39. Megerőszakolja

378 26 0
                                    

Jungkook szemszöge:

Annyira fura ez az egész. Olyan fura maga az élet. De mindegy is nem baj. Ez van. Ott hagytam Taehyungot. Remélem új szerelemre talál és abban nem lesz annyi fájdalom mint ebben. Ez anyira fájdalmas.

Egy kisebb házat béreltem ki Tae-től nem olyan messze. Nem akarom megint itt hagyni se a várost sem az országot. Itt tökéletesen megvagyok. Igaz nehezebb lesz az életem mert nehéz lesz elfelejteni a sok eggyüt töltöt pillanatot. A sok nevetést és szenvedést. A lángot ami bennünk volt. Fáj hogy vége..

Az új házamban vagyok jelen pillanatban. El pakoltam minden cuccom és kibírhatatlanul nincs életkedvem semmihez.
Mi lenne ha ki mennék sétálni? Ja az jó ötlet mert úgyis ki kéne menjek kiszellőztetni a fejem.
Elindultam bezártam a bejárati ajtót és kimentem a kapun.

Úgy 10 perce gyalogolhatok amikor valaki nekem jön. Az a valaki Felix volt. Na már csak ez hiányzot. - Szia életem. Miért szomorkodsz? - Kérdezte kötekedve. - Nem szomorkodom. - Adtam ki az egyszerü választ. - Én nem úgy látom. - Nevetet fel. - Amúgy azt hallotam hogy szakítot veled Taehyung igaz? - Kérdezte és rá simitot az arcomra. - Igaz. - Mondtam és elindultam de ő visaza rántot. - Most hogy nincs senki aki megvédené a formás kis popsidat itt vagyok én. - Mondta és el kezdet csókolgatni de én elöktem. -Hadj engem békén! - Kiabáltam rá. - Dehogy hagylak! Az enyém vagy! - Kiabált rám és megölelt. Nem tudom mit csinált velem de kezdek sötétséget látni. Hirtelen arra leszek figyelmes hogy Felix fél kap engem és el kezd cipelni valahova. Innentől végleg üres minden.

Egy nagyon fura helyen ébredtem fel. Egy szobában vagyok de semmi nincs itt. Csak egy ágy amin fekszem. Fel akarok kelni de valami megakadályoz ebben. Basszus. Ide vagyok kötözve az ágyhoz. - Van itt valaki? Segitség! - Kezdtem üvölteni torkom szakatából hátha valaki meghall. Ez sikeres volt mert az ajtó ki nyilt. De sajnos Felix jött be rajta mérges arcal. - Miért kiabálsz? - Kérdezte. - Engedj el te nyomorúlt! - kiabáltam tovább de hogy ő ezt megakadájoza valamit bele tömöt a számba. Annyira utálom az életem. - Most szépen a méretes farkam beléd teszem. - Nevetet fel. Annyira undoritó. Hányni fogok. Próbálnék kiabálni de nem tudok. Csak hümögni tudok mint egy őrült. - De elöbb fel hivom Taehyungot. Hogy tudja hogy mit teszek drága élete szerelmével. - Nevetet és elő vette a telefont. Ott hagyot utána engem. Próbáltam kiszabadulni de nem tudtam.

Segíts Taehyung.

Taehyung szemszöge:

- Muszály megbocsásak neki. Nem bírom ki nélküle. - Sírtam Suga karjaiban. - Ne sírj! Minden rendben lesz. Újra eggyüt fogtok lenni! - Mondta anya. Suga meg simogatta a hátam. Itt vannak a fiúk és anya.
- Azt se tudom h-hogy hol van. - Sirtam tovább. Ekkor megcsörent a telefonom. De nem érdekelt. - Nem veszed fel? - Kérdezte Suga és ki bontakozot az ölelésből. - Nem akarom. - Mondtam és megrántottam a vállam. - És ha fontos? - Kérdezte Jin. Sóhalytottam és elő vettem a telefonom. - Felix az. Mit akar ez? - Mondtam idegesen és fel vettem a telefont.

- Haló?- Szóltam bele a telefonba.

Szia csillag bogár! - Köszönt utállatal. Ebbe meg mi a faszom ütöt?

Mit akarsz? - sóhalytotam.

- Miért vagy ilyen bánatos? - Játszotta el azt mintha agódna értem.

- Közöd? - Kérdeztem flegmán.

Van sok. De amúgy nem kell elmondanod. Tudok mindenről! - Nevetet a telefonba.

- Jó akkor mindegy. Miért hívtál fel? - Mondtam semmi életkedvel.

- Csak azért hogy tudjam veled közölölni hogy itt van Jungkook nálam. Most készülök arra hogy seggbe tegyem. Ő peddig itt sír nekem hogy ne tegyem. Szomorú. - Nevetet.

- Hogy mi van? Ha csinálsz vele valamit én esküszöm a temetőbe teszlek! - Kiabáltam a telefonba. Nem erőszakolhatja meg őt. Szeretem Kookiet.

- Jaj drága barátom nagyon sajnálom! - Nevetet tovább.

Tudtam hogy meg kellet volna öljelek amikor lehetet te átkozot. - Mondtam mérgesen.

- De nem tetted. - Nevetet hangosan. - Szóval így jártál.

- Oda megyek és kinyírlak! Hagyd őt békén! - Kiabáltam.

- Sajnálom Taehyung. Hiába jössz és ölsz meg. Adígra Jungkook-ot úgy szét baszom hogy megreped. - Nevetett.

- Ha megmered tenni... - Folytattam volna tovább de félbe szakitot engem.

- Elkéstél..- Nevetet ördögien és kinyomta a telefont. Bazmeg.





Annyira szerencsétlen vagyok. Véletlen ki töröltem a 39-dik részt. Újból írtam és itt van. Nem lett ugyan olyan de próbáltam ugyan olyanra csinálni. Remélem azért tetszik. Bocsi a hibákért.
💜💜

A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin