Kaj point of view
Ik weet het gewoon zeker Lauren leeft nog. Ik heb al het bewijs liggen, maar ik moet het nog laten zien aan de anderen. Ik kan echt niet wachten dat ik het kan bewijzen over 2 dagen in LA. We zijn druk bezig met repeteren voor die grote show. Het is de eerste keer dat we voor zo'n groot publiek gaan zingen/dansen. Ik ben er helemaal klaar voor en ik denk dat de boys dat ook zijn. Hun zijn over het verlies van Lauren heen, maar zoals hun al zeggen ik niet, ik zit in de ontkenningsfase zoals hun het mooi beschrijven.
'Bro hallo, we moeten zo gaan en je koffer is nog niet eens ingepakt.' zucht Dioni 'Sorry zit met mijn hoofd ergens anders.' zucht ik 'Goh dat wisten we nog niet, dat ben je verdomde al sinds Lauren zelfmoord heeft gepleegd en Lex en Jorik zijn opgepakt.' sist Dioni
Als ik dat hoor beginnen mijn tranen na al die tijd ineens te stromen. Ik weet niet wat het is, maar misschien moest Dion echt boos op me worden en me de realiteit laten zien.
'Bro, huil je nou voor het eerst in al die tijd?' vraagt Dioni voorzichtig 'Uhm ja, ik was mezelf niet meer, ik gaf mezelf steeds de schuld dat ze er niet meer was, daarom ging ik raar denken. Ik moest die zin denk ik gewoon weer horen op die manier. Om weer terug naar de realiteit te gaan, ze heeft zelfmoord gepleegd en leeft niet meer.' huil ik
Als ik dat gezegd heb trekt Dioni me in een knuffel en huil ik verder.
'Uhm guys Cees staat buiten op ons te wachten' zucht Samuel die mijn kamer komt binnen gelopen 'Uhm we komen eraan, Leroy moet zijn koffer nog even vol smijten met shit, we zijn met vijf minuutjes beneden.' zegt Dioni terwijl hij me uit de knuffel getrokken heeft. 'Sure' zegt hij en loopt dan weer weg.
We pakken snel mijn koffer in en lopen dan naar beneden. Iedereen staat daar op ons te wachten en ze staren me allemaal aan alsof ik een zombie ben. Ilana komt naar me toe gelopen en trekt me in een knuffel. 'We kunnen allemaal zien dat je gehuild hebt, even dat je het weet.' zegt ze zacht.
Rose point of view
Over 1 dag is het eindelijk zover mijn grote releaseconcert in LA. Ik kan echt niet meer wachten. Ik heb Gio en Brahim ook niet meer gesproken, ik vind het heel jammer dat het op die manier moest eindigen. Levi is ook met me meegegaan. Hij kon vrij krijgen van zijn werk deze week. Hij weet ondertussen ook alles van wat ik heb meegemaakt, ik moest het hem gewoon vertellen ik wil geen geheimen voor hem hebben. Vandaag zijn de eerste repetities op het grote podium, de boys horen er ook zo te zijn.
'Babe, de boys zijn zojuist gearriveerd.' zucht Levi en plant een kus op mijn wang. 'Thnx Levi voor het doorgeven, het komt allemaal aan op dit moment.' zucht ik 'Heb je nu ineens zenuwen, omdat hun er zijn kom op zeg je bent Rose en geen Lauren meer.' sist hij 'I know het is gewoon moeilijk om hun te zien en niet in huilen uit te barsten bij hun.' zucht ik 'Hey you can do this, moet ik bij je blijven.' vraagt Levi lief 'Lief aangeboden maar dit moet ik echt zelf doen.' zucht ik en loop dan naar de zaal.
Als ik bij de zaal aankom zie ik de boys staan. Kom op Rose je kunt dit, je was eens een FBI-spion.
'B-brave toch?' schreeuw ik naar het podium. 'Ja klopt, wat is het hier groot.' lacht Jai 'I know, ik ben Rose Valentino, wat geweldig dat jullie konden komen. Ik heb veel over jullie gehoord van Brahim.' lach ik 'Haha ik hoop goede dingen.' grapt Dioni 'Nou Dioni dat is niet helemaal waar, ook de minder goede dingen, maar dat maakt jullie een boyband toch' grap ik 'Sorry dat ik toch vraag guys, maar je komt me te bekend voor.' zucht Kaj 'Leroy nee dit gaan we niet doen, ik dacht dat je weer terug was bij de realiteit.' sist Dioni 'Dion stop Kaj had al die tijd gelijk.' huil ik 'Whaat, je bent wel Lauren?' vraagt Cassius 'Ja dat klopt, boys jullie moeten weten dat ik het deed voor jullie bestwil, ik wou jullie niet nog meer pijn doen. Ik kon het niet meer aan, ik kon geen Lauren van der Voort meer zijn, iedereen had een mening over mij en ik was er helemaal klaar mee. i'm so sorry guys.' huil ik en wil weglopen, maar Kaj houdt me tegen.
'I believe you' sust hij. Als ik dat hoor trek ik hem in een knuffel en barst ik in tranen uit. Ik ben toch blij dat ik het hun verteld heb, ik kan niet meer tegen ze liegen. 'Lau we geloven je allemaal, maar hoe heb je het gedaan, het was allemaal zo echt?' vraagt Samuel 'De verpleegkundigen in het ziekenhuis wisten van mijn plan af, dus hielpen me om alles er zo echt mogelijk eruit te laten zien. Gio en Brahim hebben me naar Dubai laten gaan en hebben alles voor mij geregeld. En ik zweer het was zo ontzettend moeilijk om jullie niet te zien, maar nu ik jullie gezien heb kan ik eindelijk weer mezelf zijn, namelijk Lauren van der Voort.' lach ik door mijn tranen heen.
'Rose wat is dit?' hoor ik de stem van Levi vragen 'Uhm Levi dit is B-brave waar ik je over verteld had.' lieg ik 'Dat weet ik Rose, ik had het over wat je net vertelde' sist hij 'Levi please, ik kan niet langer tegen ze liegen, hun betekend de wereld voor mij, dat realiseer ik me nu weer.' sis ik 'Hun hebben voor je verleden gezorgd, hun zijn schuldig aan alles wat je hebt meegemaakt, realiseer dat nou eens, Jai zorgde ervoor dat je verkracht werd en mishandeld kom op zeg wordt eens wakker.' sist hij 'Nee dat hebben ze niet, ik heb al die keuzes zelf gemaakt, daar ben ik me zelf bewust van, hun zijn de enigen die me geholpen hebben, daarom leef ik nog steeds. Ik heb mezelf al te vaak opgeven, maar hun stonden voor me klaar wanneer het zover was. Ik maakte een grote fout om hun dit opnieuw aan te doen. Ik kan hun alleen maar dankbaar zijn, als jij daar niet mee eens bent, dan houd je ook niet van me.' sis ik 'Ik houd ontzettend veel van je, maar ik kan niet van je houden als jij zo kijkt naar deze boys, die je leven een hel hebben gemaakt. Oh wacht ik zal dan ook meteen eerlijk zijn tegen al je fans die je hebt, hun hebben ook recht op de waarheid.' sist hij 'Hun zullen mij begrijpen, als jij dat niet kan, dan geldt voor mij hetzelfde als je niet van mijn familie houdt, kan ik je niet leuk vinden.' sis ik nog en loop dan bij hem weg.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...