2.Bölüm

798 19 3
                                    

Bütün günümü dosyaların içinde yazanları bilgisayara geçirmekle geçti.Akşam olmuştu ve benim işim daha yeni bitiriyordu.Dosyaları geri jimin beyin odasına götürmek için topladım bilgisiyardakileri ise bir USB belleğe aktararak onuda elime aldım.Odamdan çıktım ve jimin beyin odasına gittim kapıyı açtım ama yoktu.Ordan geçen bir çalışana sormuştum ve çalışan ise 'evet gördüm şirketten çıkalı 3-4 dk oldu' demişti bende teşekkür ettim ve koşarak merdivenleri indim tam jimin bey arabayı çalıştırmış gidiyordu ki önüne atlayarak onu durdurdum.O bana 'ne yaptığını sanıyorsun'bakışı atıyordu.Arabadan indi ve yanıma geldi.

Park jimin
-sen delirdin mi!?ya seni ezseydim!o zaman ne olucaktı he!?
Min cha
-ben özür dilerim,bu dosyaları ve şu USB belleği vermek istedim
Park jimin
-yarında verebilirdin!
Min cha
-Özür dilerim bir daha yapmam

Başımı öne eğdim.

Park jimin
-Aiisshh tamam bi daha olmasın şimdi ver bana USB belleği ve dosyaları

Gülümsedim ve elimdekileri ona verdim.Verdikten sonra ise önünde eğilip metronun yolunu tutacaktım ki jimin bey benim kolumdan tuttu.Ve kendine çevirdi.

Park jimin
-nereye gidiyorsun
Min cha
-izin verirseniz evime gideceğim bay park ama şuan gitmemi engelleyen tek şey kolumda ki eliniz

Gözlerimle elini işaret ettim o da işaret ettiğim yere baktı ve elini hemen geri çekti.

Park jimin
-sadece seni evine bırakabilirim demek istedim
Min cha
-hayır gerek yok ben kendim de gidebilirim
Park jimin
-peki ısrar yok gidebilirsin

Arkamı döndüm ve metroya doğru ilerlemeye başladım....Sonunda eve gelmiştim o kadar yorulmuştum ki anlatamam.Odama gittim ve üzerime rahat kıyafetler giyip mutfağa girdim.Dolaptan noodle çıkardım çünkü sadece ramen vardı.Tencereye su koydum noodle da içine attım ve pişmesini bekledim....Evett! Sonunda noodleım olmuştu suyunu süzdüm ve bir tabağa koyup üzerine ise baharatlarını attım,yemeğe başladım.
Yemeğim bitmişti tabağı yıkadım ve yerine koydum telefonumu da masanın üstünden alıp odama geçtim ve kendimi yatağıma teslim ettim.Evet yatağımı çok özledim ve direk uyumak istiyorum.
Bir süre daha telefona bakınıp saatimi kurdum ve telefonumu komidinin üzerine koydum.Sonradan ise gözlerimi kapattım ve uykuya teslim oldum.

Sabah
Alarmın çalması ile gözlerimi açtım ve alarmı kapattım saat 08:10 geçiyordu.Hemen ayağa kalktım ve üzerimi giyindim.....Kahvaltımı yapmadan evden çıkmıştım ve metroya binmiştim umarım geç kalmazdım....Şirkete girdiğim de yine dönen kapıdan geçtim ve kendi odama gittim.....

Devam edecek
💙🌸🌸🌸

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin