-Tiarin-
Canavarın görünümü, Biashin-san ve diğerlerine olan şeyler gözümün önünden gitmiyordu.
Uyuyamayıp yanımda getirdiğim garip canavara baktım. Neden bilmiyorum ama imrenerek beni izliyordu. Gülümsedim ve aç olup olmadığını sordum. Garip şey bana bakıp kafa salladı ve ağzını işaret etti. Köpek gibi davranıyordu. Kuyruğunu sallasa tam olacaktı. Yanımda getirdiğim şeylere baktım. Pişmemiş tavuk vardı ve kokmaya başlamıştı. Tavuğu paketten çıkarıp uzattım. Vahşice yemeye başladı ''Çok acıkmış olmalısın.. İsmin ne?'' diye sordum. Kolunu gösterdi, ''CO:008 hmm.. Kısaca sana ne desek?'' Canavar ağzını açtı ve '' SEEEIZ'' dedi. Sekiz demeye çalışmıştı galiba. Gülümsedim ve ''Sekiz mi?'' diye sordum.'' Kafasını sinirli bir şekilde salladı.
''HAYIĞ SEIZ!'' diye bağırdı. Gülmeye başladım. ''Tamam tamam, ismin Seiz..''
Güldüğümü görünce o da gülmeye başladı. Ne ara bitirmişti bilmiyorum ama tavuktan geriye sadece kemikleri kalmıştı. Televizyonu açtım ve haberleri izledim. Shinium'un eski mekanındaydık.
-Televizyon-
CO:008 adlı özel bir deneği kaçırdığı söylenen TIARIN FA:2180 şehir dışında aranmaktadır. Gören olursa yanlarına yaklaşmadan şehri aramaları önerilir.
-Tiarin-
''Eh?'' gözlerim büyüdü. İçimden ''Tüm herkes peşimizde şimdi ha..'' dedim ve iç çektim. Seiz'e döndüm ve ''Herkes bizi arıyor.. Sonsuza dek kaçmalı mıyız? Ama kaçarsak çöl daha tehlikeli.. Hayatımız riskte olur, Seiz.'' dedim. Seiz üzgünce bana baktı, ''Korurum.. Ben..'' dedi ve sonrasında beni işaret etti. Seiz'e sarıldım, ''Kaçacağız, tamam mı? Güvenli bir yer bulduğumuzda eğitim yapacağız..'' Seiz anlamamış bakışlarla ''Eitim??'' dedi. Sarılırken kafasının arkasında bir şey hissettim ve çıkarıp baktım, hafızasının kaybına neden olsan mermilerdendi. Onun için üzüldüm. Seiz bana baktı ve ''Kafa.. Acı..'' dedi üzgünce. ''Üzgünüm..'' dedim ve başını okşadım. Gerekli eşyaları topladım ve büyük bir çanta aldım. Yemek olan her şeyi içine doldurdum ve Seiz'e baktım. Küçük bir ejderhaya benziyordu. Kitaplarda görmüştüm. Elini tuttum ve çölde yürümeye başladım. Hedefim diğer şehire gitmekti. Seiz'i koruyup eğitmem lazımdı.
(Umarım beğenmişsinizdiir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe In Me
AdventureBizim zamanımızdan çok uzak bir zamanda, Dünyadaki her şeyi yiyen canlılar neredeyse tüm Dünya'yı çöl haline getirmişti. Devlet bu canlılara çare bulmak için 5 yaşın üstündeki erkek çocuklarına istediği silahı kullanmalarına izin veren teknolojik bi...