'היי...קומי...', הבחור החתיך העיר אותי.
פקחתי את העיניים שלי ולכמה רגעים טובים הרגשתי ערפול עד שהבנתי איפה ועם מי אני נמצאת. ועם מי.
'אתה... אתה עוד פה.''כן. בואי תשתי', הוא הביא לי את הבקבוק שהוא קנה לי.
תודה...', התרוממתי מעט והתחלתי לשתות.
'לאט...', הוא הפציר בי כשהוא ראה שאני שותה ללא הפסקה.
'איך את? מרגישה יותר טוב?'
'כן, קצת יותר טוב. תודה.'
'יופי.'
הנחתי את ראשי על גב הספסל ,עצמתי את עיניי ובמשך כמה דקות ארוכות פשוט ישנו שם ושתקנו.
השקט נשמר עד שהוא לפתע קטע אותו.
'אז....למה התכוונת כשאמרת ששתית בגלל "שלושתנו"?'
'מה?', פקחתי עין אחת והסתכלתי עליו. שפשפתי את הפנים שלי.
'מקודם אמרת ששתית בגלל שלושתנו. למה התכוונת כשאמרת "שלושתנו"?'
אחרי כמה רגעים נזכרתי במעורפל על מה הוא דיבר.'שתיתי כי... בדיוק סיפרתי למיכאל, ידיד שלי, על איך שאני חייבת לשכוח מבחור בשם אדם. אז מיכאל אמר שאני צריכה למצוא מישהו שיוכל לעזור לי לשכוח מאדם הלילה. ואז הוא הסתכל מסביב ותנחש את מי הוא בחר?', הבטתי בו.
'ניחשת נכון. אותך... אבל אחרי שהוא אמר לי מה הרעיון שלו.. לא באמת רציתי לעשות את זה כי דבר ראשון הייתי סקפטית שהתכנית שלו תעבוד. דבר שני, בחיים לא התחלתי עם מישהו ובטח שלא למטרה הזאת בישירות כזאת וגם...פחדתי שהבחור שאני אתחיל אתו, כלומר שאתה, יסרב לי וידעתי שאם זה יקרה, אז ירד לי הבטחון העצמי שגם ככה לאחרונה משום מה , רק בינינו הוא לא ממש גבוה.', הצצתי לראות שהוא עוד מקשיב. להפתעתי הוא הקשיב ככה שהמשכתי ברצף ההסברים.'...ובדיעבד... צדקתי כי באמת לא זרמת איתי למרות שמיכאל הבטיח לי שתזרום ואני מצטטת "גברים לא אומרים לא לסתם סקס מזדמן.", אמרתי בניסיון לחקות אותו.
'אבל אני... אני עדיין התביישתי ופחדתי להתחיל איתך אז מיכאל הציע שאני אשתה אלכוהול כדי שאתפוס אומץ.
אז הקשבתי לו... ', נשפתי עמוקות.
'ושתיתי אלוהים יודע כמה שוטים של צ'ייסרים ולגונות כחולות.'אז לסיכום בחור חתיך,כשאמרתי "שלושתנו".. התכוונתי לאדם, מיכאל ו...אליך.
אדם כי אותו אני צריכה לשכוח. מיכאל, כי זה היה הרעיון שלו ואתה, כי אתה נבחרת להיות "המשכיח" של אדם.
ו...זהו. אני מניחה שבזה הסתיים הסיפור.'
YOU ARE READING
תל אביב, סיפור אהבה
ChickLit'את רוצה לשכוח מהבחור שאת לא יכולה להיות איתו? אז יש לי פתרון בשבילך. הדרך הכי טובה לשכוח מישהו אחד זה לשכב מתחת למישהו אחר. הנה יושב שם בחור חתיך. תתחילי איתו ותציעי לו לשכב איתך. 'לשכב איתי? השתגעת? עם מישהו בכלל לא מכירה?' 'קוראים לזה סטוץ. תקש...