CAPITOLUL 13

109 9 0
                                    

CARINA

Ziua a trecut rapid, am fost cu toții la ski, iar acum suntem deja la cabană. Fetele în bucătărie și pregătim carnea pentru grătar, iar băieții fac focul.

Melodia care începe la sistemul audio, este "Gura ta_Delia" și eu nu-mi pot lua gândul de la buzele lui Sebastian. Deja încep să am emoții pentru că încet-încet se apropie clipa în care mă voi duce la ușa lui și sper să am destulă putere să nu mă întorc din drum. Buze moi...gura ta...mă ridică de jos...OH, Dumnezeule!, spun în gând la auzul versurilor.

Ies afară pentru a duce la băieți două platouri cu frigărui. Privirea lui Sebi, o simt, este ațintită pe mine. Îmi zâmbește și îmi trimite un pupic prin aer, of, îmi este atât de dor de buzele lui. Așa că, mă prefac că-i prind sărutul și îl duc spre inimă, apoi îi fac cu ochiul și sper că va înțelege mesajul meu, acela că eu nu cred că s-a culcat cu Clara și că sunt de partea lui.

-Radu, ziceai ceva de o bere rece?, îl întreabă el .

-Ooo, bro, așa mai vii de acasă. Gata, ți-a trecut capul?

-Da, acum da. Hai, să ne distrăm.

Sunt fericită, sunt sigură că i-a revenit inima la loc și a înțeles mesajul meu, iar acum nu-mi mai rămâne decât să-mi pun planul în aplicare.

Reintru în cabană și melodia I love you _Celine Dion, se aude în difuzoare. Of, melodia asta este atât de asemănătoare cu povestea noastră de dragoste. Simt , deodată, o mână rece care mă prinde de mijloc, pe sub bluză. Sebi este în spatele meu acum și îmi șoptește la ureche:

-Dansează cu mine, te implor!

Mă las purtată de brațele lui și dansăm toată melodia cu ochii umezi și fredonând versurile.

Zgomotul unei tăvi de inox se aude tare, când aceasta este trântită pe masă, apoi Clara iese furtunos din living și fuge pe scări.

Mă desprind din brațele lui Sebi, pentru că altceva nu știu ce să fac. Nu știu cum să reacționez la ce a făcut Clara.

-Nu, te rog, mai lasă-mă să te țin un pic în brațe., îmi șoptește, apoi mă sărută pe frunte. Of, puiul meu mic, iartă-mă, am fost un prost și știu că ești tristă și supărată pe mine, dar te rog, iartă-mă. Promit că de acum încolo am să încerc să-și fiu alături mereu și să nu te mai supăr niciodată. , oftează, îmi sărută din nou fruntea, apoi se răsucește și pleacă afară la grupul de băieți.

***

Este ora 12:00 noaptea și cred că toți dorm deja pentru că în cabană este liniște. Eu stau în camera mea și încerc să-mi adun curajul de a merge la Sebi.

Mă pregătesc, ies apoi pe balcon și stau în frig vreo zece minute. Doamne, am înnebunit, chiar mă comport ca un copil. Zâmbesc de una singură și pornesc încet-încet spre camera lui Sebi.

SEBASTIAN

O scurtă bătaie în ușa camerei mă trezește. Adormisem cu ochii în telefon. Cine o fi și ce s-a întâmplat?, mă gândesc în timp ce mă dau , somnoros, jos din pat și pornesc către ușă. O deschid și surpriza îmi este uriașă : nimeni alta decât maimuțica mea, care tremură îngrozitor.

-Carina, ce-i cu tine, de ce tremuri în halul ăsta?, o întreb îngrijorat.

-Sunt bine, calmează-te., îmi zâmbește ea. Doar că...știi, îmi este foarte frig. Am o problemă cu caloriferul din cameră și nu știu ce să fac. Să sun proprietarul, să-l deranjez la ora asta? Habar n-am...

Dragoste adolescentină și bariere ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum