Erica pov
Jeff a deschis ușa și am văzut că totul era negru si cu niste desene cu albErica: wow ! Frumos! * spuse sarcastică *
Jeff : Dar de ce nu esti asa entuziasmată?
Erica : findca asa sunt eu! Nu prea ma mira cam nimic cand vad un nou lucru , zic doar că e frumos si.... , cam atat !
Jeff : fie ! Eu te las ! Te astept in bucătărie !
Erica : dar eu nustiu , care e bucătăria!
Jeff : ah..... , hai cu mine !
Erica : fie ! * spuse fără niciun chef *Am ajuns cu Jeff in bucătărie, unde am văzut un băiat ca făcea niste vafe si se uita urat la mine
Apoi acel băiat la tras pe Jeff de mana si începeau să vorbească prin șoapte
Jeff pov
Masky ma tras de mana si ma dus într-un colț si a zis :Masky : Jeff ! Ea ce cauta aici !?
Jeff : și-a cerut scuze ! acum nu o sa ne mai faca rau !
Masky : dar daca se înșeală! Si...tu iti dai seama ceva face Jane daca o va vedea , nu?
Jeff : stiu ! Stiu ! , dar o sa stau cu ea putin timp si apoi cand se va obișnui cu cabana noastra atunci o voi lasa in pace !
Masky : fie..., dar ai grija ce faci !
Jeff : voi avea , ce naiba tea apucat! Daca vrei sa fi cu ea , nu ai de ales !
Masky : e...., bine macar spunei ca eu nu ii dau nici o vafa de a mea !
Jeff : chiar asa de zgarcit esti?
Masky : da ! Findca sunt vafele mele !
Jeff : ah......nesimțitule ! * ii da o palma *
Masky : au! , pentru cea fost asta !?
Jeff : findca ca esti un nesimțit si un zgarcit !Jeff : hai Erica sa mergem.
Am plecat cu Erica din bucatrie si am ajuns in living si Ben se juca jocuri video in continu .
Jeff : buna Ben ! Poate sa stea si Erica langa tine ?
Ben : scuze....dar... e ocupat !
Jeff : pentru cine !
Ben : pentru consola ! Deci....imi pare rau !Mi-am dat ochi peste cap si am luato pe Erica de mana gleznei si m-am dus cu ea putin nervos in camera lui Sally si am batut la usa .
Jeff : * bate la usa *
Sally : intra !
Jeff : o primesti !?
Sally : scuze.....dar... e ocupat !
Jeff : de cine ?
Sally : de uruletul meu ! Am doar două scaune !Mi-am dat ochi peste cap si am trântit ușa și mergeam nervos pe hol cu ea pana au prinso niste tentacule
Erica : aaaaaa !!!!
Apoi am prinso rapid si a cazut peste mine.
Offderman : uuuu..... ce fetita frumoasă !
Jeff : ce vrei Offderman !?
Offderman : so violez putin !
Jeff : poate te spun lui Slender !
Offderman : dar de ce esti asa de rau !?
Jeff : laso in pace !
Offderman : dar de ce , nu ? Oricum nu are pe nimeni impreuna ! , si...ia zi drăguțo il iubesti pe Jeff * o luase de barbie *Erica : nu muntantule ! Nu ! Am venit aici pentru a fi departea voastră! Nu ca sa ma folosesti tu la pat !
Offderman : ou.... ce obrăznicuta mai esti ! Ha Ha ! Of.... Jeff... oare ceva zice Jane despre tine !
Jeff: nimic ! Si asa ! Eu nici macar nu o plac !Apoi iar am luato pe Erica de mână și nu am dus la Nina in camera ei . Si am aruncato acolo si am plecat .
Erica pov
Am ajuns in camera unei fete ciudate... si am incercat sa ies dar nu ma lasat.???: ce vrei sa.... faci....!???
Erica: sa ies de aici !
Nina : asculta Draga ! Daca te apropi de Jeff al meu nustiu ce o sa iti fac !
Erica : stai putin ! Tu esti cumva Jane.....!
???: nu ! Si eu ma numesc Nina the Killer ! Si......as vrea sa ma ajuți cu ceva !
Erica : ce !? * spuse pe un ton putin dur *
Nina : sa il cuceresc pe Jeff......