Na nástupišti 9 a ¾ bolo ako každý rok veľa ľudí.
Ak by ste niekoho hľadali nájdete ho len veľmi ťažko. Ale predsa len by ste našli rodinu Malfoyovcov.
Vysoký mladý muž s peroxidovo bielymi vlasmi kráčal vedľa ryšavej, nízkej, a hlavne tehotnej ženy . ( veľmi mladej) . Za ruku držal asi 6 ročného chlapca. Žena, Lily Malfoyová šla aj vedľa ďalšieho chlapca. Tento mohol mať 11 rokov. Trošku pred nimi (akoby sa za nich hanbilo) kráčalo dievča,asi 14 ročné. Mohlo by ísť aj po druhej strane nástupišťa , aj tak by každý vedel s kým tu je . Peroxidovo biele vlasy, ostré rysy tváre ,vyrovnaná chôdza a výška ktorou prerastala aj chlapcov v jej veku .
U staršieho chlapca to bolo tiež isté. Ryšavé vlasy , pehy a nízky vzrast.
No keby ste niekde nechali najmladšieho chlapca vrátili by ste ho ťažko. Bol takou kombináciou , že kým vám nepovedal meno ani by vám nenapadlo že je Malfoy.
Veď posúďte sami . Úplne svetlé ryšavé vlasy ( akoby ste si vzali oranžovú a do nej dali 2x viacej bielej ) ktoré sem tam preryl bieli pramienok, nízky vzrast no ostré rysy tváre.
Dievča menom Ginerva ( Ginny) Nymphadora Malfoyová , straší chlapec Draco Edward Malfoy a najmladší chlapec Remus Harry Malfoy.
Keď mali už nastupovať do vlaku Draco sa vrátil k rodičom a opýtal sa : ,,Čo keď sa nedostanem do Slizolinu?"
,,Draco ! Koľko krát ti to máme hovoriť !? Je nám to jedno!" Lily nikdy nemala silné nervy a teraz keď čakali ďalšieho chlapca ( ,, pane bože! Ďalší brat !") boli ešte slabšie.
,,Tak mi aspoň prezraďte ako sa bude volať ten malý." Nahodil psie oči.
,, Sirius Abraxas Malfoy." Usmiala sa Lily.
,, Draco! Poď už !" Volala ho Ginny.
,,Už idem !" Odkričal a posledný krát objal mamu a otca .
,,A napíš nám do akej fakulty si sa dostal!"
______________________________________,, Pripravený?"
,,Áno ."
,, Ahojte!
Nie som ani v Chrabromile ani v Slizoline. Všetko je dokonalé, krásne , čarovné! Už cestou vo vlaku som si našiel kamaráta! Volá sa Alex Longbottom. Musím sa ponáhľať! Dostal som sa do Bifľomoru! Ahojte !",,Vravel som ! Trávi veľa času s krstným!"
______________________________________
Oficiálny koniec! Epilóg je krátky ale vážne neviem čo by som ešte písala . Dúfam že sa vám príbeh páčil !
VOUS LISEZ
5 rokov nenávisti✔️(Editing)
FanfictionToto je Scorpius x Lily( Scolily)dúfam že sa bude príbeh páčiť vopred sa ospravedlňujem za gramaticke chyby..ak sa bude páčiť nechajte prosím vote.