iar al meu

95 11 2
                                    

Ma trezesc într-un pat  , nu era patul meu dar mă simpteam acasă. Am doua brate inconjurate in jurul taliei mele , cu griga ma uit cine e si îl vad.... era Jimin , Jimin al meu care dormea langa mine. Nu mă pot abtine trebuie să o fa  cu grijă mă aplec peste el și îl sărut  , surprinzător dar îmi răspunde la sărut , Doame cat am tânjit dupa buzele lui.
"Vad că te-ai trezit" îi spun eu cu o răguseala în voce iubitului meu sau....oare mă mai iubeste?
"D-da  , de ce ai facu asta?" Spune cu o oare care frica , tot nu s-a schimbat
"Asta ce?"
"De ce te-ai sinucis??"
"Nu mai suportam te voiam iar eram disperat si am considerat ca asta este singura varianta de a fii cu tine!!"
Spun gandinduma cat de mult îl iubesc
"De unde ai stiut ca ma vei gasi asa?"intreaba Jimin , Doamne tot la fel de curios e (aici jimin se referă prin "asa" pri  sinucidere , nu cred că ați înțeles ceva dar trecem peste)
Ma ridic de pe el deoarece pana acum am stat pe el si nu vreau să-l omor stai mai poate murii???Trec peste gandurile mele si îi răspund " nu am știut , doar am simpțit"
"B-bine"
"Jimin??"
"Da?"
Gata asta e marea intrebare totul depinde de asta "tu ma mai i-iubești??"
"Cum poți spune asta?? Mereu te-am iubit după ce am murit am fost la  fiecare pas alaturi de tine " spune si mă săruta de data asta mai sălbatic dar plin de iubire. (Satana:Iubire , iubire si iar iubire e prea siropos😂😂)

Atenție!!!
18++😏😏



Mă aplec din nou peste Jimin continuâmd sărutul. Stiu că ma vrea îl simpt (Uhh😂😂)
În cateva secunde îl las gol pusca dar nici eu nu-s mai prejos.
Nu am lubrifiant dar voi incerca să fiu cat se poate de blând , intru cu grija in iel iar el geme 
"Uhh pisi îti place??" Îi spun si îl vad cum devine și mai excitat
"D-da daddy "
Maresc viteza iar gemetele de dubleaza. Ma opresc brusc si ma uit la el , el se uita la mine (asta sună ciudat👀😂)
"D-de ce te-ai oprit??"
"Trebuie să mă rogi pisi" (miau😹😂)
"Continua" spune cu roșiată in obraji
"Ce să continui pisi?" Iubesc să îl tachinez
"Dor fute-mă mai repede" (scuze pentru asta🤣🤣)
"Dorința ta e porunca bby"
Fac miscari dute-vino mai rapide lasand mici săruturi pe buze coborând la gât facând semne


 

  
După încă câteva mișcări ne dăm drumul Jimin pe abdomenul său iar eu în el











Băă mor 🤣🤣
Va pup🥰😘









Another WorldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum