Will dreams come true?

1.6K 92 2
                                    

ကျွန်မအချစ်ခံဘူးချင်တယ် ဘယ်သောအခါမှအချစ်မခံရတဲ့ကျမ ဇတ်လမ်းလေးပြောပြမယ်

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.......ကျွန်မအချစ်ခံဘူးချင်တယ် ဘယ်သောအခါမှအချစ်မခံရတဲ့ကျမ ဇတ်လမ်းလေးပြောပြမယ်

ကျွန်မနာမည် Jessica မောင်နှမသုံးယောက်ရှိတယိ ကျွန်မကအလတ်ပေါ့ ကျမ ၆နှစ်မှာ မေမေဆုံးသွားခဲ့တယ် ကျမ တီတီတွေနဲ့နေတယ် ကျမကိုသမီးလေးတသ်ယောက်လိုချစ်တယ် ကျမ ၁၀နှစ်မာကျမတို့မောင်နှမတွေကိုဖေဖေကတီတီတွေစီမာအပ်ပီးအဝေးကိုထွက်သွားခဲ့တယ် ပြန်မလာခဲ့ဘူးကျမသိတတ်ခါစကစပီး ကျမ ဖြစ်ချင်တဲ့အျမ်မက်တွေအကောင်ထည်ဖော်မယ်ဆိုပီးစဥ်းစားပီးစာကြိုးစားခဲ့တယ် အမှန်တိုင်းပြောရရင်ကျမ စာမတော်ဘူး ရုပ်လည်းဆိုးတယ် ကျောင်းမာလည်းအပယ်ခံပေါ့ မိဘ မရှိတော့အမြဲ ပယ်ခံရတယ် ဆရာမတွေက အစ အထင်သေးကြတာပေါ့ ဒါပေမဲ့ကျမတီတီတွေက မျက်နှာမငယ်ရအောင် ထားပေးလို့ကျမ နေပျော်ခဲ့တယ်.........

ကျမ ၁၇နှစ်မှာ ၁၀တန်းအောင်ခဲ့တယ် ကျမ လုပ်ချင်တဲ့ Makeup Artist သင်တန်းသေးတီတီတို့ကထားပေးပီးကျမ ကြိုးစားနေတဲ့သူတစ်ယောက်ပေါ့ လူတွေကတော့ကျမကိုအရမ်းအပူပင်မရှိ ပျော်ပျော်နေတတ်တဲ့ကောင်မလေးလို့ထင်ပင်မဲ့ ကျမရင်ဘက်ထဲမာအမြဲပူလောင်နေခဲ့တယ် ကျမ မှာ ကျမ ကိုပျော်အောင်လုပ်ပေးနိုင်တယိ အားငယ်တာတွေကိုဘေးက နေ ဖေးမပေးနေတဲ့လို့ခံစားရလောက်အောင် ဖြစ်စေတဲ့နတ်သားလေး ၇နှစ်ယောက်ကျမ မှာရှိတယ် သူတို့က ကျမနေတဲ့နေရာကနေ အဝေးကြီးမှာနေကြတယ် အောင်မြင်မှုအသီးသီးတွေရနေတဲ့လူသား၇နှစ်ယောက်ပေါ့ သူတို့ကိုအားပေးရင်းပျော်ရွှင်မှုတွေရယူပင်မဲ့ ကျမ အမြဲအားငယ်နေတတ်တယ်ရှိတာကိုယုံကြည်တယ်စာအုပ်တွေဖတ်တယ်လေ့လာတယ်အဲ့တာကလည်းကျမဝါသနာပါရာအလုပ်လို့ထင်တယ် ကျမ မှာသူငယ်ချင်းတစ်ယောက်ရှိတယ်သူနာမည်က Cindi တဲ့ ကျမတို့ကအရမ်းချစ်ကြတဲ့သူငယ်ချင်းတွေပေါ့ ငယ်ငယ်ထဲက တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် life ချင်းလည်းတူတော့ အရမ်းချစ်ကြတယ် သူ့ကို ကျမ သဘာဝလွန်စွမ်းအားအကြောင်းပြောပြတယ်........

 Supernatural girl and seven princesWhere stories live. Discover now