Voorwoord

14 5 0
                                    

Beste lezer,

Wat fijn dat je dit boek hebt gekozen uit alle duizenden, misschien wel miljoenen verhalen die op Wattpad staan. Zoals elke schrijver steek ook ik moeite in mijn verhalen en daarom ben ik meer dan blij met een vorm van waardering. Misschien stem je op dit verhaal, misschien laat je een reactie achter of misschien helemaal niets. Wat je ook doet met dit stukje Wattpad, ik ben blij dat je het leest.

Dit verhaal gaat over hij en zij, een relatief nieuw koppel. Echter zijn ze zeker geen normaal koppel, want niet iedereen heeft immers een langeafstandsrelatie. Een relatie waardoor ze dus niet altijd fysiek bij elkaar kunnen zijn. In dit kort verhaal krijg je steeds kleine fragmenten van zo'n 100 woorden te lezen uit hun dagelijkse gesprekken via de gebruikelijke video-oproepen. Fragmenten vol liefde, misschien ontroert het je hier en daar wel, of raakt het je diep. 

Ik wil met dit verhaal laten zien dat dit soort relaties niet raar zijn. Absoluut niet. Langeafstandsrelaties zijn tekenen van echte liefde, jezelf toewijden aan een ander en moeite willen doen en het accepteren van het feit dat je het soms lange tijd zonder elkaar in het echt te zien moet kunnen volhouden. 

Mocht je verder willen lezen, wens ik je veel plezier!

- Psychanima

Verweg maar toch dichtbijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu