Inih lah aku yg jahat..slah sendiri hahhahw..
Di balik senyumku tersimpan luka yg dalam..
Aku memang dulu tdk cantik dan jga sangat kucel dan jelek .pantas mereka tdk mau denganku apalagi dia yg ganteng malah suka pdaku...aku tak percaya itu...Dri smp aku berkaca mata dan juga jelek bangak orang yg menjauhi aku terkecuali..alvin..dia ganteng dan jga populer semasa smp..bda sma aku yg udh jelek gk pinter jga nilaiku paling jelek....tapi alvin yg sbangku denganku malah mengajari aku....sampai banyak cwe2 yg iri dengan ku krna aku jlk..alivin pun acuh ajh...kenapa aku bsa deket sma alvin krna rmhku dan alvin bersampingan...pada kls 2 aku pindah...karna ded ada bisnis kerja...dan aku tak sempat pamitan dengan alvin...saat iitu hti terakhir ku sklh aku ingin menghampiri alvin saat ku buka pintu alvin nyatain perasaannya ke dela..aku ko jdi sedih dan menangis..knnph aku cman tmen mna bsa dia suka sma jelek mana bodo kya aku....perlaham aku mundur dan pergi dan tak sengaja alvin liat aku..tapi sking mundurnya aku langsung rari kotak msakan yg aku buat pun jatuh..aku langsung naik mtor abangku dan segera pergi..
Ktanya mau lama..
Maap bang..hiks...hik...
Eleh lebay amat jdi cwe..bru ajh liat kya gth..apalagi klo liat lgi mesum..
Ih abang..gk ngerti..hti ade nya yg terkuka..
Terluka manis...
Iya gth...
Yakin gk tanya dlu
Lagian apa aku bang cmna temen...ituh jga klo di anggap cwe kya aku mh hrusnya gk ada..cman jdi beban..
Kta siapa..bagi abang km terh tercantik...termanis..pokonya tersegala galanya...
Hehhe abanhg...(sambil mengerat kan peluka.
Iya jngan sedih abang slalu ada buat km
Iya bang.....
Nmku listy carly di panggil listy..dan aku punya dua abang..kembar yg satunya kuliah di luar negri sedangkan satunya dekatku nmnya jay dan jaka..meski kembar tapi bda wajah...
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Yang manis
Romancecinta..aku brusa bendapatkan cintaku...memang aku jahat yh itu urusanku...😀😁salah km yg gk jaga baik2....