BÖLÜM 1: YENİDÜNYA

9 0 0
                                    

     Lisenin müdürü konuşma yapmak için kürsüye çıkmaya basla. Sevgili öğrenciler hepinize öncelikle teşekkür ederim. A seviye bir lise kazandınız için ve bu lise kazandığınıza göre hepinizin harika yetenekleri oldu aşikâr. Ben öyle süslü konuşmayalı sevmem bu senenin elit 10'lusunu size takdim edim.

Birinci sırada elit olan Robert Victor, Avrupa'da A sınıfı ortaokulda BİRİNCİ olarak. Lisemize katılmaya hak kazanmıştı. Ve yetenek puanı:8,7 olarak lisenin yeni kralı oldu. Robert kısa siyah saclarını rüzgârda hafiften savrularak kürsüye çıktı. Müdür mikrofonu Robert uzatarak haydi onlara bir şey söyle kralları olarak. Robert gülümseyerek mikrofonu eline aldı. Karsısında bulunan 2000 öğrenci bakarak yetenek seviyesi 6 ve üstü olanlar el kaldırsın dedi. Müdür sasırmış bir şekilde ne yapıyorsun Robert dedi. Robert mikrofonu tutarak kalabalığa baktı. Elit 10 ve şuan el kaldıranlar benim sınıfımda olacaktır. Müdür şaşkınlıklarla bu biraz haksızlık olmaz mı Robert, kral olabilirsin ama sınıflar arası güç eşitliğini bozabilirsin dedi. Robert gülmeye başladı eşitlik mi? Eli ile öğrencilerin oluşturmuş olduğu kalabalığa gösterdi. Sadece 100 kişinin yetenek seviyesi 6'nın üstünde dedi. Öğrencilere bakıp geri kalan hepiniz çöpsünüz dedi.

Kalabalıktan sarısın bir kız öğrenci yanındaki kısa ve kahverengi saca sahip olan kısa seslendi. Sara bu nasıl bir kral bize çöp diyebilir. Sırf yetenek seviyesi bizden yüksek diye. Sara zoraki bir gülümseme ile liz sen gecende yetenek seviyesi: 5,4 olan birisine kaybetmedin mi? Dedi. Liza (yetenek seviyesi:5,3) bunun konumuzla ne alakası var dedi. Sara of çekerek boş ver öylesine dedim zaten( yetenek seviyesi 4,9)

Müdür Robert'ten mikrofonu alarak kalabalığa baktı. Elitleri tanıtmaya devam edicim ikinci sırada S seviye bir ortaokuldan mezun olmuş. Güzeller güzeli esmeralda dedi an kızıl saclarıyla gören herkesi büyülen esmeralda kürsüye çıktı. Müdür güneş gözlüğü takarak esmeralda baktı. Esmeralda şaşırılıp neden güneş gözlüğü taktığını sordu. Müdür korkmuş bir ses tonu ile senin hakkında bir söylenti duydum. Her duruma karsı bir önlem diyelim. Esmeralda avucunu. Sıkarak mikrofonu eline aldı. Benim adım esmeralda lisenin yeni kraliçesiyim yetenek seviyem:8,1 gelmiş olduğum lisede tam bir hanımefendiydim. Herkes bana saygı duyardı. O yüzden sizden de bu davranışları bekliyorum. Mikrofonu Müdür'e uzatırken durdu. Yetenek seviyesi: 5 üstünde olan herkes benim sınıfıma katılacak dedi an Robert ayağa fırladı. Ne saçmalıyorsun esmeralda konuşmamda elit 10'nun benim sınıfımda olacağını söyledim. Kralla karsımı geliyorsun yoksa derken esmeralda Robert yanına yaklaştı. Kızıl sacları parlama başlamıştı. Ah sevgili Robert çiğim anlamıyor musun? Elit 10'lu her istediğini yapabilir. Buna krallın emirlerine olmamakta dâhil derken esmeralda olduğu yerde dondu. Robert sanırım biraz abartım diyerek esmeraldanın omzuna dokundu. Esmeralda korkudan titreyerek Robert'te baktı. Dişlerini sıkarak sen ne yaptığını sanıyorsun dedi. Robert mikrofonu eline alarak demin kraliçenin söylediği hiçbirisi geçerli değildir. Ve elit tanıtımı bitmiştir. Kral ve kraliçe bilseniz yeterlidir. Müdür Robert'ten mikrofonu alarak sanırım sıkıntılı kral ve kraliçemiz var dedi.

Öğrencilere bakıp sınıflarınız cep telefonsuza mesaj seklinde gelecektir. Konuşma bu kadar herkes 30 dk. sonra sınıflarına geçerse sevinirim dedi. Saranın cebinden bildirim sesi gelmişti. Telefonu çıkartıp mesaja baktı. C seviye dedi. Lisa yüzünde somurtarak D seviye dedi. Lisenin bahçesinde köseye oturarak neden aynı sınıflara düşmedik ki sara oysaki seninle çok iyi anlaşılıyorduk. Sara gülümseyerek müdür krala demişti sınıflar eşit güçler seklinde dağılacak demişti. Bence bu yüzden ben o kadar dert etmiyorum aynı sınıfta olamasak bile her zaman senin arkadasın olucum istediğin vakit yanına gelebilirim dedi. Lisa gülümseyerek çok iyi birisin dedi.

YETENEK KATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin