Hazal'ın sesiyle irkildim. Beni çağırıyordu "Buse buseeee "
"Geldim Hazal " dedim ve odamdan çıktım. İçeriye bakınca hiç şaşırmadım. Son günlerde Can hep bize geliyordu. İçeri geldim "misafirimiz var sanırım" dedim Can beni başıyla selamladı. Onlar Hazalla aynı koltukta oturuyordu. Bende karşılarına oturdum. Zil çaldı " ben bakarım " dedim kaltım kapıya doğru ilerledik birinide beklemiyorduk kim geldi acaba diye düşünürken kapıyı açmamala karşıma bir adet Mert çıktı "merhaba" dedi bende "merhaba" dedim "Can burda sanırım" dedi bennde onu onaylanıp içeri yönlendirdim. İçeri girince Hazal biraz şaşırdı. Sonra Mertle Can selamlaştılar. Biz Hazalla birşeyler hazırlamaya mutfağa gittik. Tabaklara kek koyduk. Yanına kolada koyup içeri girdik Cana hararetli bir şekilde bir şeyler anlatan Mert biz gelince sustu Can Mertin aksine kibar ve enerjik biriydi aynı Hazal gibi. Teşekkür etti. Kekleri yemeye başladık sonra Mert in telefonu çaldı ve kalkıp gitti. Sonra bende kolamı sehpa ya döktüm kalktım. Bez almak için mutfağa yöneldim Mert telefonla konuşuyordu "hayır olmaz" "......" "yarın getiririm" "......" "bu sefer o Berk de babası da elimden kurtulamaz" "....."bir dakka o Berk in babasını nerden tanıyordu ve onunla ne işi vardı? telefonu kapattı. Arkasını döndü ve beni gördü bir süre biribirimize baktık. O sessizliği bozdu "sen beni mi dinliyordun" "şey b ben h hayır " dedim sesim zorla çıkmıştı kekeliyordum. "Bir daha sakın bunu yapma" dedi. Ve yanımdan geçip gidiyordu ki sesim onu durdurdu. "Berk le aranızda ne var " dedim ben bile şaşırmıştım çünkü konuşacak gücüm yoktu. Bana döndü "sanane ayrıca bu meseleyi kurcalama " dedi sesi korkutucu çıkmıştı. Ve salona gitti bende arkasından gittim. Mert Canla çıktılar ardından bende kafamı kurcalayan sorularla odama gittim. Mert le Berk in arasında ne vardı. Kafamı kurcalayan bu soruyla uykuya daldım. Sabah alarmın sesiyle uyandım lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim. Sonra giyindim ve çıktım. Okula girince erken geldiğimi anladım. Okulda pek fazla kişi yoktu. Kafamı dinlemek için arka bahçeye gittim. Ama ordaki ortam hic iyi gözükmüyordu. Berk Mertin yakasını tutmuştu ve Mert ona hızlı bir yumruk geçirdi. Berk önce afalladı. Sonra oda saldırdı. Arka bahçede sadece üçümüz vardık hemen onların yanına gittim bunu neden yaptim ben bile bilmiyorum. "Ya durun yapmayın " diye bağırdım birdenbire ikiside bana döndü "yaaa sozin aranızda ne var" diye sordum biraz duraksadılar. Birbirlerine baktılar.
Okul çıkışı eve gelmiştim. Çok yorgun olduğum için direk yatağıma girdim. Bugün olanları düşünmeye başladım. Mert le Berk babaları yüzünden kavga etmişler. Anladığım a göre Mert le Berk in babaları ortak bir işe girmişler. İşi kaybetmişler ve birbirlerini suclamislar. Anladığım kadarıyla babaları pek tekin değil silah kaçakçılığı yapıyorlarmış. Ben bunları düşünürken Hazal heyecanla içeri girdi. "Yaa kızım hemen güzel bir kıyafet bulmam lazım çok önemli"dedi şaşırmıştım " ne ne"olduki " dedim o ise bana sarıldı ve " ya bu akşam Can la yemeğe çıkıcam" dedi. Bende "tamam canım sakin ol hemen birşeyler bakalım" dedim. Hemen odasına gittik ve dolaba bakmaya başladım. Bir sürü elbise denedikden sonra mavi bir elbisede karar kıldım(multimedyada ). Hemen saçını da yaptık ve hazırdı. Bu aralar ben mutlu olamıyorum bari o olsun. Bu arada Can dan öğrendiğim kadarıyla Can'ın abisinin bir barı varmış ve genelde orada takılırlarmış ben düşünürken Kapı çaldı hemen bakmaya gittim kapıyı açtım karşımda çok güzel giyinmiş bir Can buldum. "Merhaba Buse ben Hazal'a bakmıştım " ben bişey demeden Hazal geldi. "Hadi çıkalım " dedi ve çıktılar. Yanlız kalmıştım ama olzyn Hazal'ın mutluluğu herşeyden önemli canım sıkıldı bir film koydum ve kahve yaptım. Zil çaldı ve kapıya baktım senin burda ne işin var !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE SEVGİLİM
Teen Fiction"Sen benim işime karışma sen kimsin ki " "Ben senin sevgilinim" "Unuttun mi biz gerçek sevgili değiliz " "Hayır sen benim sevgilimisin benim GERÇEK SEVGİLİMİSİN " Biz sahte bir rüyada gerçek aşkı bulduk.Lütfen bizi kaybetme...