1. bölüm "kahvaltı"

2.4K 82 7
                                    

Arkadaslar bu ilk kitabim beenilerinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin. Ayrica ilk bolumum oldugu icin kitap hakkinda yorumlarinizi bekliyorum.2.bolum bugun gelebilirr. İYİ OKUMALARR☺☺

Bir yaz günuydu.hava bir hayli sicakti ve izmirin boğuk bir havası vardı.

Okullar iyki yaz tatilindeydi.okulu cekemezdim.cunku karsi binamizda oturan en iyi arkadasim gizem ailesinin ani bir karariyla tasinmislardi.cok uzgundum onu cok sewiyordum ve biz onunla sadece arkadas veya dost degildik,biz onunla kardes gibiydik.cok yakindik birbirimize,sirlarimizi paylasirdik.ama ne yazikki suan o kahraman marasta yani cok uzagiz,ancak telefondan gorusebiliyoruz.

Neyse size biraz kendimden bahsedeyim:adim elif.lise 3 e gectim.yani 18 yasindayim.sari saclarim ve mavi gozlerim var.duygusal biri gibi dururum ama icimde firtinalar kopar.

Aslinda biraz duygusalim.ama biraz☺☺

Annem;

* kızım elif hadi gel kahvalti hazirmis.dedi.ardindan babamida çağirdi.

Yuzumu yikayip sofraya gectim.babamla ayni anda oturmustuk masaya.annem ayten teyzeye ''çaylari bn koyucam".dedi.annem caylarimizi koydu.acikcasi cay tiryakisiyim.gunde 7 bardaktan asagi cay icmem !!.mis gibi yumurtanin kokusu geliyordu.ayten teyze masaya yumurtayi koydu,yemege basladik.((evin hizmetcisi: ayten))babam;

-kizim lise 3 ü merak ediyormusun ??.

+ewet babacim cok merak ediyorum.

-kizim aman bak hocalarin gozde ogrencilerinden birisin.e caliskansin da.sakin performansini dusurme.herzamanki gibi senden takdir bekliyorum.!

+merak etme babacim takdir getiricem ins.

- afferin kızıma.dedi.ve kolundaki saatine bakti.aniden "gec kaldim"!!!! .demesiyle annem ve bn irkildik.

-saat 11:00 olmus ya yine gec kaldim holding e.toplantimda vardi.yetisirim ins.neyse size afiyet olsun.bnm cikmam lazim!

* hey ismail !??.çayini bitirseydin bariii.ismaill!!!

( babamin ismi : ismail)

( annemin ismi: ayça)

Babam duymamiscasina kapiyi hizla carpip gitti.

* hey allahim duymadi bile !!

+ anne bnm cikmam lazim afiyet oosun

* kizim sen nereye ???.merdivenlerden cikarken;

+arkadasimla bulusucaaaamm!!.

* gidin siz gidin yazik deilmi Ayten hanima ? ayten hanıııımm ???

~ efendim hanimim ?

* bn disari cikicam.kiyafet alicam kendime.ev icin alincak bisi varmi ??

~ yok hanimim ama mutfaktaki mixer calismiyor.!

*tm bn ismaile solerim alir.

~ tamam hanimim size iyi gunler

* sanada kolay gelsin

Tam 10 dkdir gardrobumun onundeyim.ne giysem bilmiyorum.hicte guzel kiyafetim kalmamis.neyse bugun bulusacagim arkadasimla yani azrayla birlikte gideriz alisverise.

Azra demisken size onu tanitiyim:

Gizem kadar samimi olmasakta onunlada cok iyi anlasiyoruz.2.en iyi arkim.siyah saclari ve mavi gozleri var.oda lise 3 e gecti.yani ayni yaştayiz.ve ayni okulda okuyoruz.

Kiyafetimi bulmustum.siyah kirmizi gomlek ,altina kisa siyah sort,altinada siyah converselerimi gecirdim.sacimi daginik topuz yaptim.bilekliklerimi taktim ve telefonumu alip asağiya indim.

+annee ?

Ses yoktu

+ annneeee ?

~ ayca hanim ciktilar efendim.

+ nereye gidiyormus ?

~ bilmiyorum ama kendine kiyafet bakcakmis.

+ hmm tm tesekkur ederim kolay gelsin.

~ sağolun Elif hanim.

NASILDI ????

okuldaki çeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin