2.évad 5.rész

604 18 3
                                    

Az órák nem voltak izgalmasak viszont nagy szünetben Virágnak mondtam hogy ne várjon meg álljon be a büfében én elmegyek egyedül mosdóba. Így is tettünk még annyit mondtam neki ha nem érnék le és sorra érne akkor vegye meg a szokásosat majd kifizetem. Mikor végeztem és a kezemet mostam bejöttek az a-s lányok.
-Lám lám ki van itt. Renáta. - Szólalt meg Edina. Asszem jobb ha kimegyek gondoltam és mentem is az ajtó felé.
-Szegény biztos nem tudja befejezni amit akar. - nevettek és beszéltek rólam mintha ott se lennék.
-Egy én már végeztem kettő.. neked meg legyen mindegy. - szóltam vissza amit eléggé megbántam abba a pillanatban de közben meg mégis jó volt, hogy egyedül kiálltam magamért.
-Nekem ne mond meg hogy mihez van közöm. - hisztizett.
-Hát azért hozzám nincs közöd. - fújtam az igazamat.
-Nekem mindenhez van közöm. - lökött meg. Én meg az ajtónak esve kilöktem én pedig épp a mosdó mellet elsétált Mádayra estem. Aki kiakadt.
-MI A FENE FOLYIK ITT!!- és pont becsengettek - AZONNAL AZ ÓRÁRA! - orditotta Máday. És én mentem is. Míg vártunk Kardosra Virágnak vissza fizettem és annyit mondtam hogy majd mesélek. Mikor bejött Kardos nem egyedül jött jött Máday is aki szemmel láthatóan már volt az a-soknál mert Edina mellette volt.
-Rentai Renáta jöjjön velem! - mondta Máday.

Mi van velünk? ||SzJG ff.|| BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now