Το μικροσκοπικό της σώμα σηκώνεται αργά από το ζεστό της κρεβάτι. Τα μαλλιά της ανακατεμένα από τον υπνό και κατώ από τα όμορφα καστανά της μάτια μαύροι κύκλοι.
Κατσουφιάζει όταν τα πόδια της ακουμπάνε το κρύο πάτωμα.
Περπατάει γρήγορα προς το μπάνιο και κοιτάει τον εαυτό της στον καθρέφτη.Η ώρα είναι 6:30 το πρωί. Στις 8:00 πρέπει να βρήσκεται στη δουλειά. Βγάζει βαριεστιμένα τις ζεστές πιτζάμες της και τις διπλώνει όμορφα αφήνοντάς τες δίπλα από την μπανιέρα. Πιάνει ένα κοκαλάκι από το ράφι του μπάνιου της και πιάνει τα μαλλιά της ένα πρόχειρο κότσο.
Αφού ρυθμίζει το νερό στο ζεστό το αφήνει να τρέξει για λίγο και μπαίνει μέσα στην μπανιέρα. Κάνει ένα γρήγορο ντούζ και βγαίνει. Τυλίγει την πετσέτα γύρω από το σώμα της και κοιτάει το πρόσωπό της και πάλι στον καθρέφτη. Πιάνει την χτένα της και αρχιζει να χτενίζει τα ωραία της καστανά μαλλιά. Όταν τελειώνει τα πιάνει προσεχτικά σε μια περιποιημένη αλογοουρά. Πλένει τα δόντια της και το πρόσωπό της, ανοίγει το μικρό ντουλαπάκι και βγάζει έξω το μαύρο μικρό τσαντάκι με τα καλλυντικά της. Βάζει προσεχτικά λιγο make-up και μάσκαρα.
"Πολύ καλύτερα" μονολογεί. Όταν τελειώνει προχωράει προς την κρεβατοκάμαρά της. Ανοίγει την ντουλάπα της και διαλέγει τα ρούχα που θα φόραγε. Αφού ντύθηκε, πήρε την τσάντα της,κλειδιά και κινητό και προχώρισε προς την κουζίνα έβαλε λιγό καφέ στην καφετιέρα και ενω περίμενε να ετοιμαστεί ο καφές έφτιαξε ένα σάντουιτς.
Πήρε ένα πιάτο και κάθησε στο τραπέζι της κουζίνας τρώγοντάς το. Όταν ο καφες ήταν πλέον έτοιμος, έπιασε από το ντουλάπι της έναν θερμό και έβαλε μέσε τον καφέ ωστέ να μπορεί να το πάρεικαι στην δουλειά της.
Κοιτάει το ρολόι της κουζίνας. Η ώρα είναι 7:20. Ξεφυσάει. Πριν προλάβει να κάνει κάτι το κινητό της άρχισε να δονήται. Στην οθόνη εμφανίστηκε το όνομα της κολλητής της. 'Lucy'
"Καλημέρααα" η φωνή της Lucy ακούγεται από το ακουστικό.
"Καλημέρα και σε εσένα" λεει η Liz.
Ναι το ονομά της ήταν Elizabeth. Ωραίο όνομα και όμως δεν της άρεσε. Οι φίλοι της την φώναζαν Liz ή Liza. Για συντομία.
"Πώς είσαι Liz?" η γλυκιά φωνή της Lucy την κάνει να χαμογελάσει.
"Μια χαρά..λίγο νυσταγμένη αλλά καλά" λέει ενώ πίνει μια γουλιά από τον καφέ της.
"Μπραβό χαίρομαι για αυτό!! Θέλεις να συναντηθούμε σήμερα?" ρωτάει η Lucy.
"Ναι, μόλις γυρίσω από την δουλειά" λεει ενώ παίζει με τα ψιχουλάκια στο πιάτο της.
YOU ARE READING
Bad»h.s
FanfictionΉταν κακός μέχρι που γνώρισε εκείνη. Εκείνη τον άλλαξε. Nef_1D BAD™ Wattpad presents 2015© DON'T...