New generation

35 4 8
                                    

"So—sebab itu ke nenek kumpulkan kita dekat—"sekumpulan besar remaja itu memandang ke arah sebuah bangunan usang di hadapan mereka.

"Tempat—usang ni?"sambung Tasuku. Kecil besar kecil besar je dia tengok bangunan depan dia ni.

"Katanya,dorm....tapi,lebih kepada rumah hantu"sampuk Halilintar.Muku, Taichi dan Blaze mula terketar lutut.

"Tak adalah seram sangat sebenarnya. Dari luar je nampak macam tu,nanti kita gotong-royong lah,cat tempat ni sama-sama"Azami menambah bagi mengurangkan rasa gerun pada anak-anak buahnya itu.Supra menangguk.

Jarak umur dia dan Azami tak jauh mana pun.

3 tahun aje.Azami 24 dia pula 21,sebaya si Hisoka.Cuma lewat beberapa hari.

🌟✨🌟
Mereka melangkah masuk ke dalam dorm itu lalu melihat sekeliling.

"Ada 13 bilik huhh"

"WAAAAWWWWWWW BESARNYA BILIK PRACTISE NI ADA DUA LAK TU FUWOOOO"

"Ada taman lah.Boleh bawak My babies tinggal sini"

"FULAMAK ADA KERANDA DOWH"

"MANA KERANDA!?"

"INSTABLOG YOU'RE ON"

"AAAAHHHH SANKAKU MITSUKETA!"

Bunyi riuh rendah sang cucu cicit Tachibana menghidupkan kawasan yang sunyi sepi itu.

Sakuya meletakkan tangan ke pipi.

"Siapa yang jadi instructor kita?"

Krik....

Krik.....

Mereka berhenti statik.

"Now that you say that—"

Kumon yang baru tiba menyampuk perbualan mereka.

"Oh!instructor kita is anak Gina-nee Chan!"

Mereka terdiam lagi.Kumon melihat ke arah Azami yang tiba-tiba bagai disumpah menjadi batu.

"Makcik Gina dah kawen ke?"

"Dengan sape?"

"Asal aku tak tahu dowh?"

Kumon memandang Azami sekali lagi. Masih lagi jadi batu.

"Nak aku bagitahu ke?"

Azami menggeleng laju.

"Biar budak tu sampai dulu"

What is this feeling?Cuaca tiba-tiba menjadi mendung.Angin bertiup kencang.

"Eh?Nak hujan lah.Jom kita pergi lounge dulu,then kita decide bilik dan troupe"cadang Gempa yang baru berusia 15 tahun.

🌟✨🌟
"Hoi!Asal tak gerak nih!?"marah Banri yang berada di belakang sekali.Dahla beratur panjang ni.Satu-satu pulak tu. Dia menolak sepupunya termasuk bapa saudaranya ke tepi.

Kali ini,dia pun terdiam.Mulutnya ternganga.

Sosok seorang gadis berambut dirty blonde sedang lincah memasak di dapur.

"Ouh?Korang dah sampai?Lambat betul"




Banri menuding jari lalu naik ke atas belakang Juza yang berada di sebelahnya.

Brotherhood😂

"KAU SIAPA!?PEROGOLL"

"WOI HANJENKKK!AKU BUKAN PEROGOL LAH"







Last saya update is 27 OCT am I right?Well—Hope you enjoy.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HOME•A3!X BBB Where stories live. Discover now