Upalio je auto te smo krenuli doma. Stao je u garažu i izašli smo iz auta.
Kad smo ušli u kucu osjetila sam predivan miris "LAZANJEE" viknula sam i otrčala do kuhinje.
Brzo sam sjela za stol i pocela jesti lazanje. Kad sam pojela krenula sam u sobu da rijesim zadaću.
*dva sata poslije*
Vec jedan sat gledam u ovu zadaću kao tele u šarena vrata. Odustajem. Stavila sam mobitel puniti.
Bacila sam se na krevet. Spava mi se.
"Mama budi se." Mala djevojčica je vikala plačući.
Dosla je do nje i stavila ruke na nju te ju počela drmati. "Mama probudi se molim te" nastavila je "nedostaješ mi"
Čule su se policijske sirene. Policija je stigla. Iza policije je vozila hitna. Policija je uzela djevojčicu koja je sada doslovno vrištala.
Opirala se policajcima te dotrčala natrag do mame na nosilima.
"Mama molim te probudi se" policija je opet uzela djevojčicu i stavila ju u vozilo. Djevojčica se okrenula i kroz prozor zadnji put pogledala mamu u nosilima. "Volim te mama"
Brzo se probudim i sjednem na krevet. Sva sam bila obavijena znojem. Otisla sam u kupaonu da se umijem.
Umila sam se hladnom vodom da se saberem, naslonila se na umivaonik te pogledala svoj odraz u ogledalo.
Bila sam blijeda kao krpa i imala sam velike ljubičaste podučnjake.
Odlučila sam se istuširati.
Nakon što sam se istuširala vrućom vodom da se opustim opet sam došla u krevet. Dugo sam buljila u zid pa napokon zaspala.
*Jutro*
Probudila sam se na alarm. Nisam se uopće naspavala.
Otišla sam i pogledala se u ogledalo. Daa moram staviti korektor jer izgledam ko duh.
Stavila sam korektora i maskaru ali i dalje je umor bio očit na mojem licu. Bilo je dosta sati da sam odlučila da uopce neću jesti i da idem u školu.
Krenula sam pješice u nju jer se ajmo reci sjećam puta. Došla sam ispred škole te me tamo čekala Bella koja je sjedila na klupici. Kad me vidjela ustala se te je došla do mene.
"Haay, ajme što se tebi dogodilo"
"Osjecam se kao žirafa" na ovo se nasmijala te me upitno pogledala.
"Zašto?"
"Zato što žirafe spavaju samo 20 minuta u danu"
"Oww Nat se nije naspavala, paa koje sate imas danas"
"Evo cekaj da pogledam" gledala sam u raspored
"Blok sat kemije, blok sat prirode, hrvatski, engleski i fiziku" da u utorak u osam ujutro imamo kemiju. I daaa želim se ubiti.
"AJMEE IMAMO SVE SATE ISTO" zaderala mi se u uho.
"Aaaaa sto se dereš ti"
"Upsi" ušle smo u školu i došle do ormarica te izvadile knjige iz kemije. Krenule smo do kabineta iz kemije.
"Mozes me pričekati da zavežem tenisicu" bravo Bella tako se to radi. Na sredini hodnika ona čučne da si zaveže tenisicu.
"Jesi?"
"Da" krenula sam hodati naprijed i taman kad se okrenem zabijem se u nesto. Dobro tko postavi zid usred hodnika.
Udaljila sam se od tog zida i nastavila hodati u drugu stranu kad me netko uhvatio za rame. Okrenula sam se i ugledala onog lika koji me je bockao.
"Neces se ispričati?" zbunjeno sam ga pogledala.
"Zar ti nisi zid?" Upitala sam zbunjeno.
"Umm ne?"
"Pa dobro onda." Zaobišla sam ga jer mi se neda gubiti vrijeme na njega pogotovo zato što sam umorna.
Bella je trčala iza mene dok me nije sustigla.
"Kak si tako brza?"
"Samo hodam"
Došle smo do ormarica i ostavile torbe te uzele kemiju. Pakao počinje.
Dosla je profa iz kemije pa smo ušle u učionicu.
Sjele smo u predzadnju klupu u srednjem redu. Stavila sam glavu na ruke koje sam držala na stolu.
Izmorena sam i uopće mi se neda biti ovdje.
Profa je nesto počela pričat o spojevima a ja sam je s pola mozga slušala.
~~~~~
"Nat" osjetila sam drmanje na ruci.
"Nema me" rekla sam i opet zatvorila oči.
"Nat ne ljuti me budi se"
Ignorirala sam je.
"Sama si ovo tražila" gurnula me s stolice i ja sam pala na pod sto je naravno izazvalo ogroman prasak. U roku sekunde sve oči su bile uprete u mene koja ležim na podu.
Pogledala sam Bellu koja je pokušala prikriti smijeh.
"Natalie jesi li dobro?" Pitala me profesorica iz kemije brižno. Pa ovu ženu volim.
"Jesam" ustala sam se s poda i sjela natrag na stolac i ljutito pogledala Bellu koja je bila crvena koliko je jako pokušavala ne smijati se.
Moj pogled ju je slomio te se počela jako glasno smijati te sam je lupila u ruku. Naravno ko domino smijeh se počeo širiti s osobe na osobu (ili možda kao korona??😂).
Kad smo se svi prestali smijati uključujući i profu nastavili smo s lekcijom.
~~~~~
*u kantini*Jedem svoju hranu s Bellom te neki lik dođe do nas "slobodno?"
"Ummm da?" Sjeo je pored nas te smo nastavili jesti.
"Natalie" Bella me trknula po ruci "pogledaj" rukom je pokazala na stol gdje je sjedio Dylan koji me je trenutno gledao čudnim pogledom.
U pogledu sam mogla vidjeti bjes, zbunjrnost... i brigu? Ma sigurno mi se pričinjava.
"I zasto si se odlučio sjesti ovdje?" Upitala je Bella.
"Pa činite mi se kao super osobe, Bella i Natalie"
Okrenula sam se brzinom svijetlosti kad sam čula svoje me te ga čudno pogledala.
"Kako znaš moje ime?" Upitala sam ga.
"Kao što sam rekao činiš mi se kao super osoba"
Ok?
"Dobro ti znaš mene ali ja nemam pojma ko si ti?"
"Ja sam Aster" prestavio nam se.
Pogledala sam u Bellu koja mi je očima singnalizirala da pogledam u Dylanov stol.
Pogledala sam tamo te sam vidjela Dylana i još par njih kako me gledaju.
Pojela sam te smo razmijenili brojeve. Krenula sam iz kantine te sam osjetila kako me netko potegnuo za ruku u maleni kabinet koji nitko ne koristi te me okrenuo prema sebi.
Vidjela sam da je to Dylan.
~~~~~~
Vote/Com❤
YOU ARE READING
Before us
RomanceNatalie je djevojka kojoj se život nije smilovao. Roditelji su joj bili ubijeni pa je tako došla u sirotište gdje su ju posvojili dvoje ljudi. Jayden je dečko koji je popularan, bahat i često mijenja cure. Što ako se njihovi putevi iznenadno spoje...