Marinette pov:
Asa am tinut-o toata seara...Adrien facand-ui in ciuda lui Felix si invers....Ah.....Frate....ce au astia!
M:Bun...deci deja m-am plictisit sa va tot certati....Va rooog ne putem uita la un film?...
Ad:Sigur!
Si atunci ii bazaie telefonul.Nu stiam ce urma..
M:Cine e?
Ad:Am..nimeni importat! Doar Kagami!Spune sa ne intalnim ,avem cursuri de scrima...Ciudat...de obicei aveaa doar vinerea!?
Se vedea pe fata mea cat de mult incercam sa o ascund...𝐭𝐫𝐢𝐬𝐭𝐞𝐭𝐞𝐚.
Ad:Scuze trebuie sa plec! Uitativa voi la un film!
M:Bine..pa!
Iese pe usa inchizand usa..Era 9 seara...Eu si Felix incepem si ne uitam la un film de groaza! Pe parcursul filmului observ ca Felix nu e asa de rau! E chiar dulce si amuzant! La fel ca Adrien! Doar ca..putin mai ordonat..
Fe:Sii....nu ti-e somn?
M:Nu...de...loc...
Si adorm
Felix pov:
Marinette adoarme in bratele mele . E simpatica cand doarme. Poate sa doarma linistita! Maine este Duminica!
Adrien pov:
Ma intalnesc cu Kagami exact unde a spus.
Ad:Hey! De ci de ce s-a schimbat programul?
Ka:De fapt...nu avem antrenamen...
Ad:Atunci ce-
Si dintr-o data ma saruta!? Nu sunt deloc de acord cu asta! Imediat ma dezprind din acel sarut.
Ad:Ai inabunit?!
Ka:Dar credeam..
Ad:Kagami! Nu! Nu te iubesc! Ok? Suntem doar prieteni! Accepta asta...
Si plec de acolo suparat...Ce ii voi soune lui Marinette?...
Dimineata-Marinette pov:
Ma trezssc in patul lui Adrien. Ma uit prin camera nedumerita si observ ca Adrien e langa mine si Felix dormea pe jos!Vai..astia doi...
M:Neataaaa!
Strig eu ca nebuna.
Fe:Ce te-a apucat acum!?
Ad:Da ce e? Un cutremur sau ceva?!
M:Nu mai!😂Ma duc pana la baie! Nu intrati!
Fe:Cum zici tu!😏
Zicand asta Adrien ii trage o perna in freza...Asta ma face sa ma amuz, chiar o merita!
Intru in baie si incep sa imi fac un dus cald,dupa imi fac rutina zilnica si cand sa ma spal pe dinti primes o notificare de la un numar necunoscu?Ciudat.
Imi deschid telefonul si vad o fotografie...cu..Adrien si Kagami...Stiam eu..Ce proasta a fost! Stiam! Stiam! 𝑪𝒓𝒆𝒅𝒆𝒂𝒎 𝒄𝒂 𝒎𝒂 𝒊𝒖𝒃𝒆𝒂!......
(Cam asa se simtea Marinette...)
Ies din baie destul debsuparata incercand sa imi ascund lacrimile amare de pe obraz..
Ad:Marinette ai patit ceva?
Fe:Hey....de ce ai plans!?
M:Asta!
(PREFACETIVA CA, CHIAR S-AU SARUTAT OK?😂😂)
Ad:Marinette pot sa explic..serios!
M:Ce? Ca te intalneai cu ea! O stiam de la inceput sa asa va fi..
Ad:Stai...esti geloasa!?
Fe:Prostule! I-ai ranit sentimentele!
Ad:I-am...i-am ranit senti..- Stai!
Fug din camera si din acel conac...Nu vrea sa il mai vad o vreme nu acum...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.𝐁𝐮𝐧!
𝐍𝐚! 𝐈𝐧𝐜𝐚𝐧𝐮𝐧 𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥 𝐩𝐞 𝐳𝐢𝐮𝐚 𝐝𝐞 𝐚𝐳𝐢
𝐮𝐫𝐦𝐚𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐧𝐞 𝐩𝐞 𝐥𝐚 3-4 𝐜𝐫𝐞𝐝!
𝐒𝐩𝐞𝐫 𝐜𝐚 𝐯𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐮𝐭!🐞𝐁𝐮𝐠 𝐨𝐮𝐭!🐞
CITEȘTI
꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|
RomantizmDupa calatoria lor in New York totul s-a schimbat intre cei doi indragostiti!Oare cei doi isi vor dea seama ca sunt facuti unul pentru altul?!🐞 (Stiti cine e Buburuza...bla bla...si despre episodul special din New York! Pai aceasta este continuarea...