🦒

41 6 17
                                    

Algılayabildiğim tek koku: zürafa boku.

Hayvanat bahçesinde çalışmaktan nefret ediyorum. Peki neden mi çalışıyorum? Ee buna henüz bi cevabım yok. Annem dedi ki kaç yaşına geldin hâlâ bi iş yapamıyosun bari tuvalet temizleme işi falan bul dedi. Ben de kendimi insanlara nazaran hayvanlara daha yakın hissettiğimden- saçmalıyorum.

Şimdi de her günkü gibi zürafa boku temizleme işini yapıyordum. Sadece iki tane vardı ama maşallah her gün sabah akşam bokları temizle temizle bitmiyordu.

Tam tüm bokları temizlemiştim kafesten çıkıyordum ki yine sıçtı ağzına sıçtığım. Neyse diyip sonraki temizlemeye bıraktım. Zookeeper klübesine gidip zürafa boku temizlemediğim zamanlarda tek yaptığım şeyi yaparak hamağa yattım ve uyumaya çalıştım.

Tam uykuya dalmak üzereydim ki klübenin kapısı sanki yeterince gıcırdamıyormuş gibi ekstra bir kuvvetle açıldı. Söylediği şarkıdan bile bu malın kim olduğu belliydi.

"Cokyo nunaa hokşi namjacingu isssoooyyyoooo????Hııııuuuaaaağğğ owww meeen hiiiizz hhhooootttt"

"KES SESİNİ GORİLCİ JISUNG UYUYOZ LA ŞURDA."

"Ağlamwk."

Ben nasıl zürafa boku temizleme görevi yapıyorsam jisung da goril boku temizliyordu tüm gün. Eğer bu kadar salak olmasaydı iyi bir dert ortağı olabilirdi benim için.

Şapkamı tekrar Yüzüme indirip uyumaya çalıştım. Ama bu çocuğun varlığı bile bir gürültüydü. Yine bağırmaya hazırlanıyordum ki yüce zookeeper bang chan abimiz girdi.

Bang chan bok temizlemiyo maalesef. O biraz daha rütbeli olduğu için hayvanat bahçesinin müdürü jAy wHy pEe ona gelenleri gezdirmek ya da dosyaları düzenlemek gibi daha 'insancıl' görevler veriyordu. Biz zaten enayi biz zaten keko.

İkimiz de ne olacağını bildiğimiz için sadece ona baktık ve iconic line ını söylemesini bekledik.

"Call me zookeeper."

Jisung ve ben bağırdık. "ZOOKEEPER!"

Kim zooları keeplemekle zürafa boku temizlemenin aynı şey olduğunu söylemişse ona tek bir sorum olacak.

Andımızı okur musun?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

zookeeper • changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin