လင္းေရာင္ခ အနည္းငယ္နားလည္လိုက္သည္က...ထက္ေကာင္းယံက ဟန္ဇင္ခကိုမုန္းသည္...။
ဟန္ဇင္ခကလည္း မုန္းသည္...။မုန္းသင့္ပါသည္ေလ...။
သူနားမလည္ေသးသည္က...အသံုးခ်တယ္ ဟုေသာစကားကိုပင္...။
မ်က္ရည္စက္တို႔ တြဲလဲခိုေနေသာ မ်က္ေတာင္ေလးေတြအား ပုတ္ခတ္လိုက္ရင္း...ဟန္ဇင္ခအား ေမွ်ာ္လင့္တႀကီးျဖင့္ၾကည့္ကာ ေမးလိုက္သည္.....။"ဟို..သားကို..သားကိုေသခ်ာေျပာျပၾကပါဦး...ေမေမ့ကိုသတ္တာက ကိုထက္အေဖပါ...ကိုထက္နဲ႔မဆိုင္ပါဘူးေနာ္..ကိုႀကီးရယ္...ၿပီးေတာ့ သူသားကို တစ္ကယ္ခ်စ္ --"
"လင္းေရာင္ခ!!!..မင္းအခုထိနားမလည္ေသးဘူးလား...အဲ့ေလာက္ေတာင္ ျဖစ္ေနတယ္ေပါ့ေလ!!.."
လင္းေရာင္ခ မ်က္လံုးဝိုင္းေလးႏွင့္သာ ဟန္ဇင္ခအား ၾကည့္ေနမိသည္...။
မိမိစိတ္ထဲမွာထင္ေနသည္ကလည္း...အရင္ရန္ၿငိဳးေတြေၾကာင့္ ထက္ေကာင္းယံအား ဟန္ဇင္ခ အျမင္မၾကည္ႏိုင္၍သာ ထိုသို႔ထင္ေနျခင္းျဖစ္သည္ဟုပင္...။"ကိုႀကီး...ေမေမ့ကိစၥက ကိုထက္နဲ႔မဆိုင္ပါဘူးဗ်ာ..ကိုထက္က လူေကာင္းပါ...သား သူ႔ေၾကာင့္ဒုကၡေရာက္ခဲ့ရတာေတြ ဘာမွမ႐ွိပါဘူး..တစ္ကယ္ပါ..."
ဟန္ဇင္ခ အံ႔ၾသစိတ္ပ်က္စြာျဖင့္ ညီျဖစ္သူအား ၾကည့္ေနမိသည္...။
ဝမ္းနည္းစိတ္ထက္ ပိုကဲေနသည္က အလိုမက်သည့္ေဒါသစိတ္တို႔သာ......။"သူ႔ေၾကာင္႔ ဒုကၡမေရာက္ဖူးဘူး..ဟုတ္လား..အဟား..ဘယ္ေရာက္မလဲ...ဒီမွာတင္အဆံုးသတ္သြားၿပီေလ...ဒီေနရာမွာငါသာ ႐ွိမေနရင္ မင္းဒုကၡအႀကီးအက်ယ္ေရာက္ေတာ့မွာကို နားလည္လား...."
"မဟုတ္ဘူး..အဲ့လိုမဟုတ္ဘူး..ကိုႀကီးအထင္လြဲ--"
"ေတာ္ေတာ့!!!...မင္းပါးစပ္ကိုပိတ္လိုက္ပါေတာ့ကြာ!!..မင္းေကာင္က မင္းကိုသိပ္ခ်စ္တယ္မ်ားထင္ေနလား...ထြီ!! ရြိ႔ဖို႔ေကာင္းတယ္...အဲ့ေကာင္..ထက္ေကာင္းယံဆိုတဲ့အဲ့ေကာင့္..ဒင္းအေဖကို ငါ ကလဲ့စားျပန္ေခ်တာကိုမေက်နပ္လို႔...ငါ့ကိုျပန္ၿပီး လက္တံု႔ျပန္တာ...မင္းကေတာ့ သူ႔ရဲ႕နယ္႐ုပ္ေလးသာသာပါ လင္းေရာင္ခရာ..သူမင္းကို အသံုးခ်ေနတာပါ...."
လင္းေရာင္ခ ရင္ထဲတြင္ မုန္တိုင္းထန္ကုန္သည္...။ၾကားရသည့္ စကားတို႔က ငလ်င္အႀကီးစားသဖြယ္...။
YOU ARE READING
⚠BECAUSE...⁉ {U+Z} (Completed)
Romanceဘာကြောင့်ချစ်မိသွားသလဲ..... ဘာကြောင့်စွဲလမ်းမိသွားသလဲ..... မာနတွေ..အမုန်းတွေကရော..ဘယ်ကိုရောက်သွားသလဲ... အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်.............