Sasuke se díval na blonďáka jdoucího po jeho boku, nemohl si pomoct ale usmál se. Už nějaký ten pátek to byl, co se oni dva dali dohromady a po pár týdnech si na to zvykli i ostatní občané konohy. Všem bylo jasné, že tito dva se neobejdou bez toho druhého, každý viděl jejich štěstí když je zahlédli.
Později jednoho večera šli spolu do nové restaurace, která se tu objevila a kde se měli sejít i se svými přáteli a tak se i stalo. Přivítali se a otevřeně spolu všichni vedli konverzaci. Popíjeli, jedli, bavili se a pořádně se i nasmáli. Ze Saie vypadlo, že si našel přítelkyni a tak se všichni zajímali o to kdopak může mít ta šťastná. Sai se už měl k odpovědi když Ino odpověděla za něj s tím, že ona je jeho přítelkyně. Všichni se podivili, jak mohli oni dva skončit spolu ale nikdo to prozatím nerozebíral do detailů. Avšak když takováto konverzace na toto téma započala a všichni nebyli dostatečně při smyslech se každý z nich přiznal, že někoho má, někdo kratší dobu, někdo delší ale byli šťastní a to bylo hlavní. Sakura si našla přítele, když byla na jedné misi, její přítel byl její spolupracovník a po čase se ukázalo, že oba pro sebe mají slabost. Hinata se dala dohromady s Kibou a vypadali šťastně a Naruto jim to přál. Ostatně se všichni přiznali s kým chodí a jak se poznali a taková byla prozatím jejich konverzace do té doby dokud si nenašli jiné téma. Bavili se dále například o tom či plánují či neplánují děti i přes to, že se shodli na tom, že jsou ještě mladí na to něco takového řešit. Dívky si vytvořili vlastní skupinku a bavili se o různých módních kouskách, co nedávno přišli do módy a zároveň do Konohy. Kluci probírali sporty, mise, zbraně, boje, prostě to o čem se oni mohou bavit.
Naruto se po chvíli zamyšlení podíval směrem k baru, kde na něj mrkla žena. Naruto tomu nevěnoval pozornost ale po chvíli zamyšlení si uvědomil, že tu ženu odněkud zná. Naruto se omluvil a vstal od stolu směrem k baru, kde postávala žena, měla dlouhé červené vlasy a celkově byla moc krásná. Narutovi se zalíbila ale ne v tom smyslu jako se mu líbil Sasuke.
Naruto na ní chvíli zíral a snažil se uspořádat svoje myšlenky ale pořád si nemohl vybavit kde tu ženu mohl vidět či odkud ji mohl znát.
,,Ahoj, Naruto." Řekla červenovlasá žena s úsměvem na rtech směrem blonďákovi.
,,My se známe?" Zeptal se bez pozdravu Naruto a stále dumal nad tím odkud ji zná.
,,No abych pravdu řekla ano, známe se Naruto a moc dobře i přes to, že ty si mě asi moc dobře nepamatuješ." Odpověděla smutně žena, která se Narutovi zdála tak povědomá, přes to stále neznámá.
,,Jmenuji se Kushina Uzumaki, možná ti to něco napoví." Dodala po chvíli ticha a Naruto se po dokončení této věty zadusil pitím, který před něj předtím dala a podíval se se zmatkem v očích na ženu, která teď vyslovila stejné příjmení jako má on sám.
,,Co prosím? Asi jsem špatně slyšel." Řekl mladý blonďák a stále nemohl uvěřit tomu co ta žena vypustila z úst.
,,Jmenuji se Kushina Uzumaki a ráda bych s tebou mluvila o samotě, pojď za mnou prosím." Řekla s prosbou v očích Kushina a šla směrem ke dveřím, které Naruto nevěděl kam vedou. Rozešel se tedy za ní dokud se nezastavila v místnosti kde byl stůl a židle.
,,Posaď se prosím, řeknu ti vše co vím a kdo jsem." Řekla žena a Naruto se váhavě posadil, byl zvědav co mu žena chce říci, přece jen má stejné příjmení jako on.
,,Jsem Kushina Uzumaki a ano máme stejné příjmení protože jsem tvoje matka." Vypadlo po delší odmlce ze ženy, která se váhavě a se smutkem v očích podívala svému synovi do jeho azurově modrých očí.
Naruto nemohl uvěřit vlastním očím. Jak? Proč? Co? Otázky se mu honily hlavou ale přes to kývl aby žena pokračovala v příběhu.
,,Když si byl malý unesli tě, nevíme kdo to byl ani proč ale vzali tě pryč, nebyl ti ani rok a já tě už nemohla držet ve svém náručí. Já a tvůj otec Minato jsme se snažili tě všude najít, teprve před pár dny jsme se dozvěděli, že nějaký Naruto Uzumaki žije ve Skryté listové a my se rozhodli sem přijít a najít tě. Když jsme se sem přestěhovali, viděli jsme tě jak si šťastný a nechtěli jsme aby jsme ti to co tu máš zničili tím, že by jsme se z ničeho nic objevili a vykládali ti, že jsme tvý rodiče." Dopověděla stručně Kushina a měla slzy v očích. Naruto nevěděl co má říct, co má dělat. Tak moc chtěl poznat své rodiče ale teď neví co má dělat.
Po chvíli kdy se oba dva rozbrečeli štěstím se dveře otevřeli a z nich vykoukl muž.
Rozhlídl se a spatřil svoji ženu, který držela v rukou ruce jiného chlapce. Prohlédl si ho a došlo mu, kdo onen chlapec je a rozešel se k nim.
,,Ahoj synu." Řekl Narutovi se širokým úsměvem na rtech a Naruto se nezmohl na nic jiného než na pouhý vzlyk.Sasuke se divil, kde je Naruto, šel ho hledat. Na toaletách nebyl a v místnosti též ne a proto se rozhodl svým přátelům říct, že neví kde je jeho blonďatý přítel. Všichni se divili, že Naruto tu není i přes to, že se předtím omluvil, že na chvíli odejde ale už to byla dobrá půl hodina a on nikde.
Sasuke se chtěl rozeběhnout ven ale Neji ho zastavil s tím, že se Naruto brzo vrátí, není to malý kluk. Sasuke se tedy posadil a přemýšlel kam mohl jít ale konverzace ostatních ho vytrhla z myšlenek.
Minato s Kushinou si prohlíželi svého syna a chtěli ho víc poznat, proto se s nimi Naruto domluvil že zítra zase příjde a promluví si s nimi a zároveň se s nimi více pozná. Naruto s Minatem se vrátili do hlavní místnosti restaurace, oba blonďáci se na na sebe usmívali a tento pohled neušel ani lidem, kteří byli Narutovo přátele. Sasuke se zamračil, toho muže tu už párkrát viděl ale jak to, že se s ním Naruto zná.
Naruto dorazil ke stolu a měl úsměv od ucha k uchu a chtěl se posadit ale Sasuke se ihned ptal kdo to byl, ten muž se kterým se Naruto před malou chvílí smál. Naruto se posadil a rozhlédl se po svých přátelech okolo stolu.
S úsměvem na rtech odpověděl: ,,Lidi, právě jsem potkal svoji rodinu." Odpověděl a nikdo z nich nechápal , protože věděli, že Naruto je sirotek a proto se na Naruta podívali tázavým pohledem.
,, Sasuke ptal se kdo je ten muž,.." Naruto kývl na Minata, který opodál stál s Kushinou aby přišli se seznámit. Když došli ke stolu Naruto se usmál a vyřknul odpovědět kterou všichni dychtivě chtěli znát. ,,Tohle je Minato a Kushina, rád bych vám představil své rodiče." Všichni na něj koukali jako na ducha.
ČTEŠ
You Bitch, My Bitch! (Naruto x Sasuke)
أدب الهواةSasuke a Naruto se nenavidí ale později se z nich stávají nejlepší kamarádi. Ale stane se to čeho se oba báli. Zamilují se. Ale Naruto kvůli své "práci" musí pryč, tím nastávají komplikace. "Jsi děvkař." Oznámil černovlásek blinďákovy. "Aspoň vím c...