Adsız Bölüm 3

5.3K 255 3
                                    

Kapıdan giren kişiyle şok oldum ..

*********************************************

Kapıdan gelen kişi tahmin ettiğiniz gibi bir kaç saat önce beni sinir eden adamdı . Çok yakışıklıydı ama yüzünde hiç bir ifade yoktu . "işte yarışacağın gizemli kız" o da beni tanımış olmalı ki yüzünde sinsi bir sırıtış vardı bundan rahatsız olmuştum. " merhaba bn kağan dedi ve göz kırptı . Sadece " merhaba demekle yetindim. " hadi arkadaşlar yarışın başlamasına 10 dk kaldı " kafamı salladım ve motorumun yanına gittim motorumda benim gibi simsiyahtı ve arada kırmızı çizgiler vardı . Hava kararmıştı ve tahminimden fazla kişi vardı . Ve hepsi belalı tiplerdi kısa mini etek ve elbiseler herkes sanki vucudunu sergilemeye gelmişti . Tabi ya bnde ne bekliyordum ki burası normal Bi yer değildi . Bu yere nasıl bulaştım bilmiyorum ama o olay buraya gelmeme sebep oldu . O olayı kimse bilmiyo ve bilmeyecekti. Yan taeafıma baktığımda kağanda gelmişti motoru en az benimki kadar iyiydi . Ama kendisi benim kadar iyimiydi bilemem. Kaskımdan yuzum gozukmuyodu ve gözlerim belli oluyordu renkli olunca saçlarımı saklamayı becerebiliyordum . Kağana bir daha baktığımda sırıttığını gordum. Ne diye sırıtıyordu bu lanet adam. Yarışın başlaması için 3 ten geriye doğru saymaya başladılar . Yarış başladı ve ben her zamanki birden gaza yuklendim. Dar sokaklardan sert manevralarla geçiyordum. Yan tarafıma baktığımda kağanın bana yetiltiğini gordum yine sırıtıyordu lanet olasıca ve dikkatimi dağıtıyordu . Sanki beni daha önceden biliyormuş gibi çok sert bakıyordu . Birden gaza yuklenip gözden kayboldu . "lanet oldun buna nasıl izin verdim " dedim ve gaza yuklendim . Biraz daha hızlandığımda kağanın motorunu gordum ve ınumde arabalar vardı. Onu geçmem imkansız gibi bişeydi ve yarışın bitmesine az kalmıştı ama zaten ben gizemli kız değil miydim imkansızlıkları başararak unumu kazanmıştım ve bir tane daha eklemekte fayda var dedim ve gaza yuklendim arabaları sert hızla geçerek kağanın arkasına geçtim . Beni gormuyordu ama rahat rahat gidiyordu yarışın bitmesine 100 m kalmıştı birden gaza yuklendim ve kağanı geçtim başlangıç noktadına vardığımda bizim çete kendinden emin bir şekilde duruyorlardı. Herkesin tebrik etmesiyle kağana doğru yurudum şaşırmış gibi gozukuyordu m " bu yarışı unutmayacağım gizemli kız ve tebrik ederim iyi numaraydı ama başına geleceklerden kurtaracak kadar iyimiydi bilemem" bu adam ne demeye çalışıyordu . Neyse bi bok yiyemezdi zaten kafamı sallayıp odama doğru gittim . Odama girdim kapıyı kitledim odamda da siyah yoğunluktaydı. Kaskımı çıkartıp biraz dinlenmek için koltuğa oturdum . Bu lanet adam onu yendiğim için oeşimi bırakmayacak gibi gozukuyordu . Kafamdan bu saçma dusunceleri atıp telefonu elime aldım emre ve nisadan msj vardı onları yanıtlayıp telefonu masanın üzerine koydum . Tam o sırada kapı çaldı hemen kaskımı taktım ve saçlarımı topladm kapıyı açtım . Kağan gelmişti " konuşmamız gerek " dedi yine sert bir ifadeyle kendimden emin bir şekilde " hayr " dememle beni odaya itti ve kapıyı kapattı . " sana fikrini sormadım " dedi bu sert çıkışına şaşırmıştım nasıl bunları yapabiliyordu. " kaskım kafana yapışmış gibi çıkart şunu " dedi . "sen ne hakla benim odama giriyorsun çık hemen "diye bağırdım . "oo gizemli kızımız konuşabiliyormuş "dedi. " kes sesini ve çık odamdan " dedim ve tabiki dememle kolumdan tutup duvara yapıştırdı. Duvarla onun arasındaydım ve bu beni rahatsız ediyordu. Bana bak surtuk benimle duzgun konuş " dedi ve kolumu daha çok sıktı moraracağuna emindim. "bırak kolumu acıtıyorsun " dedim ve kolumu bıraktı ve elleri kaskıma doğru gitti hemen ellerini ittim ve "deneme bile "dedim "ben istediğimi alırım sen buna engel olamazsın surtuk dedi . İkinci kez surtuk demesine mi kızayım yoksa egosunun kendinden buyuk oluşuna mı anlamadım. Sinirle itmeye çalıştım ama sadece çalıştım . Çok gucluydu kıpıramadı bile . Elini tekrardan kaskıma getirdiğinde tekrar butun gucumle onu ittim bir iki adım sendeledi ve tekrar kaskımı tuttu . .....

*********************************************

Mafyanın Gizemli KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin