konuştu. Sesi çok kırgın geliyordu ve ben Tarık'ı ilk kez böyle görüyordum. "Cidden başkasına aşkım, sevgilim demem umurunda olmayacak yani, öyle mi?" dedi ve gözlerini kapattı birkaç saniye. Ama gözlerini kapatınca yaşlar süzülmeye başladı. Sanırım onu ciddi anlamda kırmıştım. Kalbimde ciddi anlamda bir sızı hissediyordum ve bir şeyler demem gerekiyordu. Ama ben bir şey diyemeden Tarık yüzüne buruk bir gülümseme yerleştirdi ve gözlerini açtı. "Iyi geceler Kerim." dedi ve arkasını döndü. Sırtını izlemeye başladım. Aynı zamanda da düşünüyordum. Cidden Tarık birini bulsa, o kişiye sevgilim, aşkım dese... Düşünmesi bile kalbimi sızlattığına göre, düşüneceğim başka şeyler de çıkmıştı şimdi...

Anlık gelen ilhamla yazıldı. Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum 💙

İLK HEYECAN (BxB) MUCİZEM SERİSİ 3. KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin