6.rész
Selena Gomez - Good For You
Szorosan egymáshoz simultunk, elfordítottam a fejem és gyengében a nyakába haraptam.
- Tűnjünk el innen, de kurva gyorsan. – morogta a fülembe, és elengedett.
Mosolyogva bólintottam. Gyorsan rendeztük a számlát, a csuklómat fogva húzott maga után. Ő lépett ki először az utcára, én pedig véletlenül megbotlottam a küszöbben és a hátának ütköztem, így mindketten jó pár lépést előre lendültünk.
- Auh. – át kellett karolnom a csípőjét, hogy ne essek el.
- Minden rendben? – fordult meg, és közelebb hajolt hozzám.
- Magassarkú, pia, és küszöb. – nevettem rá – Ma már nem ihatok többet. - mosolyogva megsimogatta az arcom, a kezem a tarkójára csúsztattam, és magam felé húztam. Alig ért össze az ajkunk, máris vadul csókolóztunk, nem fogtuk vissza magunkat. Amikor végre eltávolodtunk én az épület oldalásó falának szorítva álltam, a pólóm feltűrve szinte a melltartómig, az ő fehér inge a nadrágjából kirángatva lógott, mindketten erősen zihálva levegőért kapkodtunk. Újra magam felé vontam. Nem tudom mi történt velünk az elmúlt húsz percben, de abban biztos voltam, hogy a kémia működik köztünk.
- Fel.... – végig húztam az ujjaim az ajkain, megfogta a kezem, és egy pillanatra lehunyta a szemét - Felhívom a sofőröm. A környéken parkol.
- Kocsival öt percre lakom. -mire elmosolyodott, és nyakamba csókolt.
- Helyes. –harapott meg, felnyögtem, az egyik kezével előkereste a mobilját a kabátjából, majd levegőért kapkodva kissé eltávolodott.
- Toto vagyok. –az ujjaimat a fehér inge alá csúsztattam, lehunyta a szemét, én pedig közelebb hajoltam hozzá. – Gyere... – megkarmoltam a hasát, és a fülcimpájába haraptam, összeszorította az ajkait, elfojtva egy sóhajt - Gyere értem. -nyögte ki rekedten, miközben a nyakát harapdáltam. – Igen, a ... - a másik kezemet a combjára csúsztattam és elindultam felfelé, felnyögött, a szabad kezével határozottan megfogta a csuklóm – A bárnál vagyok. - Letette, kapkodva vette a levegőt, a kezem az arcához húzta, de a tekintete ingerült volt.
- Most jön a leszidás, hogy miért nem bírok magammal? – cukkoltam, és közben az alsó ajkamba haraptam. Az alkohol, és az hogy nagyon bejött nekem mint pasi, plusz látványosan érződött, ő mennyire vonzónak talál, így együtt őrültségekre sarkalt engem is. Tényleg nem bírtam magammal.
- Mindig a tied kell, hogy legyen az utolsó szó? Hm? – magához húzott, és a nyakamba csókolt.
- Te mindenkit irányítani akarsz? – a bal kezemmel a tarkóját a jobbal a mellkasát simogattam az inge alatt.
- A világ legjobbja vagyok abban is. – csókolt meg vadult. Az ujjaim lassan egyre lentebb vándoroltak, de ezúttal nem állított meg, hagyta, hogy a kezem a farmerján keresztül megtalálja a férfiasságát.
Egy hajszál hiányzott hozzá, hogy ott, a Black Bird bejáratától pár méterre az övé legyek. Nem érdekelt semmi csak ő. Egyáltalán nem számított nekem a töménytelen pénze, a hatalma, a gigászi sport sikerei. Akartam őt, és csakis őt, nem a milliomos sikeres, kegyetlen, nagyképű, fellengzős, seggfej ficsúrt, nem. Totot akartam, a fickót, akinek rossznapja volt az irodában, és aki minden kicseszett szabályt félredobva, veszettül vágyott rám, és kívánt engem. Aki bármit megtett volna, hogy lefeküdjön velem, akár az utca kellős közepén is.
A keze fenekemre csúszott, és abban a pillanatban rezegni kezdett a mobilja, zavartan és zihálva pillantottunk egymásra, aztán idegesen előkereste a készüléket a zsebéből, és felvette.
- Igen? – egy pillanatig figyelt, majd a járda felé fordult, egy fekete, sötétített üveges Mercedes állt a bár előtt, mellette egy telefonáló harmincas sráccal, aki fekete F1-es csapatlogós pólót, és fekete farmert viselt. Toto rám pillantott, elrakta a mobilt, és látványosan a kezét nyújtotta felém. Elmosolyodtam attól, hogy bár sofőrje zavarában a járdát nézte, Toto teljesen fesztelen maradt. Magától értetődő módon, a világ legtermészetesebb dolgaként ment velem kézen fogva az autóig.
Máskor, más körülmények között biztos, hogy úgy éreztem volna elsüllyedek szégyenemben amiért kézen fogva sétálok egy nős férfival, burkolatlan szándékkal egy kocsi felé. Ráadásul egy alkalmazott előtt, aki pontosan látta mit is műveltünk alig fél perccel azelőtt, közterületen. Tudtam, de nem érdekelt. A tények, a bűntudat, a társadalmi konvenciók semmit mondó apró dolgokká váltak, melyek nem hatottak rám. Az alkohol és Toto magabiztossága miatt minden gátlásom, és belső korlátom eltűnt. Korábban soha nem éreztem ezt, sem egy kapcsolatban, sem a munkámban. Egy körhintán ültem, és a világ elmosódott, a akár festék a vizes papíron. És én hagytam, elengedtem a gyeplőt.
- Hazavisszük a hölgyet. – szólt oda. Szerencsétlen srác némán, pipacspirosan, és lesütött szemmel ült be a sofőrülésbe. Az osztrák kinyitotta előttem a hátsó ajtót, hogy szálljak be, majd udvariasan be is zárta miután beültem.
- A Benczúr utca 11.-ben lakom. Az utca egy irányú, nem tudsz behajtani a Hősök tere felől, menj a körúton és a Kodály köröndön rá tudsz fordulni. – mondtam tömören és gyorsan, Toto pedig ekkor ült be a másik oldalon.
- Mehetünk. – közölte a sofőrre sem nézve, közben egyik kezével átölelt, magához húzott, a másik kezét a combom belső részéhez csúsztatta, és a nyakamat csókolgatta.
Átkaroltam a csípőjét, a másik ezem pedig a tarkójára fontam, elfordítottam a fejem és füléhez hajoltam.
- Neki adod a főnököt vagy nekem? – egy pillanatra kissé elhúzódott, és szemembe nézett.
- Azt hittem bejön neked ez a stílus. – morogta vigyorogva.
- Nem túl vonzó. A barom főnökömre emlékeztetsz. – húztam el a szám és vágtam egy grimaszt.
Mire döbbent arcot vágott, és egy pillanatra lefagyott. Felnevettem, persze hogy bejött, mert rohadt szexi volt.
- Beugrottál. -böktem meg az ujjammal a száját.
A következő pillanatban szenvedélyesen megcsókolt, és az ölébe rántott. A kezünk szenvtelenül kalandozott egymás testén. Csókolózás közben összekoccant a fogunk, valahogy lekerült róla a kabátja, megtaláltam a gombokat az ingén és elkezdtem kigombolni őket, a keze a fenekemet markolta, mire összeszorítottam az ajkaimat, de így is halkan felnyögtem, és mozogni kezdtem. A fenekem a férfiasságához nyomtam, mire vadul a nyakamba harapott, az egyik kezével a vállamig feltolta a pólóm és már a melltartókapcsommal babrált.
Távolról hallottam egy halk ajtócsapódást, oldalra pillantottam, a lakásom előtt parkoltunk, és már csak ketten voltunk a kocsiban. Összefonódott a tekintetünk.
- Itt is jó. – simogattam meg az arcát, és egy hosszú pillanatig lehunyta a szemét.
- Nem...- gyengéden megcsókoltam, amikor rám nézett láttam mennyire koncentrálnia kell, hogy értelmesen tudjon beszélni – Egész éjjel egy kocsiban akarsz dugni?
- A sofőröd meg kint tartja majd a gyertyát. – nevettem fel.
- Uh... Még az is. – dörzsölte meg az orrnyergét, és felsóhajtott.
YOU ARE READING
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...