Tenya İida
"Hey bana bak İida-san." Küçük kız elini robotik bir şekilde aşağı yukarı sallmaya devam etti. Yüzünde ki küçük gülümsemesi ile arkadaşını taklit etmeye devam etti.
"Hey! Ben böyle yapmıyorum." Diyerek isyan etti arkadaşına gözlüklü çocuk. Kız ise kaşlarını aşağı yukarı oynatıp yüzüne düşen ince telli saçlarını arkaya itti. Kız taklitten vazgeçip bu sefer yerde duran su birikintilerine atlamaya başladı.
"Y/N-san ıslanacaksın." Küçük kız ayağını arkadaşına doğru savurdu ve suyun arkadaşına gitmesini sağladı. "İyi de en fazla ne olacak ki?"
"Üstün ıslanır ve hasta olursun." Sesi sona doğru içine kaçar gibi oldu gözlüklü oğlanın.
"Ben sadece seni düşünüyorum." Diye mırıldandı gözlüklü çocuk ona gülümseyerek bakan arkadaşına gözünün kenarı ile bakarken...
~
"Karşıdan karşıya geçerken koşulmaz Y/N-san." Şortunun eteklerine elini vurdu kız. Gözünün kenarı ile gözlüklü arkadaşına baktı. Elleri ile çillerine dokunmaya başladı, alışkanlık olmuştu artık dokunmak. "Üzgünüm İida-kun, gaza geldim."
"Böyle şeylerden gaza gelme ya araba çarparsa ne olacak?" Kızaran yüzünü elleri ile kapatmaya çalışacaktı neredeyse kız. Derin bir nefes verdi ve kollarını göğsünün üstünde bağlamış arkadaşına baktı hafif sırıtırken.
Birkaç adımı kapatıp hemen arkadaşına sarıldı kız, dayanamayan arkadaşı da hızla ona sarıldı...
~
Derin bir nefes alıp tüm mumları üfledi gözlüklü çocuk. Minnetle arkadaşına baktı, doğum gününü ilk kutlayan kişi olmuştu. "Teşekkür ederim Y/N-san."
"Teşekkür mü? Aptal olma İida. Bunun teşekkürü olmaz. BUGÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN." Heyecan ile kollarını açıp havaya kaldırdı kız. Ve kendini çimlere doğru bıraktı. Kafasını yana çevirip pastasına bakan arkadaşına baktı kız. Tenya İida. Y/N L/N'nin ilk ve tek arkadaşıydı.
Kimsenin arkadaş olmak istemediği Y/N'nin arkadaşı. Bir arkadaşı vardı...
~
"Hadi koş İida, biraz hızlı ol." Heyecan ile yerinde zıpladı kız. Arkadaşını yeni bulduğu yere götürmek için can atıyordu. İki arkadaş ayaklarına botlarını geçirip yağmurluklarını giyip şapkalarını kafalarından geçirdiler. Hızla yağan yağmura biraz baktı kız.