inceputul

29 1 0
                                    

     Azi e ziua mea , fac 16 ani , și spre deosebirea mea eu sunt inca in viață...
     Poate va întrebați cine sunt eu , pai sa incepem cu inceputul , m-am născut pe data de 12.09.2006 , la oraș , nu am fost un copil rău , dar nici unul de care poate fi dat exempul , la școală nu sunt agreat , dar macar am un prieten :)) Pijon , amândoi suntem oleacă duși , dar cea ce am auzit am azi o sa îmi schimbe viața...
      
      Eram cu Pijon pe strada , mergeam la școală ceva obișnuit , nu eram atenți la cei din jurul nostru da mi sa părut ceva bizar la un om din jurul nostru , parca avea ceva , ceva ce nu poate fi descris , da nu știu cum a dispărut după un copac , Pijon era super intuziasmat de petrecerea pe care o dau săptămână viitoare , eveam un sentiment bizar , dar cum am ajuns la copac scria ceva pe el , nu se vedea bine zici că la făcut în grabă , nici nu am înțeles ce scria , l-am rugat pe Pijon sa aștepte oleacă sa fac poza la scrisul de pe copac , el cu o privire in genul "ce naibi e cu tine" sa oprit , am făcut poza și la școală am inceput să mă uit la ia , parca mi se părea cunoscut scrisul că nu era scris in romana in niciun caz , dar nici în alata limbă , zici că ar fi fost o limbă secretă pe care o reaminteam , am observat că scrie "tu , omega ,puteri" atât am înțeles , in pauza îi spun lui Pijon sa vina in coace , și îi spun de ce-a ce am aflat , el cu o privire ști ce înseamnă asta , incepe să-mi zică "frate îți dai seama ce e" eu nedumerit mă uit la iel interesat , la care tot iel "fă legătura între iele și încearcă sa le pui into propozitie" la cere eu ii raspun "tu ești omega cu puteri" Pijon nu știa ce să mai zică , zici că nu mai avea fals , da tot el zice "omule ai superi puteri" la cere eu ii raspun du nu cred , Pijon a ținuto tot așa până la sfârșitul orelor , până când vine bătăușul scoli aca Jack , în gândul meu "ce vrea și asta nu-i de ajuns că mă inebuneste Pijon cu cu omegaul lui mai bine și asta sa se ia de mine" Jack mă înpinge încât cad pe jos , Pijon mă ajută să mă ridic si îi spun lui Jack "ce vrei de la viața mea , nu-i destul că te crezi șmecher mai ești și un idiot" Jack auzind asta mi-a tras un pumn , brigada lui Jack de apropie de mine să mă ia la bătaie la care eu am inceput sa plutesc , nu puteam să mă controlez , parca era cineva care mă controlează , și la un moment vad cum pot stăpâni elemente , in timp ce îl atac pe Jack și brigada lui ,când i-am văzut m-am oprit , parca acea perioadă de necontrolate a dispărut , fug repede pe ușă școli și m-am oprit la copac , Pijon îmi zice "la bine și la greu rămânem împreună"

VIATA DIFERITA FIIND UN OMEGAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum