Bilinmeyenden ilk bölüm!
Bu bölümde adını öğreneceksiniz.
Keyifli okumalar;)Okula gelip çantamı sınıfa bıraktım ve direk bahçeye çıktım. Bankta tek başıma otururken telefonumu elime aldım.
4 yeni mesaj
Bu mesajların Yağmur'dan geldiğini umarak whatsapp'a girdim, her ne kadar ümitlensemde o mesajları atan Yağmur olmayacaktı. Buluttan gelen mesajlara baktım..
(07:45)
Bulut: uyandın mı lan anasını sevdiğimin çocuğu?
(08:15)
Bilinmeyen: Ohooo okula bile geldim mal !
Bulut: Nerdesin?
Bilinmeyen: Her zamanki bankta Yağmur'u bekliyorum .
Bulut: OK ;)
Bilinmeyen çevrimdışı
Bulut çevrimdışı
Telefonumun kilitleyince Birden omuzuma konan ele baktım ve sonra da yukarı, bu gerizekalı Bulut'un kafasıydı. Bu çocuk hep böyle ajancılık oynamak zorunda mıydı ? Teallahım ya !
"Ee gelmedi mi daha Yağmur yengem?"
"Gelir şimdi 1 dakika kaldı"
"Yuhh oğlum ya ! Tamam aşıksın anladıkta okula geldiği dakikaya kadar bilmen de yani ne bileyim"
"H-"
Tam cevap verecektim ki tanıdığım bir ses sözümü kesti .
"Aras!"
Arkamı dönüp baktığımda Tamer'le göz göze geldik.
"Dün ders notlarını istediğimde bugün vereceğini söylemiştin, notlar yanında mı?"
Önüme dönüp Yağmur gelmişmi diye bakarken okul kapısından girdiğini gördüm. Yok böyle bir güzellik, yemin ederim ki yok !
Bir kaç saniye Yağmur'u izledikten sonra Tamer'e döndüm.
"E-evet getirdim"
Notları çantamdan çıkarıp Tamer'e verdim ve hemen Yağmur'u seyretmeye başlamıştım.
Bir el benim gözlerim önünde aşağı yukarı sallanırken kendime gelmiştim bile. Yanindaki Bulut'a baktığımda ise beni kendime getirmeye çalıştığı eline masaj yapıyordu. Ah gerizekalı çocuğum! Beni o gelen kaldan kurtarmak için böyle bişey yapması beni gururlandırmıştı .
Zil çalmadan hemen ona mesaj attım
Bilinmeyen: Ah Zalımın kızı ahh !
Yağmur: Teşekkür ederim ..
Yağmur: Günaydın bu arada !
Bilinmeyen: Kabul et , sen de bana ısındın.
Yağmur: Henüz değil ama sana alıştım diyebilirim snbzjzbxjbz
Bilinmeyen: Bana aşık olacağın günler de yakın he !
Yağmur: Aşk mı ?
Yağmur: O ne, yeniliyor mu ?
Bilinmeyen: Hahahha
Bilinmeyen: Bana aşık olduğun zamanda böyle diyecek mısın acaba ?
Yağmur: Sana en fazla öldükten sonra aşık olurum onda da zaten ölüyorum .
Bilinmeyen: aa bu minnoş kalbim kırıldı
Yağmur: Hadi hadi zil çaldı sınıfına
Yağmur: Grsrz
Bilinmeyen: Hoşçakal;)
Yağmur çevrimdışı
Bilinmeyen çevrimdışı
.
Oy vermeyi veya yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK MUCİZE | Texting
Historia CortaAşktan korkmak, hayattan korkmaktır ve hayattan korkanlar zaten ölüdür.