Wo ghar ka kaam krneye key baad apney kamrye ki taraf jarahi thi key achank osye khyal aya ki wo tu ami ki medicine's kitchen mei bhool aye hey.....wo kitchen ki tarf rwana howe abhi wo ja hi rahi thi key imsaal ki awaz aye.....🗣🗣
Imsaal: merey kamrye mei chai bejh do aur haa chai zra achi bnana mery frndz araheye hey ok hurry up!Aur wo sar hela kr chali gaye ...bachpan sey yahi tu kaam hey uska ...yahi seeka hey us ney apni zindagi sey ... aur apni ami sey key logo ki khedmat kiya karo! Magar uski haseeyat tu ek nokrani ki tarha thi koon ta is ghar mei jo usey achey nazar sey dekhta ...ek arsal hei tu tha jo us ki izaat krta tha ....warna sab sey pehley tu momani jan os key baad uski beyti imsaal...wo chai bananey gaye aur chai tyar karky key imsaal ky room ki traf gaye....us ney knock kiya..
Koon? .........................andhar sey awaz aye..
Wo demee awz mei boli imsaal chai ...!
Imsaal bahar aye aur jaat sey chai os sey ley le....
Haya ...haya...Arsal ki awaz porye ghar mei gonjh rahi thi ....
G! Haya mi awaz di...ARSAL: yar kaha thi tum pta bhi hey phopo key dwa ka time hey wo kab sey tumhai awazye dey rahi hey aur tum yaha ho!
HAYA: ha bss aye
Haya apney room mei gaye tu ami us ka intezar kr rahi thi ..osey dekh kr boli
AMI: kab sey awaz dey rahi ho beyta kaha thi tum?
HAYA: ami imsaal ko chai deyney gaye thi aap medicine ley apni weysey bhi boht time hoghya hey ...
Ami ko Medicine's deyney ky baad wo chadar oor kr balkoni par chali jati hey... chai ka cup haath mei leye wo chair phar beyt jati hey aur ek ajeeb se dunya mei koha jati hey....**Morning**
Subha sab nashtey key leye table par jama thye....mamo jan ki nazar achank haya key chair par parhi...
MAMO JAN: arye bhai haya kaha hey usey hbi tu der ho rahi hey college key leye?
MOMANI JAN: aathi honge! Wesye bhi kiya mtlb ayse taleem ka key bnda har bar fail hota raheye!ARSAL: good morning...
MAMO JAN: arsal beyta...ek baat pochnithi aap sey??
ARSAL: G ...baba batye!
MAMO JAN: ahad kye barye mei koi khbar hey tumhai?
ARSAL: g ..raat ko baat howe thi mere.
Es doraan haya bhi akhar dining table pey akhar beyt jati hey...
AMI: boht arsa hogaya hey ahad ko deykha nahii allah kare wo jald ajaye!Momani jan ney tanzeya andaz sey ami kaha...ahad ka naam soon kr haya key dil ki drkan teyz hogaye.... ek ajeeba sey ihsas ney us key andar janam leya awr wo utt kar room mei gaye....!
Haya aur oski ami pechley 15 saal sey apney mamo key ghar mei rehtey thy ....haya key piydayash key 2 saal baad inam( haya ka baap) unko chor kr chala geya aur aj tak khbar nahi li...mamo jan ek fareshta sift insaan , ek narm dil baap , aur ek responsible bhai thy....jab key unki biwi yani momani jan ek kaam zarf ,aw hassad krney wala aurat thi... unkey 4 bachey thy....ahad ,lujana,imsaal,aur arsal..In saab mei imsaal bilkul apne ami pey gaye thi ...boht he garoor krni wali...
YOU ARE READING
EK TARFA.....💔
ParanormalEk tarfa....a story of love, struggle and women education....🔥