My lucky

206 9 2
                                    

Přišla jsem domů ze školy. Mamka dělala večeři v kuchyni s tátou, a brácha se ségrou jako vždy byli ve svých pokojích a pařili na počítači. Ahoj May, ozvali se jednohlasově rodiče. Ahoj všichni řekla jsem a šla do pokoje. Pustila jsem si počítač a šla na fb. Vidím tam 1 zprávu od Kayleight. Napsala mi že vznikla nová skupina One Direction. Hned jsem si šla na youtub pustit jejich písničku What Makes You Beautiful. Vypadali docela hezky. Hned jsem je na fb lajkla a šla na večeři s vědomím, že jsem vymazala historii, aby mi tam nikdo neviděl. Udělala jsem dobře, protože když jsem šla zpátky, ten debilní Tomas seděl na posteli a prohlížel si CD s Ollym Marsem. Vypadni tady nemáš tu co dělat!!! Jo jo klid jenom nemám co poslouchat tak jde k tobě pro nějakou pecku. Neznáš youtube!? Jo ale nic už s tebou neni žádná řeč. Ne neni vypadni! Šla jsem na fb a psala jsem si s Kay ona mi napsala že tu budou mít koncert, já jí napsala, že jsem sehnala lístky obě jsme určitě v duchu vyjekly. A šli spát bez večeře. O půlnoci mi Kay volala že nemůže spát a že se jí něco zdálo a že to nepočká, řekla jsem jí ať příjde oknem. Po 5-ti min. přišla i se spacákem a polštářem. Zdálo se jí o tom koncertě, že je vyzvali na podium a že jsme se s nimi vyspali a už je nikdy neviděly. Usnuly jsme a mě se zdálo o koncertě, že jsme šly po chodníku a tam nás srazilo auto. Vzali nás do toho auta. Potom jsem se probudila. Řekla jsem Kay, že jí půjčím oblečení apod. Všem jsem se chlubila, že jdu na koncert, nikdo na to nic neřekl. Jinak se to opakovalo až do koncertu. Byl to vyjímečný den obě dostali jednu jedničku. A po škole jsme jeli nakupovat oblečení, šminky a boty na koncert, který se konal večer.

My Dream DirectionerkyKde žijí příběhy. Začni objevovat