-Tati,nu cred ca as vrea sa faca asta in locul tau.O sa te arzi.Bine,eu am zis.Nu m-a ascultat asa ca s-a ars.Iubeam sa am dreptate chiar daca cineva mereu era ranit.Ma duc langa tatal meu si ii iau din mana tigaia cu care incerca sa faca clatite.Trebuia sa plece la munca in jumatate de ora si nici macar nu era imbracat.
-La naiba,nu stiu cum reusesc ceilalti.Nu pot sa intorc o nenorocita de clatita.Arunc clatita in aer si aterizeaza instantaneu la loc.Se uita la mine mirat,incercand sa macheze atat invidia cat si mandria. -Intr-o jumatate de ora trebuie sa ajungi la birou.Presupun ca trebuie sa te imbraci,nu?Serios s-a uitat la ceasul de pe peretele rosu din bucatarie si s-a incruntat.Iar aveam dreptate,nu?Jocul asta nu o sa se sfarseasca niciodata.Si-a luat repede telefonul de pe blatul pe care era recipientul cu coca de clatite si s-a avantat spre scarile care duceau la etaj.Normal,eu trebuia sa fac curat,sa spal si sa mananc..Singura.Nu ca mama ar fi avut vreodata timp sa manance dimineata cu mine..sau oricand..La naiba,era asa tare sa fii mereu singur..Sau nu...Da,incerc sa ma mint prea mult..Am luat o bucata de clatita si am rupt putin ca sa pot manca.Nu era geniala,dar era comestibila.Il aud pe tata ce se incalta si isi lua ramas bun de la mine,apoi...gata..eram singura...Ce vacanta pot sa am si eu..Unde e distractia?18 ani de zile mi-a lipsit si chiar incep sa ma plictisesc.
"DING DING
eu:-Nu sunt acasa!!!
...:-Si cum naiba imi raspunzi.Chicotesc la raspunsul primit din dreptul usii.Eram acolo de ceva timp vrand sa ies sa ma duc pana in parc.Doar asa puteam sa mai iau o gura de aer.Am dechis usa iar acolo era un tip.Mda,arata bine..Si ce?
eu:-Pur si simplu.Nu sunt acasa..Vrei ceva,lasa un mesaj.
...-Esti in fata mea,ticnita ce esti.
eu:nu pentru mult timp..Uite,acum voiam sa plec.Vrei sa imi vezi fundul cand o sa trec pe langa tine si o sa ma departez?Serios..puteai sa ma intrebi si ma intoarceam chiar acum.Asta am facut si mi-am aratat posteriorul.Nu stiu cum naiba,dar tipul ala m-a prind cu o mana de fund si m-a impins in perete.
...-Printesa,nu te juca cu mine.Nu iti face mofturile cu mine ca poate ajungi sa te ranesti.Nu,nu e o amenintare e doar un adevar din viitor.Intelegi? Nu mi-a trebuit mult sa ii dau una intre picioare.
eu:Sfinte sisoie,eu care credeam ca fostul meu a fost un ratat.
CITEȘTI
Neighbors
RomanceAnda-fata cu probleme de autocontrol,sensibila,bipolara.Termina liceul si se muta in USA unde locuieste tatal sau ce o parasise pe ea si mama ei mai bine de 17 ani. Alexander-catalogat ca tipul ce fute si lasa,rautacios,hotarat,dominator,sarcastic s...