Sziasztok!
Most el foglak kicsit keseríteni Titeket, de kicsit átalakítottam a szabadidőmet, és nagyon túlvállaltam magam, úgyhogy bizonyos regényeimet (köztük ezt is) ideiglenes időre lezárok. Folytatás tehát nem várható, és néhány könyv alatt rezeg a léc a törlésre is. Viszont! Lesznek olyan könyveim is, amiket most kezdtem, vagy amiket aktívan írok. De melyek is ezek a regények, és miért döntöttem így?
Kezdjük a rossz hírrel, a szünetelő történetekkel:
- Befogadott Nagykorú (SZÜNETEL) - Írótársam bevonásával megakadt a sztori másfél résznél. Előfordulhat, hogy egyáltalán nem is lesz folytatva, én azért remélem, hogy igen. Az is lehet, hogy átírom az utolsó néhány fejezetet, és újult erővel, teljesen más ötlettel állok neki megírni a folytatást, egyedül. Nem viselem szívemen ezt a lépést, mert rengeteg-rengeteg cuki jelenettől fosztanám meg ezzel az olvasókat és magamat is. A történet viszont a szívemhez nőtt, úgyhogy mindenképp lesz folytatva valamilyen formában.
- Egyperces novellák (SZÜNETEL) - Ez a novellagyűjtemény úgy indult, hogy egyrészes kis történeteket akartam kreálni, de összefüggő novellasorozatok lettek, amiket akár külön regényekként ilyen-olyan text-ekbe is szedhetnék. Folytatása nem várható, hiszen ez nem az én világom. :( Alkalmanként mégis előfordulhat egy-egy új rész, de ezt ne vegyétek készpénznek.
- Victory (LEHETSÉGES TÖRLÉS) - Ötletem lenne hozzá, de motivációm nagyon kevés van. A történetet három könyvesre terveztem, mindhárom meg is van vázlatolva, a történetek teljes tartalma, de... Egyrészt morbid, másrészt úgy érzem, hogy a karakterek túl makacsak, a történet nem abban a mederben halad, ami nekem kedvezne, és nem akarom megutáltatni az olvasókkal egyik tagot sem. Talán egyszer nekiállok majd valami hasonló témakörnek.
- Változtass....! (KÖZZÉTÉTEL VISSZAVONÁSA) - Rengeteg idő, rengeteg energia, és bár felvázlatoltam, mit szerenék kihozni a regényből, kiestem a menetből. Nem lett volna szabad abbahagynom. Viszont lesz egy másik játékkönyv, egy tegnap közzétett, ami interaktív játékkönyv lesz, erről lent részletesebben.
- A Mi Szigetünk (NEM LESZ FOLYTATÁS) - Olyan dolgot terveztem, ami vagy ,,unalmas" lenne az olvasóknak, vagy veszélybe is sodorhat in real life, úgyhogy... Elvetettem, bár rengeteget dolgoztam az ötlettel. Unalmas könyvet meg nem fogok közzétenni, van bőven sok, ami pótolhatja. Amúgy is át kellett volna írnom, mert a Taegikook triónk nem bírkózott meg Arunnie befogadásával, szóval senki nem vesztett semmit.
- Inkognito, az álarcos hölgy (TÖRÖLVE LETT) - Egyrészt, mert A Mi Szigetünkhöz kapcsolódó melléktörténet, másrészt mert ezt nem jegyzeteltem fel, és semmit nem tudok róla, mit akartam kihozni belőle. ^^"
- Van kiút? (TÖRÖLVE LETT) - Az oka egyszerű: El sem kezdtem, és nem is fogom.Történetek, amik folytatódnak, és néhány szó róluk:
Folytassuk a MEGMARADT, ÚJ regényekkel:Egy interaktív játékkönyv, tehát, hogy mi lesz belőle, az attól függ, hogy Ti mit írtok, és mikre szavaztok, hogy melyik folytatás legyen. Még én sem tudom tehát, mit hozunk ki belőle közösen. Gyertek, játszunk! Heti egy részt terveztem közzétenni, méghozzá vasárnap esténként. Hogy mennyire sikerül, azt majd meglátjuk, ez az első, hogy időpontra írok. ^^
Folytatása bizonytalan ugyan, de nagyon valószínű. Hogy itt mit találsz? Nooos, szerintem elég egyértelmű. ^^" Még csak egy rész van ugyan kint, folyamatban van több is.
Ezeket a történeteket megtaláljátok az oldalamon.
Megértéseteket és támogatásotokat nagyon köszönöm!
KAMU SEDANG MEMBACA
A MI szigetünk (TaegiKook)[Befejezett]
Fiksi PenggemarMi is történik, ha három idegen egy szigeten köt ki? Amikor egymásra vannak utalva, és misztikus lények területén térnek magukhoz. Yoongi, Jungkook, TaeTae, akik a szigetre érnek. Négyen, akik jártak már a szigeten. És valaki, akinek minden vágya el...