Exatlon záró buli

178 10 0
                                    

Ma lesz az Exatlon záró bulija, hogy méltólag befejezzük ezt a hosszú utazást.
De előtte természetesen még vannak teendőim szóval lássunk is neki.
Tehát...
Ma viszonylag korán keltem, mert nem nagyon tudtam aludni. Elég magányos vagyok azóta, hogy Lotti összejött Olival. Persze egyáltalán nem vagyok szomorú, hisz a húgom boldog. De régebben többet voltunk együtt. Mostmár a napjának 23 órája Oliról szól. De hát ez van. Nekem ez jutott.
Miközben ettem a reggelimet, lapozgatzam az instát és láttam egy képet ami eléggé meglepett.

Miközben ettem a reggelimet, lapozgatzam az instát és láttam egy képet ami eléggé meglepett

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

zozokempf: Úgy szeret, majd megesz🥴
#ugynezkinagyonfinomvagyok

liked by: david.toth.kayak, zsoltmoradi, patrick.kempf and 32,459 others.

oliver.orban: Haver? Ki a szerencsés hölgy? 😏
       zozokempf: 🤔

gabriella_busa: Zozo??? Mi róla miért nem tudunk? 🤔
       zozokempf: majd bemutatom🤭

csibi.geri: Öcsém? Becsajoztál? 😱
       zozokempf: Öcsém! Nagyon úgy néz ki😎

Aztaaaa!!!! Nem tudtam, hogy Zozonak barátnője van. Nem lehet kivenni a képből, hogy ki van rajta. És nem is jelölt meg senkit. Furcsa...
De elég az instából, ugyanis még van egy csomó dolog.
Gyorsan le kell mennem Debrecenbe, ugyanis ott van a magassarkú cipőm amit ma este fél szeretnék venni.
Szóval kocsiba pattantam és röpke másfél óra után megérkeztem a szüleimhez.
-Kicsim!/ ölelt magához anya szorosan.
-Szia anya! A cipőért jöttem/ léptem be a házba.
-A nappaliban van/ sétált be a konyhába
-Apa hol van? /mentem utána
-Szombat van. Vagyis a golfozó napja/ mert nekem egy tányér levest. Amit amúgy nem is kértem, de ha a szüleimnél vagyok nincs olyan, hogy nem eszek.
-Ohh tényleg/ kanalaztam bele a forró húslevesbe
-És mi újság veled kicsim. Mondta Lotti, hogy nem nagyon mozdultál ki otthonról. Ugye nem depiztél be?
-Nem szokásom. Csak egyedül vagyok/ vontam meg a vállam
-Tegyél ellene.
-Dóri... / fogta meg a kezemet
-Ne zárkózz el a világ elől. Neked is szükséged van a boldogságra/ nézett rám
-De ha nem találom? /kérdeztem
-Jönni fog. Nem nagyon tudom elképzelni, hogy egy ilyen csodás és gyönyörű nőnek, mint te vagy, egyedül kellene leélni az életét. Meg hát szeretnék már nagymama lenni/ mosolyodott el
-Lotti majd hozza neked őket/ nevettem el magam.
-Az lehet. De örülnék neki ha te is hoznád. Csodás anya lennél...

Otthon minden lehetséges szép és csinos ruhámat megkerestem, majd miután a hajamat és a sminkemet is megcsináltam, késznek nyilvánítottam magam.

Pár perccel később Enikő, Nóri és Gabi lépett be az ajtón

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pár perccel később Enikő, Nóri és Gabi lépett be az ajtón.
-Azta mindenit Dorottya!!!! Csodaszép vagy/ ugrott a nyakamba sikítva Enikő.
-Te sem panaszkodhatsz/ öleltem vissza
-De jó, hogy látlak/ ölelt meg Gabi majd Nóri is.
-Na indulhatunk? /kiáltott fel Nóri
-Vigyázz exatlon!! Jövünk/ mondta nevetve Enikő majd kocsiba pattantunk és elindultunk a buliba.
-Ti láttátok Zozo insta képet?/kérdezte Nóri, már a kocsiban
-Persze. Szerintetek ki lehet a csaj? /kérdezte Enikő
-Nekem van egy sejtésem/ mondta Gabi
-Uhh és ki az? /fordult hátra Enci
-Szerintem várjuk meg, hogy Zozo mondja el és ne találgassunk/ mondtam
-Egyetértek/ bólintott Gabi is.

-Jó estét Hölgyeim. Nagyon csinosak vagytok/ köszöntött minket PalikLaci, miután odaértünk.
-Köszönjük szépen/ öleltük meg mind a négyen majd a csapat felé indultunk.
-Helloka lányok/ intett felénk Zsolti
-Dorkaaa
-Brigiiii/ rohantunk egymás felé...
Majd az ajtó felé kaptam a tekintetem. Amin Dávid sétált be. Úgy nézett ki, mint aki éppen egy magazinból lépett ki. Fekete ingben, fekete nadrágban és egy fogkrém reklámban illő mosollyal lépett be a terembe.
-Dávid/ ölelte meg Zsolti
-Sziasztok/ ölelt meg mindenkit, majd mikor hozzám lépett tetőtől talpig végig mért.
-Szia Dorka. Nagyon szép vagy/ nézett rám mosolyogva, majd szoros ölelésbe vont.
-Köszönöm/ mondtam kissé elpirulva, majd miután ellépett tőlem, Enci és Brigi ugrott elém.
-Láttad Dávid, hogy végig mért? /vigyorgott rám Brigi
-Konkrétan szemmel vetkőztetett/ nevette el magát Enikő. Épp válaszolni akartam amikor a rendezők a mikrofonba kezdtek beszélni.
Igazából az este jól sikerült. Nagyon jót beszélgettünk és táncoltunk.
Otthon fáradtan értem haza de azért, jó volt végre lezárni a műsort.




_________________________
Helloka!
Itt is egy új rész, bár kicsit rövid lett. De nem sokára érkezek, egy insta külön kiadással.
És jönni fog az új DWTS sztori is.
Kérdés: Szerintetek ki lehet Zozo titokzatos barátnője??
Holnap jelentkezem!
Helcsooo🥰

Együtt az Exatlon után is... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora