Dabi
Elinde tuttuğun şemsiyeyi yanından geçtiğin bir adamın eline tutuşturdun. Yağmurlu bir havada sen ve şemsiye tutmak çok zıt şeylerdi. En azından o adamın buna ihtiyacı vardı. Yavaş yavaş adımlamaya devam ettin. Yağan yağmur'un tenine vurduğu her seferde biraz daha mayışıyordun. Huzur ile nefes alıp vermeye devam ettin. Ağıran gözlerini birkaç kez kırptın. Kaç gündür uyumuyordun Y/N? 1, 2, 3 belki de 5 gündür. Saymamıştın.
Ortaya çıkan toprak kokusunu içine çekmek isterdin ama çekemezsin işte, ah hadi ama(!) Japonya sokaklarında dolaşıyorsun kendine gel Y/N. Belki ormanlık bir alanda bulunsan çok daha rahat ederdin. Caddeler ise yağmurdan kaçışan insanlar ile dolu... Neden bu kadar çok kaçmaya çalışıyorlar hiç anlamıyorsun. Yemiyor ya yağmur insanları. Hem yürürken ıslanma olanakları ile koşarken ıslanma olanakları eşit.
İki türlü de eşit şekilde ıslanacaklardı. Neyin koşuşturması bu. Canavar falan mı kol geziyor sokakta? Arkana dönüp alaycıl bir şekilde etrafa baktın. Hayır. Bir canavar görememiştin. Gerçi canavar diye bahsettiklerinde canavar değil di ya olsun. Düşüncelerinden vazgeçip kulağında akan müziğe odakladın kendini... Olduğun yerde biraz durdun göz kapaklarına birden ağırlık vurmaya başlamıştı.
Uykun gelmişken eve gitsen iyi olurdu çünkü bu uyku halini kaçıramazdın değil mi? Ya da direk uykuya ihtiyacın olduğu için de olabilirdi. Herneyse... Bir süre ilerleyip duraklardan birinde durdun. Birde yürüyemezdin eve. En hızlı yol metrobüse binmekti.
Boğazının kuruduğunu hissettin. Öyle basit bir kuruluk değildi bir an vuran ağır bir kuruluktu. Duraktan uzaklaşıp kenardaki büfeden bir su aldın. Parasını ödedikten sonra kapağını açıp suyu içmeye başladın. Tek dikişte bitirmiştin neredeyse, hiç su içmemiş insanlar gibi içmiştin resmen. Hiç mi su içmiyorsun Y/N L/N. Sinir ile gözlerini devirdin. Elini saçına götürüp ensene yapışmış olanları çektin.
Belki de yürüsen daha iyi hissedebilirdin.
Sonra bir sokak köşesinde uyuya kalırdın değil mi Y/N!
İçinden geçenlere güldün ve evin yolunu tuttun. Bir sokak kenarında uyumak mı? Uyumak fikri hiç kötü gelmiyordu ancak sokak mı? Hayır kalsın. Kendi kendine gözlerini devirip üstündeki hırkana biraz sarıldın. Hava zaten serindi ve şimdi iyice soğuyordu. Kollarını ovaladın ellerin ile, soğuk nefesin daha da soğuyan ile karışıp kayboldu.