Neîmpăcat cu iubirea

686 21 8
                                    

Era odată o zi de vară, cam ca asta, doar că nu era Ianuarie; şi era cald, cam ca şi acum, doar că nu erau -5̊C; şi erau copii pe afară prin parc şi se jucau cu mingea, cam ca şi aici, doar că nu era zăpadă pe jos şi nu purtau ghete şi haine groase.

          Ei bine, acolo în peisaj, departe în peisaj, mai departe puţin, dar nu foarte în depărtare, stătea pe bancă un băiat cu barbă şi părul mare, netuns parcă de 9 luni de zile, cu urechi mici, ochii albaştrii, frunte ca de patinuar, cu telefonul în mână şi răsfoind poze pe Facebook, netezindu-şi în acelaşi timp degeţelele ca de mangustă.

Avea el alte preocupări, în loc să admire peisajul parcului extras parcă din povestea violului lu Albă Ca Zăpada şi cei 7 pitici, el era preocupat de chipul unei fete care-i mânca mai tot timpul, iar ea abea dacă avea idee că acest tânăr există sau că se află în aproprierea-i vecinătate (pleonasm în pula mea).

Tânărul se simţea parcă cuprins de sentimentul de dragoste, simţea fluturi în stomac, huruiau, mai ceva ca moliile din stomacul lui Bear Grylls, şi aşa îl cuprindea o diaree când o vedea de se schinjuia pe podea şi se ţinea de stomac uitându-se după ea cum se îndepărtează, scoţând şpreiul cu lacrimogen din geantă şi grăbind paşii …

Tânărul fără speranţă la o iubire de împlinit, rămâne mereu plângând pe podea de fiecare dată când o vede pe fată, şi ea pleacă neoferindu-i atenţie; el stă, înghite praful ce-l aspiră de pe podea din zmiorcăieli, se îneacă şi vomită tăt până leşină de tristeţe şi de durere.

Aşa se trezeşte ca din vis de pe jos, şi-şi scutură hainele, îşi ridică pantalonii ştiind sigur că cineva l-a violat cât timp a fost inconştient, şi cu puţin noroc găseşte banii pierduţi prin haine şi mere la birt pentru o tărie să-şi înece amarul.

În amiaza mare, destinul îşi varsă căcatul din budă peste capul tânărului, facând ca fata  de care este îndrăgostit să intre în barul în care se afla muribundul amorezat. Singur la bar, tânărul o observă imediat şi dintr-o săritură şi-o căzătură ce face podeaua să se zguduie, acesta dă să se ridice către fata care tocmai comanda de peste tejghia.

-„Hâglăbglăglâlâlââ” …. fură cuvintele lui neînţelese de nimeni, plin de emoţii şi sudoare, cu gura plină de salivă, tremurând necontrolat şi clătinându-şi capul de parcă avea parkinson. Două secunde îi trebuiră fetei să scoată ce avu mai la-îndemână din geantă, şi direct vibrator peste ceafă l-o lăsat inconştient pe podea pe tânăr vomitând şi căcând diaree.

                                                După 2 ore

Trista soartă părea să se îmbunătăţească pentru acesta, trezindu-se din somnul profund, observă că pantalonii sunt la locul lor, şi continuă să bea paharul de spirt la masă.

Ochii holbaţi şi trişti retrăiesc crudul fapt ce tocmai se petrecuse cu ore în urmă. Vomită pe masă ce bău’ şi se puse pe plâns, ceea ce-l enervă pe barman şi-l aruncă în stradă cu un şut în fund ce-i înfipsă 20 de centimentrii pantalonii în cur; (nu ştiu de unde pula mea mai vomita atâta că nu mai mâncase ceva calumea de când l-o trimis mă-sa de acasă la Bucureşti).

          Mă rog, băiatul se simte în regulă „N-am io treabă cu nu ştiu ce curve de la colegiu, fută-le dracu, mă duc să dau o labă”.

Cheamă taxiul, şi din întâmplare vede pe cămaşa taximetristului scris numele de familie al fetei de care este îndrăgostit

Nu vă supăraţi domnule, aveţi o fiică blondă, de 18 ani, studentă la facultatea de regie, aici în apropriere ?” ; Cum spera tânărul, răspunsul taximetristului fu’ afirmativ, şi-i cere acestuia adresa la care aceasta locuieşte, spunându-i că vrea să-i facă o surpriză fetei.

                                                Ora 23:00

          Etajul 3, fata dormea, crengile se aplecau peste geamul ei ca nişte braţe cuprinzătoare ce-i mângâiau curul bombat cu mişcări tremurătoare-n vânt. Tânărului ii se cunoştea strălucirea din ochi, şi gândurile ii se afişau pe rânjetul diabolic ce dezvăluiau nişte dinţi îngălbeniţi de vomă şi alcool ieftin.

Gândul său era unul şi fix „În noaptea asta îmi voi satisface nevoiele fiziologice, nu voi mai avea noaptea coşmaruri în care stau pe străzi şi mă cac pe mine privind-o cum se îndepărtează”.

Cu mişcări ca de pisică în orgasme, curgându-i salivă la colţurile gurii pofticios de „piersicuţa” ce-o visa de săptămâni, el deschide geamul şi privindu-i formele dezgolite, cade ca hipnotizat lângă patul acesteia, zgomot ce-o trezeşte, şi dintr-un urlet al ei, îl face pe tânăr să-şi umple pantalonii de diaree.

-„Nu! nu! opreşte-te! nu mai ţipa!!!

-„Tatăăăă!!!

degeaba …

Tatăl fetei intră în cameră şi-l vede pe băiat, şi dintr-un şut în piept desprins din „This is Sparta!” îl aruncă pe băiat pe geam şi acesta pică într-o baltă cu nămol din apropriere; vomitând şi căcându-se pe el, leşină curând orbit de lucitoarele lumini roşu-albastre ale sirenelor de poliţie.

Sfârşit …

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 22, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Neîmpăcat cu iubireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum