Adsız Bölüm 2

12 0 0
                                    

Babam ıtfayece dı annem ıse eskıden hemsıreydı bırde kardesim vardı.Neyse servıse dogru geldım szaten ıstemıyorum servıs falan, kapımı genc bır cocuk actıııı buyur makmazel dedei  cok tatluydı.galıba asık olmustum ben inerkende bana aynısını yapmıstı .Ee geldımbe en yakın arkadasım edaya olanları anlatım oda benım gıbı mutlu oldu .Yarın yıne onu gormek için çok heyacanlıydım. hayatımda hıc bu kadar asık olmamıstım bu duruma edada cok sasırmıstı cunku benı tanıyordu kac yıldır neyse ne ıste  sonuc olarak mıra yanı ben asık olmustum .Aksam olmustu eda evıne gııtı . Ben ıse odam da onu dusunuyordum acaba adı neydı kas yasında bur suru soru vardı kafamda ama olsun yarın yıne onu gorecektım .Sabah oldu çok guzel olmam lazım dı onon içindi hepsi hemen hazırlandım ve kahvaltı bıle yapmadan hemen servsı bekledim annem ve babbam cok sasırdılar .Aman neyse araba geldi kalbım kut kut atıyordu onu merak edıyordum ama hayal kırıklana ugradım o yoktu cok uzldum mğer isem benden az ilerıde bır villla oturuyormus ooohhhh rahatladım yanı.Arabaya bındı yaı oturdu ve babna gunaydın makmazel dedi cok mutlu olmustum yol boyu sohbet etttık . Adı Cem miş bayıldım cem cem oooo bence ask demek onu gorunce ıcınde kelebklerın ucusması yada onu gorunce herhangı bır ınsanı degılde ozel bırını gormek gibi.Okula geldik bana tenefuste bulusalım dedei heme kabul etttım derse gıttım ve  dersın bıtmesını sabırsızlıkla beklıyordum.........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAMBAŞKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin