°°°ADAM°°°
3 nap telt el azóta , hogy Olivér meglátta egy pasassal elmegy ebédelni . Közben nagyon is tisztában volt azzal , hogy az ÉN menyasszonyom lesz . De úgy veszem észre , hogy nyilvánvalóvá kell tennem minden pasas elött mert ez így nem fog menni sokáig.
Minden pasas aki elött vagy ,mellett elmegy megbámúlja azt a csinos kis testét ami az enyém.
-Haver itt vagy?-lóbálja a kezét elöttem Olivér
-Itt itt
-Akkor mit mondtam az elmúlt 10 percban?
-Rendben megfogtál! Másol járok
-Nem mondod ?! Ki a csaj?-kajánúl rám vigyororg
-Veronika-vágom rá
-Naaa neee az az istennő?
-Na nem csorgatod a nyálad a majdnem feleségem után!
-ooo szóval róla mind mondtad h őt kell elvegyed ?! De akkor mi a baj?
- Túl makacs. Nem az a csendben halgatós tílus. Ha kell kinyitja a száját.
-S az olyan nagy baj? 😏
-Te barom ne olyanokon járjon az eszed!
- Jó jó.***
Már ott voltam de Veronika még sehol. Már ideges voltam mert az egész család itt volt de ő még sehol.
Amint a gondolataimba merültem egy apró finom kezet éreztem a bicepszem. Azt hittem Veronika az de nem hanem apám egyik barátjának a lánya Nell volt. Nagy csokibarna szemével nézett fel rám olyan 175 cm. Hosszú barna haja van amely súrolja a fenekét, gyönyörű zöld estélyi ruhában tündökölt, égővörös ajkával mosolygott fel rám.-Szia Adam!
-Hello Nell, rég találkoztunk. Mi újság veled?
-Semmi csak eljöttem a szüleimmel sok a munka és nehez szabadulok. Apa mind evel nyaggat. - és ő csak mesél és mesél tobább én meg bugyuta mosollyal nézek rá. Nell egy híres modell gyönyörű de nem az esetem de neki én sosem voltam közönbös és ezt nem is rejtette véka alá sosem. Apáink egyszer kétszer megpróbáltak minket összeboronálni de nem jött össze nekik így hát feladták. Egyébként Nell 25 éves apám szerint jobb választás sem mint Veronika aki 23éves és heves temperamentumú nőszemély. De mit tegyek ha nekem ő kell.-Adam! Figyelsz rám??
-Á igen igen!
- Akkor miről beszéltem az elmúlt 18 percben? Hümmm??!
-Háttt?! - vakartam meg a tarkóm.
-Igen?! - nézett rám összehúzott szemmel.
-Ne haragudj Nell de káoszvan a fejemben és elterelődtek a gondolataim.
-Hát akkor elég unalmas lehetek ha nem tudom lekötni a gondolataid.
-Bocsánat, nem akartalak megbántani.
-Nem probléma.
-Nos akkor mit is mondtál?
-Áá nem nem, nem fejeztem be a mondatot egy tánc és akkor bocsátom meg.
-Hát rendben de csak egy tánc tudod h nem szeretek táncolni.
-Gyere te nagy mamlasz. - kacag és én mosolygok.* * *
Mikor már három dalt le táncoltam Nell-lel. Nagyban kacarásztunk és akkor az ajtó felé fordultam és megláttam h Veronika a szülei asztalánál áll és bennünket néz.
Mikor találkozott a tekintetünk elkapta az tekintetét és Lindával a legjobb barátnőjével kezdett el csevegni.
YOU ARE READING
Házasságba Kényszerítve!
RomanceVeronika egy 23 éves lány , akinek egy szép napon fenekestül megváltozik az élete . Vajon jó vagy rossz irányba? Mi történik majd vele ? Tarcs velem és megtudod!😊 Nyerj bejutást Veronika életébe!