~ Author's Note ~

198 13 24
                                    

Здравейте, драги ми приятели!

Ако четете това, значи сте намерили края и на втората ми книга, за което ви поздравявам. 

Отново нямам представа как да изкажа благодарността си за подкрепата ви, затова може просто да се върнете към първата ми книга и да прочетете написаното в предходната авторска бележка. Признателността ми към вас не се е променила оттогава.

Както и предишният път, тази бележка играе ролята на препратка към следващата ми книга, под чието заглавие „Heart of  Shadows"  ще започна да качвам в най-скоро време, стига да имам търпението и възможността за това. Молете се за мен.

Също така, надявам се отново да повторим традицията, въведена в първата ми авторска бележка - удоволствието да чуя мнението на любимите си читатели относно историята ми. Изключително интересно за мен е да узнавам кои са най-любимите ви моменти от книгата, кои герои и сюжетни елементи привлякоха вниманието ви и ви заплениха. Безкрайно ще се радвам да прочета още от отзивите ви в коментарите под тази бележка!

С тези от вас, които въпреки огромните интервали от време, в които забравях за Wattpad, си останаха мои верни почитатели и продължаваха с интерес да следят историята, с огромно вълнение ще се срещна отново в първата глава на "Heart of Shadows". Благодаря ви, че ме насърчавахте в най-трудните моменти, в които губех вдъхновение и се колебаех дали си струва да продължа с писането. Благодаря за това, че ме окуражихте да не се отказвам от мечтите си и станахте причината да стигна чак дотук!

Отново казвам, че вие сте най-невероятните читатели в целия свят. Пожелавам на всеки автор късмета да има толкова отдадена и неизменно подкрепяща аудитория. Обичам ви от сърце!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 26, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KINGDOM OF DAWN (Book 2)Where stories live. Discover now