-Bölüm2-

411 29 5
                                    

MULTİPEDİA ILGIM :)

Müzik dinlerken kulağımdan kulaklığımın biri alındı.Kim aldı diye düşünürken yanımda oturan Egemen şahısı aklıma geldi.Tabii ki de başka kim almış olabilirdi ki.

Egemen'e doğru baktım.Onu ilk defa inceliyordum.Gözlerinin mavisi açık tonlardaydı.Yüz hatları çok düzgündü.Buğday tenliydi.

Birden bire bana doğru döndü.Korkmuştum ama belli etmedim.Kafasını ''Ne'' anlamında iki yana salladı.Kulaklığımı  göstererek;

''Al dediğimi sanmıyorum.''dedim.

''Merak etme güzelim kulaklığını yemedik.Kızmazsın diye düşündüm.Canım sıkılmıştı aldım.''

''Birincisi ben senin güzelin değilim.İkincisi insanca isteseydin zaten verirdim ama malum hayvan olduğun için istemedin.''

''Bayan Ukala'ya bak sen.Şimdiden kocana acıyorum.Allah sabır versin ona artık nasıl dayanıcaksa sana''

''Ağır değil mi ?''

''Ne ? ''

''Egon diyorum baya tavan yapmış ağır değil mi ? ''

''Ben bu kaslarla olduğum sürece ağırlık yanından vın gelir tırız geçer canım.''

Al işte Bay Ego Yığını.Dediklerini takmadan müzik dinlemeye devam ettim.Demi Lovato-Really Don't Care çalmaya başladı.Bu şarkı bana huzur veriyordu ve sözleride anlamlıydı.Gözlerimi kapattım ve şarkının sözlerini düşünmeye başladım.Taa ki uyuya kalana kadar...................................................

----------------------------

''Hey uyan!''

''Hıı noldu şimdiden söyliyeyim boş şeyler söylemek için beni uykumdan kaldırdıysan boşuna nefesini yormada bende uykuma devam edeyim.''

''Kamp alanına geldik ve sen kaç saattir uyuyosun.Kış uykusuna mı yattın kızım.Valla bi an öldümü acaba diye düşünmedim değil.''

''Parazit yapma çekil ordan çorap niyetine giyerim seni valla.''

''Allah Allah Bayan Ukala'yada bak sen.''

''Eda nerede  beni kaldırmadan mı gitmiş şanslı bitch ?''

''Baran'ın yanındaki kızı diyosan onlar çoktan gitti.''

''Baran ? ''

''Benim en iyi dostumdur.Kıvırcık saçlı olan.Beril dediğin galiba düz saçlı olan kız onun yanında oturuyodu.Bende rahatsız etmiyim dedim senin yanın boştu bende oturdum.''

''Hmm neyse en iyisi gidelim Bay Ego Yığını.''

''Merak etme bende sana çok meraklı değildim o arkadaşın olmasaydı tanışmayacaktık bile Bayan Ukala.''

BU BÖLÜMÜ BİRİCİK KNKIM BİTCHES googbadqueen'E ARMAĞAN EDİYORUM.

BANA KISA OLMUŞ GİBİ GELDİ BELKİ ŞİMDİ YAZABİLİRİM AMA İLHAM GELİRSE :)

                                                                            

BENİM O !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin