1.17 Karanlıkla Savaşmak❈

354 47 91
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 31.10.2020 (20:15)

Bölüm Şarkısı: Lana Del Rey Gods and Monsters

*İzmir Depremi için herkese geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Reme

Tamerin

Çiçeklerin arasında kahkahalar içinde koşuyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çiçeklerin arasında kahkahalar içinde koşuyordum. Hava çok güzeldi. Hiçbir bulut yoktu, güneş ihtişamla parlıyordu. Üstümde mavi ipek bir elbise vardı, ayaklarım çıplaktı. Yaramaz bir kız gibi koşarken bunun bir oyun olduğunun farkındaydım. Arkamdaki sesten kaçmaya çabalıyordum. Bu bir oyundu. Basit bir aşk oyunuydu. Ben kaçacaktım, o kovalayacaktı. Beni yakaladığı zaman aşkımla ödüllendirecektim. Kolay kolay teslim olmaya niyetim yoktu. Zor bir av olmak tercihimdi. Tüm gücümle koşuyordum ve arkama bakarken avcıma gülümsüyordum.

Sonunda ise avcım beni yakalamıştı, güçlü kolları sarmıştı. Beni kendisine bastırırken dünyanın en huzuru yeri olduğunu düşünmüştüm. Gerçekten bu aşka sahip olduğum için çok şanslıydım. Hangi iyiliğimin karşılığını Kaveh ile olarak almıştım? Bu kadar mutlu olacak ne yapmıştım? Ben basit, ezilen bir kızdım. Kaveh sayesinde kendimi daha güçlü hissediyordum. Daha ateşli, daha tutkuluydum. Ömrüm boyunca onunla olmak istiyordum. Bu nasıl olabilirdi, bilmiyordum ama kimseye bu şekilde âşık değildim. Arkamı dönmüş, onun yüzüne bakıyordum. Dudaklarına minik bir öpücük kondurduktan sonra gülümsemiştim. Parmağım yanağındaki yara izine değdiğinde irkilmemişti, benden korkmamıştı. Bu yaranın hikayesini anlattığı zaman çok üzülmüştüm. Olsun, ben onu bu şekilde de seviyordum. Yüzünde bir yara izinin olması asla umurumda değildi.

"Seni çok seviyorum!" diye fısıldadım.

Kaveh "Ben de seni çok seviyorum, Tamerin. Seni o kadar çok seviyorum ki bunu anlatamam. Birlikte bir ömür geçirelim istiyorum." dedi. Elimi tutmuş, parmaklarımın uçlarından öpmüştü."Hep benimle ol."

"Ben hep seninle olacağım, sevgilim. Asla ayrılmayacağız. Kimsenin gücü buna yetmeyecek."

"Seni asla bırakmayacağım, göreceksin. Ayrı düşsek bile kalplerimiz hep bir olacak. Rüyalarımızda buluşacağız."

"Ayrılacağımıza inanmıyorum, Kaveh. Biz hep birlikte olacağız." dedim ve başımı ona yasladım. Bana sarılırken ona sımsıkı sarıldım."Senden asla kopmayacağım."

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin