Ateş arabayı sürerken kafamı cama dayamış gözlerimi dinlendiriyordum. Ve bu sırada düşünme fırsatı buldum. Ama her düşünmeye çalıştığımda ateş geliyordu gözlerimin önüne. Ben neler yaşadım böyle, bana ne oluyor?
ATEŞ'İN ANLATIMIYLA
Arabayı hızla sürüyordum. Ece'nin bana baktığını hissedebiliyordum. Gözlerimi yoldan almadan konuşmaya başladım.
''Bakma bana öyle gözüm yolda aklım sende kalıyor.''
''Nasıl bakıyorum ki ben sana?''
''Sanki beni bir bakışta tanıyabilecekmiş gibi bakıyorsun, ama bana bir dakika değil bin sene de baksan tanıyamassın''
Yan gözle baktım yüzünde anlamsız bir ifade vardı.
''Bir liseliye göre çok gizemlisin''
''Sende bir liseliye göre çok güzelsin.''
''Efendim?''
''Evine geldik diyorum eşyalarını al bekliyorum. Acele et ama''
ECE'NİN ANLATIMIYLA
Tamam şeklinde başımı salladım, arabadan inip evin merdivenlerini çımaya başladım. Az önce ne demişti bana o ?, gerçek miydi az önce yaşananlar?. Ben düşüncelere dalmışken evimizin hizmetçisi Ayşe abla kapıyı açmıştı. Eve girip hızlıca odama girdim ve elime geçen kıyafetleri çantama attım. Annemi evde aradım ama yoktu. Odadan çıkıp Ayşe ablanın yanına mutfağa indim.
''Ayşe abla annem nerde biliyor musun?''
''Acil hastaneden çağırdılar kızım bir şey mi oldu''
''Şey ben 2 gün arkadaşımda kalacağımda anneme sen söyler misin şuan arasamda açamaz biliyorsun.''
''biliyorum kızım, söylerim.''
''Teşekkürler Ayşe abla''
Ayşe ablaya sıkı sıkı sarılırken dışardan korna sesi geldi. Ateş'in bastığı kesindi. Hemen mutfaktan çıktım ve üst kata çıkıp evin kapısına doğru ilerledim. Hemen koşar adımla arabaya bindim.
''Hiç gelmeseydin!''
''İstersen gidebilirim?''
Elim arabanın kapısının açılma yerine koydum tam çıkarken kolumu tuttu.
''Şaka yaptım ya amma abarttın. Bir şey dedim sanki.''
''Sanki ben gelmek istiyormuşum gibi davranma o zaman.''
Sustu hiç bir şey demedi. Bende demedim. Hem kendisi iddiaya girdi hemde 'hoç gelmosoydin'
diyor. SALAK!
''Geldik.''
Hiç cevap vermeden arabadan indim. Tam yürürken kolumu tutup kendine çekti.
''Trip mi atacaksın şimdi? Biz Allah'tan sevgili değiliz. Ama eğer istersen oladabiliriz? ben senin tiriplerinin üstesinden gelirim''
Aramızda sadece 3-4 cm vardı. Kalbim çok hızlı atıyordu. Sanki her an göğüs kafesimi kırıp yerinden çıkacakmış gibi. Ve neden böyle olduğunu bilmiyordum. Ahmet'ten sonra kalbim ilk defa böyle atıyordu. Dediği şeye cevap vermedim. Sanki konuşsam dudaklarımız birbirine değecekmiş gibiydi.
''Konuşmayacak mısın?''
''Ben üşüdüm hadi içeri geçelim''
Kolumu ondan çekerek evin kapısına doğru ilerledim.
EVET ASIL HİKAYE ŞİMDİ BAŞLIYORDU.,
Vote atmayı unutmayın❤😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ İMKANSIZIM
AventuraGEÇMİŞTEKİ BİR OLAYDAN DOLAYI AŞKA KÜSMÜŞ BİR LİSELİ KIZ... YENİ OKULUNDAKİ ÇAPKIN BİR ERKEKTEN ÖNCE NEFRET EDER, AMA SONRA NEFRET AŞKA DÖNÜŞÜR...TAĞKİ ÖLDÜĞÜ SANDIĞI SEVGİLİSİ KARŞISINA ÇIKANA KADAR...